Hallo!
Ja, je hebt de titel goed gelezen. Problemen, en dit is precies wat Spottedwish gaat zoeken. Met andere clans, rogue's en zelfs Bloodclanners als ze kan. Alles om haar gedachten op een ander punt te zetten.
Spottedwish is veranderd sinds de verbanning van haar vader Lionroar. Ook het feit dat Whitelion, de kat die er voor gezorgd heeft dat haar vader verbannen werd, deputy is geworden helpt niet echt. De eens zo vriendelijke en positief ingestelde kattin is nu een steenkoude krijger geworden. Eigenwaarde heeft ze niet meer en dat valt ook duidelijk te zien hoe ze constant met haar leven speelt.
Wat zoek ik nu? Wel, aangezien ze wel vaker de regels breekt, zoek ik een kat die haar erop betrapt. Of te wel zoek ik een vijandelijke Clankat die haar betrapt op het betreden van hun territorium, of gewoon een Bloodclanner die in een slechte mood zit. Die kat zal haar dan aanvallen en alhoewel ze zich fel verdedigd weet de ander haar toch te verslaan. Spottedwish zal zwaar gewond terugkeren naar het kamp, maar zal de hele weg terug niet alleen kunnen afleggen. Daarom zoek ik dus ook (eventueel Sparrowfeather die haar vind en dan helpt) een kat die haar zal helpen. Deze moet wel uit Windclan komen!
Groetjes, Chi