[GZ] Problemen

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[GZ] Problemen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spottedwish
Member
[GZ] Problemen DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: [GZ] Problemen   [GZ] Problemen Icon_minitimema 2 nov 2015 - 19:04

Hallo!
Ja, je hebt de titel goed gelezen. Problemen, en dit is precies wat Spottedwish gaat zoeken. Met andere clans, rogue's en zelfs Bloodclanners als ze kan. Alles om haar gedachten op een ander punt te zetten.
Spottedwish is veranderd sinds de verbanning van haar vader Lionroar. Ook het feit dat Whitelion, de kat die er voor gezorgd heeft dat haar vader verbannen werd, deputy is geworden helpt niet echt. De eens zo vriendelijke en positief ingestelde kattin is nu een steenkoude krijger geworden. Eigenwaarde heeft ze niet meer en dat valt ook duidelijk te zien hoe ze constant met haar leven speelt.

Wat zoek ik nu? Wel, aangezien ze wel vaker de regels breekt, zoek ik een kat die haar erop betrapt. Of te wel zoek ik een vijandelijke Clankat die haar betrapt op het betreden van hun territorium, of gewoon een Bloodclanner die in een slechte mood zit. Die kat zal haar dan aanvallen en alhoewel ze zich fel verdedigd weet de ander haar toch te verslaan. Spottedwish zal zwaar gewond terugkeren naar het kamp, maar zal de hele weg terug niet alleen kunnen afleggen. Daarom zoek ik dus ook (eventueel Sparrowfeather die haar vind en dan helpt) een kat die haar zal helpen. Deze moet wel uit Windclan komen!

Groetjes, Chi
Terug naar boven Ga naar beneden
Viperstrike
Member
[GZ] Problemen DPKsfdL
M
119
Actief
They treated him like a monster

CAT'S PROFILE
Rank:
Viperstrike
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Problemen   [GZ] Problemen Icon_minitimema 2 nov 2015 - 19:07

Oh! Ik heb Viper wel voor je die haar betrapt op Shadowclan terratorium C:
Sparrowfeather
Elder
[GZ] Problemen Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Problemen   [GZ] Problemen Icon_minitimema 2 nov 2015 - 19:09

Sparrow staat altijd paraat mocht je hem nodig hebben~!
Spottedwish
Member
[GZ] Problemen DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Problemen   [GZ] Problemen Icon_minitimema 2 nov 2015 - 19:32

Hoe oud is Viperstrike? Want ik heb wel liefst dat haar aanvaller een pak ouder is dan haar.
@Daan, Oké :3
Goldenrain
Member
[GZ] Problemen DPKsfdL
Lotte
99
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenrain
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Problemen   [GZ] Problemen Icon_minitimema 2 nov 2015 - 19:39

Goldenrain kan haar oog steunen en/of helpen als je wilt ^^
Scarlett.
Member
[GZ] Problemen DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Scarlett.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Problemen   [GZ] Problemen Icon_minitimema 2 nov 2015 - 19:39

Hij is 46 moons
Spottedwish
Member
[GZ] Problemen DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Problemen   [GZ] Problemen Icon_minitimema 2 nov 2015 - 19:47

Dat is oud genoeg xD Oké, dan is Viperstrike degene die haar zal verwonden. Ik zal het topic zometeen aanmaken en de link doorsturen.

@Lotte, Is goed! Misschien leuk dat Sparrowfeather Spotted niet alleen naar het kamp kan brengen en dus de hulp inschakelt van Goldenrain die eventueel net in de buurt was?
Saffronpaw,
Member
[GZ] Problemen DPKsfdL
Sanne
34
Actief

CAT'S PROFILE
Saffronpaw,
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Problemen   [GZ] Problemen Icon_minitimema 2 nov 2015 - 20:13

Mocht je backup nodig hebben heb ik Saffrie ook nog, maar zie dat je al een WindClanner hebt gevonden c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Problemen   [GZ] Problemen Icon_minitime

[GZ] Problemen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: