Love this place



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Love this place

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Saffronpaw,
Member
Love this place DPKsfdL
Sanne
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Saffronpaw,
BerichtOnderwerp: Love this place   Love this place Icon_minitimema 2 nov 2015 - 18:02

Zachte pootstappen klonken door de aarde. Voor velen niet hoorbaar maar voor het konijn waar twee ogen op gefixeerd waren wel. Daarom was de subtiliteit waarmee een jacht werd voortgezet met uiterst belang. Om niet om te vallen in zijn bedrukte positie klauwde Saffronpaw met zijn nagels in de omgewoelde grond. Rustig blijven, je kan dit. Dacht hij in zichzelf en hij zuchtte, de rood-bruine ogen staarden naar het bruine dier. Een konijn vangen was niet niks, als hij dit kon, had hij zeker een queen en haar gezin gevoed. Na nog luttele seconden van stilte sprong hij, een grote sprong. Zo naar de plek waar het konijn had gezeten, met de nadruk op had. "Shit!" Mauwde hij opgelaten toen hij achter zich keek, een klein stukje tak lag doormidden op de grond. Saffronpaw moest er in zijn sprong op hebben gestaan en het konijn was nu al long gone.

[Crowpaw]


Love this place DPBIqPj
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Love this place Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Love this place   Love this place Icon_minitimema 2 nov 2015 - 20:38

Crowpaw keek een beetje verbaasd op toen ze luid geritsel hoorde dat zich in haar richting bewoog. Ze keek nog wat verbaasder op toen een konijn tevoorschijn sprong uit het gras en zo dicht langs haar rende dat zijn oren bijna langs haar poten streken. Toen kwam ze weer tot zichzelf. Ze sprong op en ging erachteraan. Misschien had het konijn al een eindje gerend en maakte vermoeidheid hem traag, misschien was hij gewoon sowieso niet zo snel, of misschien was er wel plotseling een mysterieuze kracht in Crowpaws poten gekomen (al was dat het vast niet), maar wat het ook was, binnen een paar passen had ze hem ingehaald. Ze haalde uit met haar voorpoot en sloeg hem zo omver, waarna ze gauw bovenop hem dook, voor hij weer overeind kon springen. Ze kreeg een flinke trap tegen haar schouder, maar toen wist ze haar tanden in de keel van het konijn te zetten en bewoog haar prooi niet meer.
Pas toen ze het levenloze beestje oppakte, bedacht ze zich dat vlak voor ze het geritsel had gehoord, ook een ander geluid haar oren had bereikt: een zeer gefrustreerde uitroep, om precies te zijn. Ze besloot eens te gaan kijken van wie die uitroep afkomstig was geweest. Ze volgde het spoor van platgedrukt gras dat het vluchtende konijn had achtergelaten en zag al gauw de jongere apprentice staan. Crowpaw liet het konijn op de grond vallen. "Hallo, Saffronpaw", begroette ze hem. "Zat je achter deze aan?"


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Saffronpaw,
Member
Love this place DPKsfdL
Sanne
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Saffronpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Love this place   Love this place Icon_minitimema 2 nov 2015 - 20:46

Met een lichte grijns keek Saffronpaw naar de gitzwarte apprentice die uit het wilderige gras verscheen. Saffron merkte dat hij zijn adem had ingehouden toen hij een zuchtende "ja" uit zijn mond liet vallen. Geamuseerd keek hij naar de poes. "Ik zie dat hij inmiddels al in ervaren poten is gesprongen," doelend op het feit dat Crowpaw een stukje ouder was dan hij. Zijn rood-bruine blik gleed over haar glanzende vacht waarna hij een stapje dichter naar haar toe nam en ging zitten. "Dus, goedemiddag Crowpaw. Het is heerlijk weer vind je niet?" Ging hij redelijk cliche veder om het gesprek een onderwerp te geven dat niet meer ging om zijn dramatische en redelijk lachwekkende verlies.
Het dode konijn lag inmiddels tussen de twee apprentices in, hij moest dadelijk maar verder gaan zoeken. Een kleine pauze kon echter geen kwaad, aangezien Saffron niet geheel onsuccesvol was geweest in de jacht van eerder vanochtend.


Love this place DPBIqPj
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Love this place Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Love this place   Love this place Icon_minitimema 2 nov 2015 - 21:13

"Ja", zei Saffronpaw met een zucht. "Ik zie dat hij inmiddels al in ervaren poten is gesprongen." Crowpaw glimlachte een beetje verlegen. Zij zou haar poten niet bepaald ervaren noemen. "Dus, goedemiddag Crowpaw. Het is heerlijk weer vind je niet?" miauwde Saffronpaw. Crowpaw kon het niet helpen, ze barstte in lachen uit. "Sorry, sorry", hikte ze. "Ik moest aan een gesprek denken dat ik een keer met iemand heb gevoerd." En wat voor een gesprek. Ze dacht niet dat twee katten het ooit eerder zo lang over het weer hadden gehad als zij en Tallpaw. "Maar het is inderdaad mooi weer, ja. Een beetje koud, misschien, maar ach, alles is beter dan regen." Ze keek even naar het konijn, zelf eigenlijk een beetje verbaasd dat ze hem had gevangen. Meestal liet haar reactievermogen wel wat te wensen over, maar nu had ze zomaar een onverwacht haar pad kruisend konijn te pakken gekregen! Ze moest zeggen dat ze wel een beetje trots was op zichzelf, al vroeg ze zich ook af of ze wel zo trots zou moeten zijn. In principe was het niet erg bijzonder dat een 13 manen oude apprentice een konijn wist te vangen. Of wacht, dat was het wel, want er waren bijna geen 13 jaar oude apprentices. Deze gedachte liet haar glimlach wat zwakker worden.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Saffronpaw,
Member
Love this place DPKsfdL
Sanne
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Saffronpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Love this place   Love this place Icon_minitimema 2 nov 2015 - 21:26

De geamuseerde grijns op het gezicht van Saffronpaw verbreedde toen de poes voor hem ineens in lachen uitbarstte. Ze verontschuldigde zich en verklaarde haar gedrag met een korte zin. Saffron haalde zijn schouders nonchalant op en schudde zijn kopje. "Dat klinkt als een grappig gesprek," mauwde hij toen met een vleugje enthousiasme. "Ik vind de bladval altijd wel iets hebben. Vooral die nieuw-blad dagen die er dan tussen zitten, met het zonnetje enzo." Verklaarde de apprentice zijn goedkeuring over het weer. "We zijn helaas niet gezegend met de prachtige kleuren die het woud te bieden heeft, maar van een afstandje is het ook mooi." Ging hij verder, in de verte de kleurende bladeren van de kaal wordende bomen ziend. Toen de kater zijn blik weer op de zwarte apprentice richtte keek ze nogal bedenkelijk. Hij besloot niet te vragen wat er aan de hand is, misschien kwam dat wat opdringerig over. De ware gevoelens hadden toch altijd een manier van naar buiten komen, dus als ze diep genoeg zaten gebeurde dat vanzelf wel.


Love this place DPBIqPj
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Love this place Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Love this place   Love this place Icon_minitimema 2 nov 2015 - 21:34

"Dat klinkt als een grappig gesprek," zei Saffronpaw enthousiast. Crowpaw glimlachte. "Dat was het ook..." mompelde ze. Ze dacht aan Tallpaw, nee, Tallshadow intussen. De laatste keer dat ze hem gezien had was bij een gevecht geweest en zelfs dat was intussen alweer een tijd geleden. "Ik vind de bladval altijd wel iets hebben. Vooral die nieuw-blad dagen die er dan tussen zitten, met het zonnetje enzo", ging Saffronpaw verder. "We zijn helaas niet gezegend met de prachtige kleuren die het woud te bieden heeft, maar van een afstandje is het ook mooi." Tsjonge, die Saffron was een echte poëet. "Ik zou niet in een bos willen wonen", zei Crowpaw. Ze voelde zich hier soms al opgesloten. Ze dacht niet dat ze het zou kunnen verdragen als ze ook nog eens omringd werd door bomen die haar zichtveld blokkeerden en haar zich nog kleiner deden voelen dan ze al was.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Saffronpaw,
Member
Love this place DPKsfdL
Sanne
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Saffronpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Love this place   Love this place Icon_minitimedi 3 nov 2015 - 21:16

De bruinachtige kater likte kort over zijn borst en haalde zijn poot soms over zijn oren. Hij luisterde goed naar de zwarte apprentice en keek haar zo nu en dan aan om zijn interesse te laten blijken. Saffronpaw hoorde toen haar woorden die gericht waren op de opmerking van het woud. "Ik zou het nog niet eens erg vinden, maar ik zou me denk ik niet kunnen aanpassen." Mauwde hij eerlijk. Saffronpaw meende oprecht dat de bossen vaak meer te bieden hadden dan de open velden van WindClan, maar hij kon niet plaatsen of hij dat nou een slecht iets vond. Het lever was harder, maar dat maakte de vaardigheden sterker. Zo werd WindClan een sterke Clan.


Love this place DPBIqPj
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Love this place Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Love this place   Love this place Icon_minitimewo 4 nov 2015 - 18:46

"Ik zou het nog niet eens erg vinden, maar ik zou me denk ik niet kunnen aanpassen", miauwde Saffronpaw. Kwam niet kunnen aanpassen niet neer op erg? Nu ja, Saffronpaw dacht er blijkbaar anders over. Crowpaw schudde haar hoofd. "Ik ook niet. Ik zou doodzenuwachtig worden tussen al die bomen. Er kan overal wel iemand verstopt zitten." Haar gedachten gingen als vanzelf weer naar Tall. Ze herinnerde zich met hem een vergelijkbaar gesprek gehad te hebben, met als enige verschil dat hij juist precies de tegenovergestelde mening had gehad. Geen wonder, hij was het gewend om in een bos te wonen en ShadowClan stond erom bekend dat ze zich graag verstopten in de schaduwen van de bomen. "Wat lijkt jou dan leuk aan een bos?" vroeg ze aan Saffronpaw.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Saffronpaw,
Member
Love this place DPKsfdL
Sanne
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Saffronpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Love this place   Love this place Icon_minitimema 9 nov 2015 - 22:33

Saffron luisterde aandachtig naar de mening van Crowpaw en knikte zodat ze kon zien dat hij luisterde. Hij wiebelde even met zijn snorharen en likte toen over zijn rozige neus terwijl hij haar aan bleef kijken. "Je hebt gelijk, maar is het feit dat je, jezelf kan verstoppen niet ook een voordeel? Hier in het open gras gaat dat wel lastig." Saff dacht verder na over de voordelen van een bos en kon er zo snel niet meer bedenken. "Buiten meer prooi kan ik ook niet echt iets verzinnen, eigenlijk." Grinnikte hij toen maar. "Hoewel het wel algemeen bekend is dat WindClan het meest te verduren heeft tijdens de verschillende seizoenen." Concludeerde Saffronpaw.


Love this place DPBIqPj
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Love this place Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Love this place   Love this place Icon_minitimema 16 nov 2015 - 21:14

"Je hebt gelijk, maar is het feit dat je, jezelf kan verstoppen niet ook een voordeel? Hier in het open gras gaat dat wel lastig", beargumenteerde Saffronpaw. Tja, dat was wel zo. Het kon best lekker rustig zijn om je gewoon van alles en iedereen te kunnen verstoppen. Of dat echter in de praktijk ook zo goed zou werken wist Crow echter niet. "Buiten meer prooi kan ik ook niet echt iets verzinnen, eigenlijk." grinnikte Saffron. "Hoewel het wel algemeen bekend is dat WindClan het meest te verduren heeft tijdens de verschillende seizoenen." "Is dat zo?" vroeg Crowpaw. Ze had daar eigenlijk nooit bij stilgestaan. Misschien had hij wel een punt. Bomen konden beschutting bieden tegen harde wind en de grond bleef misschien wel op plekken onbedekt met sneeuw. Een sneeuwstorm zou je ook niet gauw hebben in een bos, terwijl die hier in het open veld wel voorkwamen. "Misschien krijgt Everstar ooit wel eens uitbreidingsdrang en steelt ze ergens een stuk bos", zei ze. Het was half voor de grap, maar voor de helft serieus. Wat die clanleiders soms niet voor ideeën in hun kop kregen...


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Love this place   Love this place Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love this place
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: