| unexpected meeting (Mistmoon) | |
|
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: unexpected meeting (Mistmoon) zo 1 nov 2015 - 10:58 | |
| Moonstorm liep rond in de Tallpines. Hij vond de hoge bomen altijd een mooi gezicht en de ondergrond was zacht en fijn om op te rennen. Terwijl de kater rondliep was hij in zijn gedachte verzonken, maar plots hoorde hij een eekhoorn en de eekhoorn had hem nog niet gezien dus de kater besloot de eekhoorn te vangen. Moonstorm sloop heel zachtjes naar de eekhoorn, maar de eekhoorn hoorde hem en rende weg, maar gelukkig wist Moonstorm er nog net op tijd op te springen. "yes, gelukt" zei de kater. Plotseling hoorde hij een andere kat en hij sprong in zijn aanval houding, want je wist maar nooit. |
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) zo 1 nov 2015 - 13:29 | |
| Het was een mooi dag in de Tallpines dacht mistmoon ,terwijl ze de lucht proefde om te zien of er nog ergens prooi in de buurt was. Ze rook opeens een muis en ging gelijk in de jachthouding zitten en sloop behoedzaam naar de muis toe die niks vermoede en rustig op een zaadje zat te knabbelen. Ze was bijna bij de muis toen ze opeens een kat heel hard hoorde zeggen "yes gelukt" de muis schrok op en rende weg. Mistmoon ging waar het geluid vandaan kwam ze zag dat het moonstorm was en zei: de volgende keer kun je een wat zachter uiting van vreugde zeggen ik had bijna een muis gevangen". Maakt niet uit ik vang wel iets anders wil je anders mee gaan ik ben mistmoon trouwens? |
|
| |
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) zo 1 nov 2015 - 14:49 | |
| Moonstorm ging weer in zijn normale houding zitten, want het was een donderclanpoes die naar hem toe kwam. De poes zie tegen hem "de volgende keer kun je een wat zachter uiting van vreugde zeggen ik had bijna een muis gevangen" Moonstorm mompelde een zachte sorry en hij schaamde zich. Maar daarna vroeg de poes vriendelijk of hij mee ging jagen en daarop antwoordde de kater "tuurlijk, graag zelfs. Waar wil je heen?" |
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) zo 1 nov 2015 - 15:06 | |
| De kater antwoordde:"tuurlijk, graag zelfs. waar wil je heen?". Mistmoon antwoordde "we zouden naar de owltree kunnen gaan. Misschien is daar meer prooi te vinden. Dan kun je ondertussen leren wat zachter te praten grapte ze, want daar zit volgens mij ook een uil die nu zit te slapen en niet graag wakker gemaakt wil worden". |
|
| |
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) zo 1 nov 2015 - 17:44 | |
| De poes antwoordde "we zouden naar de owltree kunnen gaan. Misschien is daar meer prooi te vinden. Dan kun je ondertussen leren wat zachter te praten." Daarop antwoordde Moonstorm "Nou ik heb geen zin om aangevallen te worden door een uil, maar als jij daarheen wilt gaan we daarheen." "We zouden ook hier kunnen blijven jagen" zei de kat vriendelijk, want de poes deed ook vriendelijk tegen hem. |
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) zo 1 nov 2015 - 18:04 | |
| "Nou ik heb geen zin om aangevallen te worden door een uil, maar als jij daarheen wilt gaan we daarheen." "We zouden ook hier kunnen blijven jagen" zei de kat vriendelijk. Dat is goed. Mistmoon proefde lucht even en zei tegen de kater:"volgens mij ruik ik een paar muizen en ook wat vogels zullen we daarop dan gaan jagen?" Of misschien vinden we nog wat anders om op te jagen. |
|
| |
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) zo 1 nov 2015 - 18:54 | |
| "Dat is goed." antwoordde de poes. "volgens mij ruik ik een paar muizen en ook wat vogels zullen we daarop dan gaan jagen?" Daarop antwoordde Moonstorm "Lekker muizen en vogels" en de kater nam een jachtpositie aan. Met het idee dat hij en Mistmoon vrienden aan het worden waren in zijn achterhoofd sloop de kat naar de muizen. |
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) zo 1 nov 2015 - 20:27 | |
| "Lekker muizen en vogels" antwoordde moonstorm. Mistmoon begon moonstorm wel aardig te vinden en hoopte dat ze vrienden zouden worden. Al snel rook ze een muis en begon wat langzamer te lopen en zei tegen moonstorm dat hij stil moest zijn. Ze liet zich in de jachthouding zakken en sloop heel rustig en met haar oren en ogen opscherp naar de muis toe en op het laatste moment sprong ze erop af. Ze had de muis in een klap gedood. Mistmoon begroef de muis om straks op te halen. Ze ging terug om te kijken of moonstorm ook al muizen had begraven. |
|
| |
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) ma 2 nov 2015 - 14:55 | |
| Moonstorm sloop in zijn jachthouding naar een vogel. Met de wind van voren kon de vogel hem niet ruiken en zijn vacht was goed gecamoufleerd in het struikgewas. Nog steeds had de vogel niets in de gaten en hij was zo dichtbij dat hij de vogel kon aanraken. De kater sprong bovenop de vogel en maakte de vogel met een snelle beet dood en hij begroef zijn prooi. De kat hoorde Mistmoon aankomen en hij was benieuwd of ze iets gevangen had. Hij hoopte ook dat Mistmoon hem aardig vond en bevriend met hem wou worden. |
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) ma 2 nov 2015 - 16:58 | |
| Moonstorm had een vogel gevangen toen Mistmoon net aan kwam. Ze zij tegen hem "zullen we vrienden worden? Want ik vind je wel aardig." Ze wist niet hoe hij er op zou reageren maar hoopte dat hij ja zou zeggen, want dat zou ze wel leuk vinden. |
|
| |
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) ma 2 nov 2015 - 17:08 | |
| Moonstorm liep naar Mistmoon toe en hij zag dat ze een muis had gevangen en begraven. De poes vroeg aan hem "zullen we vrienden worden? Want ik vind je wel aardig.""Dat wou ik net vragen dus ja. Dan kunnen we ook vaker samen jagen" zei Moonstorm "Wat zullen we nu gaan doen?" vroeg hij aan de mooie poes. Hij voelde vriendschap voor de poes, maar ook iets anders wat hij nog niet kon plaatsen |
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) ma 2 nov 2015 - 17:37 | |
| "Wat zullen we nu gaan doen?" zei moonstorm. Hij had net gezegd dat hij ook vrienden zou willen zijn met haar. Ze was heel erg blij dat hij ja had gezegd. "Wil je soms tikkertje spelen?" vroeg ze. "Moonstorm zij ja. Mistmoon zei tegen hem in dat geval ben jij hem". Tikkie zei ze en ze rende weg.
sorry als ik voor mijn beurt had gesproken maar anders klopte het stukje niet |
|
| |
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) ma 2 nov 2015 - 17:54 | |
| "in dat geval ben jij hem" zei de mooie poes tegen Moonstorm en ze tikte hem en rende weg. Moonstorm had dit spel vaker gespeeld en hij wist goed hoe hij dit spel moest spelen. De kater klom in een boom en volgde haar via de bomen. Toen ze stil stond sprong hij bovenop haar en zei "ik heb je" |
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) ma 2 nov 2015 - 18:08 | |
| "Ik heb je" zei moonstorm toen hij plotseling vanuit een boom boven op Mistmoon sprong. Lachend zij ze "oké nu ben ik hem." Ze rende moonstorm achterna die toen weg rende. Ze ging door de struiken heen rennen en zorgde dat ze in de buurt van moonstorm bleef maar op een afstand dat hij haar niet kon ruiken. Mistmoon sprong toen op eens vanuit de struiken boven op moonstorm, ze had hem te pakken. Nadat ze even gestoeid hadden (want moonstorm was een beetje geschrokken toen ze boven op hem sprong) keek ze op naar de hemel en zag dat de zon al aan het dalen was. Zei ze tegen moonstorm: "zullen we terug gaan naar het kamp? Het begint al laat te worden." |
|
| |
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) ma 2 nov 2015 - 21:34 | |
| Nadat de katten een beetje hadden gestoeid en gedold vroeg Mistmoon aan Moonstorm of ze naar huis zouden gaan. Moonstorm was wel moe maar vond het jammer dat ze nu al terug moesten dus antwoordde hij "oké maar zullen we wel nog eens samen jagen? De kater begon terug te lopen naar het kamp maar hij wou wel nog even met haar praten tot ze terug waren. |
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) di 3 nov 2015 - 15:03 | |
| "oké maar zullen we wel nog eens samen jagen?" vroeg moonstorm. "Ja dat lijkt me wel leuk" antwoordde Mistmoon. Om een of andere manier keek ze er naar uit om weer te gaan jagen met hem. Onderweg naar het kamp vroeg ze hem: zullen we morgen weer gaan jagen of iets anders. "Heb jij daar zin in?" vroeg ze hem. |
|
| |
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) di 3 nov 2015 - 16:24 | |
| Moonstorm die samen met Mistmoon naar huis liep vond het raar dat hij er zoveel naar uitkeek om nog iets met haar te gaan doen dit gevoel had hij nog niet gevoeld. Mistmoon vroeg aan Moonstorm "zullen we morgen weer gaan jagen of iets anders,Heb jij daar zin in?" Daarop antwoordde de gevlekt kater gretig "Ja leuk" |
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) di 3 nov 2015 - 18:02 | |
| "Ja leuk" zei moonstorm terug. Zullen we maar eerst de prooi ophalen anders wordt het kraaienvoer. Nadat ze hun prooien ophadden gehaald vroeg ze aan hem "heb jij al een apprentices of heb je er al een gehad?" Ik zou er wel een willen hebben het lijkt me wel leuk om zo een jonge kat te trainen. En hem alles te leren wat je zelf weet en zo. |
|
| |
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) di 3 nov 2015 - 18:47 | |
| Terwijl Moonstorm en Mistmoon het kamp in liepen was het al volkomen duister. "heb jij al een apprentices of heb je er al een gehad?" vroeg Mistmoon nog aan Moonstorm "Ja mijn leerling heet Thunderpaw. zei de gevlekte kater. Terwijl ze de warriors den inkwamen wensten ze elkaar een goede nacht en gingen ze beiden naar hun slaapplaats. Terwijl Moonstorm ging slapen had hij nog een laatste gedachte "Dit was een hartstikke geslaagde dag- hiermee is de topic afgelopen |
|
| |
| Onderwerp: Re: unexpected meeting (Mistmoon) | |
| |
|
| |
|