15 Actief
| |
| Onderwerp: [TS] Cherry sweet vr 30 okt 2015 - 12:11 | |
|
Heyhoi! Om het intro even te skippen, ik zoek dus topics voor Cherrypaw. Ze is een WindClanner van 6 manen en dus net apprentice. Qua karakter staat ze nog lang niet vast, maar tot nu toe is ze gewoon een vrolijke kat. Ze is wel een beetje impulsief met vragen stellen en dingen doen. Ik zoek dus topics met katten binnen en buiten de WindClan! BloodClan en agressieve katten zie ik niet zo zitten, want ik wil nog even geen gevechten met der, sinds ze amper training gehad heeft. Heb je een niet agressieve BloodClanner vind ik het natuurlijk wel oké. Onthoudt, Cherrypaw is pas net apprentice en probeert alles zo goed als mogelijk te doen dus topics op ander clan gebied zijn onmogelijk. Een maximum qua topics heb ik niet echt. Het lijkt me gewoon leuk veel katten met haar tegen te komen. Meerdere katten in één topic vind ik ook erg leuk, dus dat mag natuurlijk ook! Je mag ook altijd inspringen in mijn topics als je wilt, behalve als er staat dat het niet mag al zal dat niet veel voorkomen. Als je dus een topic van mij wilt inspringen, hieronder is een topiclijst: Topiclist: First apprentice days Do we eat frogs? ... ... ... |
|
Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Cherry sweet vr 30 okt 2015 - 13:25 | |
| Yellowpaw is op dit moment gevangen door de bloodclan in een verlaten tweebeennest. Misschien dat Yellow en Cherry beste vriendinnen zijn en dat Cherry Yellow komt redden? Dat zou een gave verhaallijn zijn! |
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Cherry sweet vr 30 okt 2015 - 13:43 | |
| Een topic Cherry x Mousepaw? Zou jij 'm willen aanmaken? |
|
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Cherry sweet vr 30 okt 2015 - 18:08 | |
| |
|
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Cherry sweet za 31 okt 2015 - 16:16 | |
| |
|
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Cherry sweet zo 1 nov 2015 - 18:36 | |
| @ Yellowpaw, Nee sorry. Ik wil Cherrypaw nog niet in zoiets verwikkelen en wil der ook nog geen echte beste vrienden geven! (: @ Zira, Hij komt eraan! @ De rest, Wie maakt? |
|
Dani 235 Actief "Take me to your happily ever after"
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Cherry sweet zo 1 nov 2015 - 18:56 | |
| Cherry x Mist topic? Ik maak dan wel. ^^ |
|
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Cherry sweet zo 1 nov 2015 - 19:16 | |
| |
|
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Cherry sweet zo 1 nov 2015 - 21:44 | |
| Ik zal wel maken. Hij komt ergens zondag x |
|
Pommeline 4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Cherry sweet zo 1 nov 2015 - 22:21 | |