| Would you help me? || Tekenshopje..? | |
|
|
Lotte 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Would you help me? || Tekenshopje..? ma 9 nov 2015 - 20:23 | |
| Naam kat: Zorro Uiterlijk: Een rode, cyperse kater met een lichtere borst Oogkleur: Een blauw linkeroog en groen rechteroog littekens/Afwijkingen: - Korte beschrijving innerlijk kat: Hij heeft gevoel voor humor, is behulpzaam maar kan soms onzeker zijn Positie: Wat jou het beste lijkt ^^ bij zich?: Donkerrode halsband met een paar tanden (weinig xD) Samen met iemand?: Fortuna *wbw* Misschien dat zijn kop op de hare leunt? (Je weet hoe ze eruit ziet xD) Evt. foto: Ava Tekstje?: - Naam er op:+Ja Extra: - |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Would you help me? || Tekenshopje..? ma 9 nov 2015 - 20:47 | |
| Naam kat: Innerbreeze Uiterlijk: Een zwarte korthaar, nogal klein gebouwd. Oogkleur: blauw littekens/Afwijkingen: / Korte beschrijving innerlijk kat: Iemand die z'n vorige partner mist, zal ik zeggen Positie: aan het wegdromen bij zich?: wat dwarrelende blaadjes, een herfstsfeertje Samen met iemand?: (zoja, welke postie, uiterlijk heeft die kat) niet persé Evt. foto: uhm, nee sorry Tekstje?: misschien, 'I can't drown my demons, they know how to swim' Naam er op:ja + Innerbreeze Extra: nee hoor |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Would you help me? || Tekenshopje..? ma 9 nov 2015 - 22:13 | |
| Zelfde geld voor Silverthorn, vond de tekening ingekleurd niet mooi dus alleen de ogen zijn gekleurd c: - Silverthorn:
|
|
| |
Robin 237 Actief Round here we're as cool as kittens. But out there, the dogs, they thrive.
| |
| Onderwerp: Re: Would you help me? || Tekenshopje..? di 10 nov 2015 - 7:48 | |
| Naam kat: blackpanther Uiterlijk: Helemaal zwart, kortharig, lange staart. Oogkleur: Groen littekens/Afwijkingen: Scheur in rechteroor Korte beschrijving innerlijk kat: Beetje een creep, nooit rustig. Positie: Maakt niet uit bij zich?: Niets Samen met iemand?: Nope Evt. foto: Tekstje?: Nope Naam er op: Yep Extra: Thankyou! |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Would you help me? || Tekenshopje..? di 10 nov 2015 - 14:00 | |
| Naam kat: Cyber Uiterlijk:zwart wit, witte voorpoten (helemaal), witte buik, witte sokjes aan achterpoten, wit puntje staart Oogkleur: kilgroen littekens/Afwijkingen: nop (nog niet) Korte beschrijving innerlijk kat: kil, pesten, kittenzwak, player Positie: doe maar is wat je wilt :'3 bij zich?: idk Samen met iemand?: Claw, en ze zijn in gevecht ofzo (als dat niet lukt: Lola, zijn dochter, zwart wit met blauwe ogen.) Evt. foto: x Tekstje?: I will be the wolf of territory again. Naam er op: x Extra: x |
|
| |
[img][/img] juno 315 Actief Boop!
| |
| Onderwerp: Re: Would you help me? || Tekenshopje..? di 10 nov 2015 - 17:11 | |
| Naam kat: Lightningpaw Uiterlijk: Langharige witte poes Oogkleur: Geel littekens/Afwijkingen: nein Korte beschrijving innerlijk kat: Een hypere, ambitieuze kat Positie: Uirekkend bij zich?: x Samen met iemand?: nee Evt. foto: - Ongeveer zoals dit:
Tekstje?: Meow Naam er op: Wat leuk is! Extra: Alvast heeeeel erg bedankt :3 |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| Onderwerp: Re: Would you help me? || Tekenshopje..? di 10 nov 2015 - 17:24 | |
| |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| Onderwerp: Re: Would you help me? || Tekenshopje..? di 10 nov 2015 - 18:01 | |
| |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Would you help me? || Tekenshopje..? wo 11 nov 2015 - 17:17 | |
| - Fortuna schreef:
- Zelfde geld voor Silverthorn, vond de tekening ingekleurd niet mooi dus alleen de ogen zijn gekleurd c:
- Silverthorn:
Pwetty! :3 Ik vind het wel leuk dat alleen de ogen ingekleurd zijn, dan springen ze er echt uit. Thanks! :3 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Would you help me? || Tekenshopje..? wo 11 nov 2015 - 20:06 | |
| Naam kat: Fawnstep Uiterlijk: Zwart - langharig Oogkleur: IJsblauw littekens/Afwijkingen: x Korte beschrijving innerlijk kat: Verlegen, moederlijk, somber/depressief, alleen, heeft een enorm moeilijke tijd achter de rug. Positie: Maakt niet uit, misschien zittend/in elkaar gedoken bij zich?: x Samen met iemand?: x Evt. foto: x Tekstje?: x Naam er op: Yes Extra: x |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Would you help me? || Tekenshopje..? zo 22 nov 2015 - 18:42 | |
| Sorry voor de mensen die nog wachten! Ik was het hellema vergeten te melden *dom dom* We zijn weer met een nieuwe opdracht bezig met de Kunstklas. Maar uiteraad omdat mensen het toch leuk vinden om een tekening van hun personages willen blijf het shopje open c: - Cijfer:
Mijn cijfer die ik kreeg is een 8,7 omdat er sommige niet ingekleurd was blablabla maar nog steeds een super cijfer vind ik zelf! Ik wil jullie nog bedanken voor het aanmelden want zonder jullie wist ik niet wat ik moest maken o.o
Ik ga vanaf morgen weer veder met de tekenihen af te maken! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Would you help me? || Tekenshopje..? | |
| |
|
| |
|