|
| (open) Business of super stars | |
| Babs 95 Actief
| |
| Onderwerp: (open) Business of super stars ma 26 okt 2015 - 12:17 | |
| Hoooly moly de nursery werd druk. Eerst was alles best heel erg rustig en toen kwam er ineens een tortoiseshell queen en nu ook een bengaal. Nu vond Cinnamon het niet erg, allemaal geweldige nieuwe speelmaatjes. De kater stak z'n borstkas eventjes iets naar voren en plofte weer in zijn nest, waar hij zijn pootjes op uitstrekte en zoveel mogelijk mos beetpakte. Maar zijn nest mochten ze niet hebben. Straks gingen ze het afpakken wegens ruimtetekort! Oh en het nest van Snowkit moesten ze ook afblijven. Dus bleef hij ongemakkelijk op zijn nest liggen. |
| | | Chips 31 Actief
| |
| | | | Babs 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (open) Business of super stars di 27 okt 2015 - 14:10 | |
| Hij botste tegen zijn zusje, Snowkit, aan. Oeps. Dat moest hij niet doen, hij moest zijn zusje beschermen en niet haar pijn doen. Wat geschrokken liet hij wat mos los en wendde hij zich tot zijn zusje. "Snowkit, je bent wakker!" bracht hij echter blij uit, waarna hij zijn neusje eventjes lichtjes tegen haar voorhoofd drukte. "Deed ik je pijn? Nee toch?" Een bezorgd fronsje verscheen op zijn voorhoofd, waarna hij zijn kopje weer terug trok. "Ik ben onze nesten aan het beschermen van dieven, voordat ze ze stelen als de nursery druk wordt enzo!" |
| | | Chips 31 Actief
| |
| | | | Babs 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (open) Business of super stars di 27 okt 2015 - 17:32 | |
| Cinnamon snorde zachtjes toen Snowkit begon te lachen. Als zijn zusje begon te lachen betekende dat dat er niks mis was, en als er niks mis was, hoefde hij zich ook geen zorgen te maken. Dat was mooi meegenomen! Hij maakte Snowkit graag aan het lachen, net zoals dat hij haar moest beschermen als er iets mis was. Want aangezien zijn zusje blind was, kon ze natuurlijk minder gevaar zien aankomen! "Gelukkig maar," reageerde hij op een duidelijk opgeluchte toon, waarna hij iets overeind kwam. Plukjes mos bleven aan zijn vacht hangen en vielen uiteindelijk weer neer. Maar hierna keek hij eventjes wat bedenkelijk, zijn pluizige staart om zich heen krullend. "Nou, de laatst binnengekomen queen heeft zes kittens gekregen," merkte de kitten op, ha ja hij had het allemaal uitgezocht, "en nu komt er nóg een queen en wie weet hoeveel kittens die heeft! Straks passen we niet meer!" |
| | | Chips 31 Actief
| |
| | | | Babs 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (open) Business of super stars di 27 okt 2015 - 17:40 | |
| Zijn zusje reageerde verbaasd op het aantal nieuwe kittens en Cinnamon knikte fervent. "Ja, zes hele kittens!" reageerde hij met open gesperde ogen. "Allemaal nieuwe speelmaatjes, dat wel! Maar zoveel! Ik denk inderdaad dat ze gerold heeft," kwam er vervolgens met een serieuze knik achteraan, waarna hij weer begon te grijnzen. Maar vervolgens werd hij weer serieus. "Inderdaad, daarom was ik onze nesten aan het beschermen voor het geval dat!" sprak hij met een gewichte knik, die Snowkit in alle waarschijnlijkheid niet zou zien. "Maar de nieuwe queen had er al moeten zijn en is er nog niet," reageerde hij vervolgens met een frons. Dat vereiste nog een keer onderzoek. |
| | | Chips 31 Actief
| |
| | | | Babs 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (open) Business of super stars di 27 okt 2015 - 23:23 | |
| Cinnamonkit grijnsde wat onschuldig, waarna hij zichzelf ietsjes uitrekte en voor Snowkit weer in zijn nest plofte. Hij legde zijn hoofdje op de rand en richte zijn nog ietwat kleurloze ogen op zijn zusje. Zij had al mooie blauwe oogjes, zijn ogen hadden echter nog niet hun vaste kleur gekregen, al negen ze wel een beetje naar groen. Hij richtte een vrolijke blik op zijn zusje waarna hij eventjes zachtjes maar speels tegen haar snorharen aansloeg met een pootje. "Graag gedaan, schone dame," reageerde hij vrolijk, waarna hij ondeugend opkeek van haar volgende woorden. "Ik hoorde twee warriors erover praten, ik wilde heus niet luisteren maar ze spraken niet zachtjes." |
| | | Chips 31 Actief
| |
| | | | Babs 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (open) Business of super stars vr 30 okt 2015 - 23:52 | |
| Maak dat het achterwerk van Snowkit maar wijs. Een grijns verscheen op Cinnamonkit's lippen terwijl hij om Snowkit heen liep en dan maar tegen haar staart ging praten. "Hallo Snowtail," merkte hij op terwijl hij daar stond, "ik vind jouw andere kant een schone dame, al is er niks mis met deze kant hoor!" besloot de kater, waarna hij ging zitten. Dan ging hij wel met deze kant converseren, ook prima!. "En nee, ik weet helaas niet wie," merkte hij op met wat hangende oortjes. Daar was hij nou net weer niet achter. "Maar daar kom ik nog wel achter en dan kom ik het je vertellen!" snorde hij. |
| | | Chips 31 Actief
| |
| | | | Babs 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (open) Business of super stars za 31 okt 2015 - 23:14 | |
| Met een grijns keek hij toe hoe zijn zusje zich omdraaide, in de hoop zich naar hem toe te draaien natuurlijk. Vermaakt keek hij toe hoe de poes het net niet helemaal goed lukte en bleef dan ook stil hierover, een geamuseerde grijns op zijn bruine lippen. Pas toen ze haar tongetje uitstak naar een kitten, wie wat vreemd terug keek, begon Cinnamon te lachen. "Is goed zusje, de onbekende kitten zal het onthouden," sprak hij op een onschuldig toontje, waarna hij haar een zacht duwtje in haar zij gaf. Een beetje zusjes plagen moest kunnen, niet dan? Het katertje zette voorzichtig een stapje achteruit, nog altijd grijnzend. Wie weet ging ze hem slaan ofzo, meiden waren eng op dat vlak! Je mocht ze namelijk niet eens terug slaan. Het was zelfs al een risico, meisjes plagen kusjes vragen enzo. |
| | | Chips 31 Actief
| |
| | | | Babs 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (open) Business of super stars di 3 nov 2015 - 1:04 | |
| Zijn zusje leek niet zo heel erg blij met hem te zijn. Ze kon dan ook zijn super onschuldige grijns niet zien waarmee hij zijn spijt aangaf. Dat moest hij dan maar even duidelijk maken voordat er klappen gingen vallen. Natuurlijk was de kans dat zijn zusje raak sloeg niet altiid aanwezig in haar conditie, maar je wist het maar nooit. En als ze hem zou raken zou het natuurlijk wel zeer doen. "Lief zusje, als je kon zien had je hier een hele lieve en onschuldige glimlach zien. Dan zou je me vergeven," sprak het jonge katertje onschuldig. |
| | | Chips 31 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: (open) Business of super stars | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |