|
|
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Accounts ma 4 jul 2011 - 13:07 | |
| Ik zou Divestream ook wel willen.... Mensen Icy is echte een heel leuk account (de rest ken ik nie echt..-_-'') |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Accounts ma 4 jul 2011 - 13:46 | |
| Divestream, verkocht! Ik pm je het wachtwoord door Wavesun Spirit Icy Appeltree Rainflower Zijn nog over |
|
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: Accounts ma 4 jul 2011 - 16:41 | |
| Ik vind het zo jammer dat je stopt, ook voor Graystripe x) Maar ik begrijp het wel... ik heb ook niet genoeg tijd voor al mijn accounts of voor een forum... |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Accounts ma 4 jul 2011 - 20:56 | |
| Thanx ACCOUNTS TE KOOP! |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Accounts ma 4 jul 2011 - 23:49 | |
| Is het trouwens niet handig om Icy zelf te houden? Ze is hier zegmaar al vertrouwd, en je hoeft geen nieuw account aan te maken. En iedereen weet, als we je willen berijken, dat ze Icy een PB kunnen sturen.
Het is maar een idee :3 |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Accounts ma 4 jul 2011 - 23:52 | |
| Nee. Ik heb net via pb een aanvraag gedaan om een ander dierbaar account te houden. |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Accounts ma 4 jul 2011 - 23:56 | |
| Ah, oké! Veel succes met het vinden verder! |
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 6 jul 2011 - 14:24 | |
| Kom op mensjes. Ze liggen hier voor het oprapen, maar er gebruik van nu je nog kunt adopteren. Het zijn leuke accounts hurr |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 6 jul 2011 - 14:25 | |
| |
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 6 jul 2011 - 14:36 | |
| Een eindje naar boven scrollen en je had het geweten, maar goed. Ik zal het dan nog een keer melden. Wavesun Spirit Icy Appeltree Rainflower Deze |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 6 jul 2011 - 15:35 | |
| ik wil wel Skykit overnemen ik heb hier vroeger op gespeeld maar weet me ww en naam niet meer ben alles kwijt dus ik ken de regels. ik zou der actief houden
|
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 6 jul 2011 - 16:45 | |
| Whut? Je geeft Shadowrose weg? 0-0 Are u insane? ;$ Sorryhoor, maar dat was gewoon JIJ.
nouokee eigen keus denkik |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 6 jul 2011 - 16:54 | |
| hmm ik wil Icy anders wel luv haar karakter en haar uiterlijk |
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 6 jul 2011 - 17:00 | |
| LEZEN MENSEN, LEZEN!!!! Skykit is al overgenomen, die stond niet eens meer in de lijs. Kies maar een ander, Ace.
Oké, ik stuur het wachtwoord door, Redeye.
Voor wie er nu nog over zijn kijk je maar op de vorige pagina en denk ICy dan maar weg. |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 6 jul 2011 - 17:17 | |
| is dan Appletree nog vrij?? |
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 6 jul 2011 - 17:40 | |
| Rainflower Spirit
Deze twee zijn nog vrij, want Wavesun is net weggegeven aan iemand en voor Appletree is aanvraag gedaan.
@Ace: ik stuur je het wachtwoord vanavond door, want ik heb de wachtwoorden niet op deze pc. Rond zeven uur heb je het. Ik wil dat je Appletree goed actief houdt, want ze is een dierbaar deel van me. Appletree is voor jou. |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 6 jul 2011 - 17:42 | |
| ik beloof het ik kan zie aan die vorige posten die je hebt gestuurd dat ze een leuk karakter heeft en kan niet wachten om met haar te spelen.
veel plezier in het verder leven en ik beloof het. |
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 6 jul 2011 - 17:44 | |
| Dan is het goed. Je mag verder alles met haar doen. Ik wil dat je op deze dingen let (dat geldt sowieso voor iedereen, maar aangezien ik jou nog niet heb posten, meld ik het maar even) *Dat je hoofdletters gebruikt. *Dat je je aan de regels houdt. Vijf volle regels posten is dan ook echt vijf volle regels posten, dus geen enters na een zin of zo. Verder vind ik alles goed. Ik wil gewoon dat er goed gezorgd voor ze wordt, snap je? |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 6 jul 2011 - 17:47 | |
| Ik snap je punt. Maar kan je een beetje uitleg geven over haar karakter zeg maar. Ik zie allen je topic met Owlpaw en ik wil meer over haar te weten komen. |
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 6 jul 2011 - 17:50 | |
| Als je werkelijk mijn posten hebt gevolgd met Appletree, dan weet je dat ik ook met Swiftstorm heb geRPG'd. En Appletree is een lieve, vriendelijke poes die veel nadenkt over de natuur en dan ook op elk dingetje let, zoals het bewegen van een muis of zo. Ze is een beetje filosofisch, denkt veel na over het leven, over de natuur. Dat is ze zo'n beetje. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Accounts | |
| |
|
| |
|