Zoons eerste nest Bluestar

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluewisp
Founder
Zoons eerste nest Bluestar LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Zoons eerste nest Bluestar   Zoons eerste nest Bluestar Icon_minitimedi 20 okt 2015 - 22:23

Hi guys,

Zoals jullie weten heeft mijn lieve blauwe kind al meerdere nestjes gehad. In het eerste nestje zijn er vier kittens geboren, twee zoons en drie dochters (Minnowspots, Poppyleaf en Littlewish). Nu wil ik de twee zoontjes graag actief zijn.
Er is met beide nog bijna niks gedaan en bijna alles is nog stuurbaar. Ze hebben inmiddels warrior namen:

• Snowdrift

• Lightningvoice

De katers zijn beide 32 manen uit. Komen dus uit het eerste nestje van Bluestar en Whitestorm

Ik zoek mensen die lekker actief willen zijn met de twee zoons van blauw!

groetjess
Terug naar boven Ga naar beneden
,Wolfpaw
Member
Zoons eerste nest Bluestar DPKsfdL
Romy
73
Actief

CAT'S PROFILE
,Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: Zoons eerste nest Bluestar   Zoons eerste nest Bluestar Icon_minitimedi 20 okt 2015 - 22:28

Ik meld me hiermee aan.
Ik ben nieuw hier, maar heb zeker al ongeveer 4,5 jaar RPG ervaring en kan behoorlijk vaak actief zijn. Vervolgens ben ik goed in inspiratie, al kan ik soms voorzichtig doen met account sdat weggegeven zijn, waarom weet ik niet Razz
En je mag zelf bepalen wie ik het beste spelen mag
Darkpaw*
Member
Pommeline
56
Actief

CAT'S PROFILE
Darkpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Zoons eerste nest Bluestar   Zoons eerste nest Bluestar Icon_minitimewo 21 okt 2015 - 13:52

Snowdrift

Clan: Thunderclan
Parents: Bluestar 'nd Whitestorm
Sibs: Minnowspots, Poppyleaf en Littlewish } Sisters/ Brother{ Lightningvoice

Inside: Snowdrift is een chagrijnige kater bij vreemden, maar bij familie en vrienden in hij totaal anders, een lieve en behulpzame kat. Hij is erg loyaal aan zijn Clan en gaat tot het uiterste om die te verdedigen. Hij vecht liever en beter dan jagen, omdat hij ook best breed is en hij is nogal klungelig wat betreft sluipen en rustig of geduldig zijn. Als er ergens grensmarkeringen van een andere Clan te ver over de grens staan zal hij zeker één van de eersten zijn die er op reageert, en het zal verdedigen. Hij haat katten die niet luisteren en nieuwsgierigen.

Outside:
Color fur: Grey tabby
Length fur: short
Eyes: Blue
Extra: Hij is breed gebouwd en heeft vlijmscherpe klauwen. Snowdrift ruikt niet zo goed als anderen, maar daarom ziet hij sommige dingen beter en ziet zijn slechte reukzin dus niet als een nadeel, hij vindt het veel belangrijker om goed te kunnen zien.

Motivatie: Ik heb nog geen warriors op deze site, behalve dan eentje in BC, en ik wil er dolgraag een. Ik heb één kat in de Thunderclan, maar die is dikwijls niet actief, al begint ze wat actiever te worden. Snowdrift is trouwens echt een PRACHTIGE naam, nog een dingetje meer. Ik hoop dat dit genoeg informatie is en als je nog vragen hebt over kleine details, vraag het gerust^^.

Laatst aangepast door Darkpaw* op za 28 nov 2015 - 17:05; in totaal 3 keer bewerkt
Icicleshard
Member
Butter<3
304
Actief

CAT'S PROFILE
Icicleshard
BerichtOnderwerp: Re: Zoons eerste nest Bluestar   Zoons eerste nest Bluestar Icon_minitimewo 21 okt 2015 - 14:48

General

Name: Lightningvoice
Clan: Thunderclan
Parents: Bluestar, en Whitestorm
Sisters: Minnowspots, Poppyleaf, en Littlewish
Brother: Snowdrift

Inside

Al vanaf zijn kittentijd is Lightningvoice een redelijk ongeduldige kater, hij is snel in beslissingen nemen, en twijfelt over vele dingen niet zo lang. Soms mag hij wel wat langer nadenken voordat hij iets onderneemt. Toch is hij een grote goedzak, hij is snel vertederd door kittens en heeft veel geduld met jongere katten. Hij is dan ook dé Warrior om naar toe te gaan, als je opgevrolijkt wilt worden. Zijn snelle en vrolijke gedrag werkt vaak aanstekelijk. Hij houdt er niet van om serieus uit de hoek te komen, en houdt de serieuzere zaken dan ook vaak voor zichzelf. Toch is hij heus wel in staat om de verantwoordelijkheid van een Apprentice aan te kunnen. Hij kan dan wel wat ruig overkomen, en ravot graag met anderen. Toch houdt hij er stiekem niet zo van om vies te worden, en blijft dan ook het liefst binnen als het regent. Want regen betekend modder, en modder betekend een vieze vacht. Hij is eigenlijk best trots op zijn verzorgde vacht en schoonheid, maar zou ook dat niet snel laten merken. Ook met patrouilles zet hij graag zijn beste pootje voor, hij is niet bang om in een gevecht te raken, en houdt van een grapje op zijn tijd. Daarbij besteed hij graag aandacht en tijd aan zijn vrienden en familie. Ook al lijkt hij soms wat afwezig, en afzijdig, zijn vrienden en familie kunnen altijd bij hem terecht, en hij is altijd in staat zijn problemen even te vergeten en voor een ander klaar te staan. Toch jaagt hij het liefst alleen, zodat hij alles op zijn eigen tempo kan doen, omdat het anders dikwijls in een jachtwedstrijd eindigt. Hij is namelijk erg competitief aangelegd, het gevoel hebbende dat anderen enkel Bluestar en zijn vader in hem zien. Ook heeft hij een lichte angst voor het donker, hij vind het nooit prettig lang in een donkere omgeving te zijn, omdat hij dan snel hyperventileert. Om de een of andere reden, houdt hij veel meer van het licht. Hij kan niet tegen ongeduldigheid van zichzelf en andere katten. Heeft een gloeiende hekel aan Bloodclan, en word altijd onrustig als het kamp te rustig en stil is. Dan denkt hij voor zijn doen te veel na over het verleden. Toch is hij zelf ook dikwijls stil, omdat hij gewoon niet zo snel tussen andere Warriors in springt en een gesprek begint.

Likes: kittens, ruige trainingen, patrouilles, familie, vrienden, rennen, jagen, soms vechten
Hates: ongeduldigheid, stilte, Bloodclan, rust
Anxieties: automysofobie (angst om vies te zijn), Achluofobie (angst in het donker)
Characteristics: vriendelijk, ongetemd, stoer, ruig, competitief, ongeduldig, stil

Outside

Color fur: Grijs/Blauw
Length fur:  varieert met het seizoen, in de winter is het halflang, en in de warmere seizoenen kort.
Eyes: Blauw
Build: De kater heeft een redelijke slanke maar toch ook een stevige bouw, waardoor hij in vechten en jagen goed is.

Example post

Zoals altijd zwiepte zijn blauwgrijze staart over de grond heen en weer. Het was leaffall waardoor er vele gekleurde bladeren op de grond waren gevallen. Zijn blauwe ogen had hij op de grond gericht, waarna hij door het stille kamp heen keek. Hij wist dat hij eigenlijk op pad moest voor de jacht, de prooihoop lag er al een beetje zielig bij. Er was nog wel genoeg prooi, maar de tijden zouden snel kouder en heftiger worden, en dan was het misschien beter om wat extra prooi in te slaan. Zeker als de Nursery vol zou zitten met kittens. Hij keek al uit naar de sneeuw, misschien kon hij dan met een paar kittens een sneeuwgevecht houden. Een onschuldige glimlach zetelde om zijn lippen, voordat hij soepel overeind kwam, en het kamp uit draafde. Hij had al een poos niet meer met zijn familie gesproken, niet dat hij ze snel aansprak. Hij was vaak uit het kamp, toekijkend op de nieuwe Apprentices die door hun Mentoren werden getraind. Ooit hoopte hij dat zijn Warriorspad zou zo lopen dat hij ook een Apprentice op mocht leiden, sinds hij zich nog kon herinneren hoe hij het vond toen hij voor het eerst het territorium zag. Daarbij had hij dan vast een maatje om mee te ravotten. Misschien moest hij weer eens naar een van zijn familieleden toe. Hij had ze eigenlijk al te lang niet meer gezien, iedereen was vast zijn of haar eigen leven gaan leiden, net zoals hij had gedaan. Alleen dan lichtelijk afgezonderd.

Motivaton

Ik houdt heel erg van het spelen van oudere Warriors. Daarbij ben ik de laatste tijd niet echt in staat een goede naam te verzinnen van een mogelijke goede, oudere Warrior. Hij is nog niet super oud, en kan dus nog wat jongensachtige kenmerken hebben. Wat ik leuk vind om te gebruiken in zijn karakter. Hij is denk ik wel wat anders beschreven dan tijdens de kitten-aanmelding, die ik ook even heb gelezen, om zijn karakter af te kunnen leiden van zijn oude karakter. Er zijn wel wat dingen veranderd, omdat ik dat beter bij zijn naam vond passen, en hoop dat ik de kans krijg deze kater te spelen. Dit is mijn voorlopige aanmelding, maar het kan zijn dat ik hem nog wat mooier maak, en misschien nog wat uitbreid als er meer informatie nodig is.

Ravelkit
Member
Lee Viktor
14
Actief

CAT'S PROFILE
Ravelkit
BerichtOnderwerp: Re: Zoons eerste nest Bluestar   Zoons eerste nest Bluestar Icon_minitimedo 22 okt 2015 - 20:25

Ik wil me graag aanmelden voor Snowdrift.

"The SCARIEST moment is always just before you START."
Name} Snowdrift
Former names} Snowkit & Snowpaw
Age} 32 moons
Gender} Male
Rank} Warrior
Former ranks} Kit, Apprentice & Young Warrior
Partner} Drift is the spirit of life, the beating heart of each living thing.

Clan} Thunderclan
Leader} Silverstar
Deputy} Snowdrop
Med. cat & apprentice} Jayfeather & Mistpaw
Loyalty} 100%
Bloodline} Pure Thunderclan

Build} Snowdrift is niets veranderd ten op zichten van zijn apprentice tijd. Hij heeft nog steeds een zeer elegante bouw voor een kater, al heeft hij nu wat meer spieren. Hij heeft de lichte bouw van zijn vader Whitestorm. Dit zorgt voor een getalenteerde jager. Al wou hij liever vechten in zijn jonge tijd, hij is er mee gaan leven dat dat niets voor hem is. Snow is op zich een vrij normale kat, in verhoudingen en lengtes. Zijn staart is iets langer misschien, maar nauwelijks te zien.
Fur patern & color} Hij heeft een gevlekte vacht die overwegend wit is, maar op zijn kop meer zwart bevat. Een zwart-witte kat dus.
Fur thickness & length Snowdrift heeft een dikke vacht. Het is nu wat soepeler, maar nog steeds er dik. Dit is perfect voor de winter, maar in de zomer heeft hij het vaak warm. Hij heeft gelukkig wel een korte vacht.
Eye color} Zijn ogen zijn heel lichtblauw.
Nose & pawpads} Zwart

Inside:
Snowdrift is heel erg hard veranderd. Alle gebeurtenissen hebben hem verhard, zijn loyaliteit nog meer laten versterken en zijn warrior naam gegeven. Snowdrift. Hij doet nu zijn naam heel erg veel eer aan.

Snow is een driftkikker met een kort lontje. En ja hij probeert stoer te doen en zo een hogere status grijpen, als dit mislukt is hij dus erg pissig. Hij is erg loyaal aan de Thunderclan en aan zijn familie, maar als hem iets niet bevalt trekt hij wel zijn mond open. Van de rustige apprentice/young one is niks over. De kater word snel boos en soms heeft hij last van woedeaanvallen. Als je dit allemaal weg streept is hij best vriendelijk, soms gewoon irritant.

*Ik kan niet zo goed karakters beschrijven, maar dit is omdat ik ze graag uitwerk in de RPG*
Likes } Zijn familie, complimentjes krijgen, jagen, opdrachten, verantwoordelijkheid; hij streeft naar een hogere status, ...
Dislikes } Opmerkingen, kittens, te laag geschat worden, verveling, ...

Naam } Lee Viktor
Leeftijd } 16 jaar
Geslacht } Allebei (jongen, maar van binnen ben ik een meisje)
RPG ervaring } 2 weken
Schrijf ervaring } 3 jaar (Wattpad etc)
Motivatie }
Ik ben zeer slecht in motivaties schrijven, net zoals een karakter schrijven.
Ik denk dat ik het gewoon leuk vind om een grote irritante teddybeer te bespelen. Het gaat mij gewoon om karakter opbouw en de band met de 'kat', om het zo te zeggen.

xxx Lee

thank you Sarah of Kickstart!
Miss Astoria
Member
Lee Viktor
41
Actief

CAT'S PROFILE
Miss Astoria
BerichtOnderwerp: Re: Zoons eerste nest Bluestar   Zoons eerste nest Bluestar Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 13:20

Ik meld me toch af x
Drizzlekit
Member
Bunny
28
Actief

CAT'S PROFILE
Drizzlekit
BerichtOnderwerp: Re: Zoons eerste nest Bluestar   Zoons eerste nest Bluestar Icon_minitimezo 22 nov 2015 - 14:38

Kunnen we ons nog aanmelden? Ik hoop het :')

Lightningvoice
Innerlijk; Lightningvoice is een ietwat naïeve, vrolijke kater. Hij wil graag iedereen opvrolijken. Moppen tappen is zijn talent. Hij is erg sociaal en charmant in de omgang. Hij is geliefd in de clan, iedereen mag hem wel - hij heeft zo goed als geen vijanden. De kater vecht niet graag, maar hij is trouw - daarom zal hij altijd zijn best doen om te vechten voor zijn clan. Vele poezen zouden hem beschrijven als de droomkater: trouw, grappig, charmant, sterk.. Maar hij is niet bepaald slim. Hij neemt vaak letterlijk was katten zeggen en denkt niet snel verder. Toch zal hij altijd opkomen voor zijn mening, en voor wat hij denkt dat juist is - of dat nu een goed idee is, of niet.

Uiterlijk; Lightningvoice lijkt sprekend op zijn moeder: hij heeft een grijs-blauwe vacht en dezelfde blauwe ogen. Hij heeft een groot, gespierd lichaam en een halflange vacht. Hij is allesbehalve elegant, maar eerder lomp. Ondanks zijn relatief lange vacht zie je de spieren duidelijk. Hij verzorgd zijn vacht goed, en is meestal netjes - behalve als hij net wakker geworden is. dan staat zijn haar alle kanten op.

Motivatie; Nu Wind depressief is heb ik geen enkel echt vrolijk account meer. Ik speel nochtans erg graag vrolijke, naïeve, niet al te slimme katten. Ze hebben een bepaalde charme. Dit leek me dan ook de perfecte kans om zo'n kat te kunnen bespelen. Zeker met de situatie nu in Thunderclan, dat maakt het interessant.. Zeker omdat hij niet al te slim is, maar wel op wil komen voor wat juist is. Daar zal hij vast wat littekens aan overhouden :')
Ik hoop dat ik deze kans krijg, maar ik wens de anderen ook alvast veel succes ^^"
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Zoons eerste nest Bluestar   Zoons eerste nest Bluestar Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: