We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Lionclaws Kunst Nu met aanvraagjes!! za 2 jul 2011 - 9:33
Hoi allemaal!, Ik ben Lionclaw. Ik teken en ik schilder graag. Iedereen uit mijn klas (groep 7) vind mij de beste van de klas. En zover ik weet zijn sommige op dit forum ook goed in tekenen! Daarom wil ik graag de mening, tips en complimenten van andere tekenaars.
Binnekort meer xx moet nog ff aan de slag (tenminste ALS jullie het mooi vinden)
P.S de schilderijen komen later. Ik ben nu bezig met 3 schilderijen van mijn katten Mickey Isa en Chikita.
Laatst aangepast door Lionclaw op zo 3 jul 2011 - 9:14; in totaal 3 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Lionclaws Kunst Nu met aanvraagjes!! za 2 jul 2011 - 11:02
Nou voor zo ver ik zie vind ik het niet echt lelijk, maar best mooi als de volgens de beginselen het bekijkt. Ik heb het ook zo moeten leren en weet je wat er altijd gezegd word? Oefening baart kunst! Als je zo door blijft gaan kun jij over een tijdje ook mooie tekeningen maken Lionclaw.
Onderwerp: Re: Lionclaws Kunst Nu met aanvraagjes!! za 2 jul 2011 - 22:24
Scourge is echt heel cute geworden! :3 Je kan inderdaad wel goed tekenen, maar misschien moet je bij je eerste tekeningen iets meer op de anatomie letten. Zoals de vorm van de kop enz. Verder zijn het wel leuke tekeningen, vooral de ogen vind ik mooi!
Onderwerp: Re: Lionclaws Kunst Nu met aanvraagjes!! za 2 jul 2011 - 23:03
leuke tekeningen ! ik vind ze erg mooi, moet ik eerlijk zeggen. Maar hie ren daar kunnen wel wat verbeteringen, idd zoals bij de kop. Maar verder vind ik ze erg mooi <33 (Moet toegeven dat ik ook mijn afwijkingen heb X'3.