|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 21:25 | |
| Thankuuu <3 gemaakt door die blije prij juulc: |
|
| |
Bunny 132 Actief Show you what my determination has still left for you to get back to.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 21:28 | |
| Een zeer blije prei atm. 8) |
|
| |
Romy 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 21:51 | |
| Hey iedereen!!! Ben zo blij OMG heb de TechnicalArt Competition gewonnen van school met een tekening van Silverstar, Butterstar, Everstar en Shrewstar :3 |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:00 | |
| - ,Wolfpaw schreef:
- Hey iedereen!!!
Ben zo blij OMG heb de TechnicalArt Competition gewonnen van school met een tekening van Silverstar, Butterstar, Everstar en Shrewstar :3 Vet!!!! En gefeliciteerd! XD |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:06 | |
| - Rudekit schreef:
- ,Wolfpaw schreef:
- Hey iedereen!!!
Ben zo blij OMG heb de TechnicalArt Competition gewonnen van school met een tekening van Silverstar, Butterstar, Everstar en Shrewstar :3 Vet!!!! En gefeliciteerd! XD Waah dat is echt supertof!! |
|
| |
Romy 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:20 | |
| Thx ^^ Ik ga nu naar de finale dus ik ga nu zo Futuresong, Innerghost, Whitelion en Jayfeather tekenen. See y'all later |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:26 | |
|
Testing da bithczs out all qpdv qsdiph pqsdbv Allright, dit is ervan geworden x'D Na een tijd gaf ik de vorige sheet gewoon op en begon ik aan iets simpeler :') Misschien eerst ff terug wennen aan codes voordat ik met vuur ga spelen hehe
made by chi! |
|
| |
Romy 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:28 | |
| @Chi; Die is Fabulous Als je mij een simpele sheet maakt (als je wilt, natuurlijk) Teken ik met de hand een Littlestream voor je. Elke keer als ik Littlstream wil typen denk ik altijd aan Silverstream x'D |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:29 | |
| Ik wil ooit wel eens een sheet voor je maken ja xD Dat zal enkel voor dit weekend zijn, heb nog maar net mn pc niet uit t raam gesmeten. Ik en codes moeten nu even uit elkaar gehouden worden (A) |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:30 | |
| |
|
| |
Bunny 132 Actief Show you what my determination has still left for you to get back to.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:32 | |
| - Futuresong schreef:
- ik wil sEtjes maken
+1 |
|
| |
Romy 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:32 | |
| Neem gerust de tijd. Ik moet ook tekeningen met de hand onder de knie krijgen gezien ik al maanden niet met de hand getekend heb Maar je Littlestream fabulous xD @Futuresong; Te lui om naar je naam te kijken misschien een setje voor Lightningvoice? Mn laptop is afgepakt :'( |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:34 | |
| Eyo ik spot een Juul
Ik ben net aan the 100 begonnen. Damn xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:36 | |
| - Echopaw schreef:
- Eyo ik spot een Juul
Ik ben net aan the 100 begonnen. Damn xD Ghehe, jk. Hey lief persoontje dat op loopafstand van mijn huis woont. «3 |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:38 | |
| Oeh Butter en Luvon hebben een mooi setje :3
Blijkbaar lijkt Ace op een egel :'D Yay~ |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:39 | |
| - ,Wolfpaw schreef:
- Neem gerust de tijd. Ik moet ook tekeningen met de hand onder de knie krijgen gezien ik al maanden niet met de hand getekend heb
Maar je Littlestream fabulous xD
@Futuresong; Te lui om naar je naam te kijken misschien een setje voor Lightningvoice? Mn laptop is afgepakt :'( Ik vind deze echter niet goed gelukt xD Ga m wss toch niet gebruiken en aan een nieuwe beginnen. Was gewoon om te zien hoe veel ik er nog van kende niet veel meer dus |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:39 | |
| - Luvon schreef:
- Echopaw schreef:
- Eyo ik spot een Juul
Ik ben net aan the 100 begonnen. Damn xD
Ghehe, jk. Hey lief persoontje dat op loopafstand van mijn huis woont. «3 Haai kind wat weet waar ik woon :'3 |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:43 | |
| - ,Wolfpaw schreef:
- Neem gerust de tijd. Ik moet ook tekeningen met de hand onder de knie krijgen gezien ik al maanden niet met de hand getekend heb
Maar je Littlestream fabulous xD
@Futuresong; Te lui om naar je naam te kijken misschien een setje voor Lightningvoice? Mn laptop is afgepakt :'( Graag! Heb je wel fotootjes? En ik lees net dat je Future gaat tekenen, ik wil wel het eindresultaatje zien he! <3__<3 |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:52 | |
| Wow Chi dies echt héél gaaf geworden <'3 - Ik heb hier echt geen twee uur van m'n leven aan verspilt hoor :')) |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 okt 2015 - 22:55 | |
| Ik ben trots op je Chriss xD *denkt aan de uren van haar leven die ze verspild heeft aan nog ergere dingen* Yea :'D
Ik heb echt zin om in zo'n Ace zoektopic te springen waar al veel te veel katten zijn, en Echo er dan letterlijk doorheen laten rollen x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|