|
|
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:15 | |
| ja, en mouse gaat hem stoppen >3 |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:18 | |
| Oh rustig, Raptor zal stoppen en onschuldig overtuigend zijn. Sociopaths zijn goede leugenaars, vooral Raptor c: |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:21 | |
| :c Het is nog wel een muis, Mouse voelt zich persoonlijk beledigt |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:23 | |
| Raptorkit gaat het helemaal goed maken c:
ATTENTION: Er is een sexy kater te kort in Shadowclan. Iemand moet een sexy kater aanmaken van 30+ moons. De reden is niet voor mij, maar wel voor iemand anders. Dus doe maar gewoon. En hou hem actief. |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:26 | |
| - Raptorkit schreef:
- Raptorkit gaat het helemaal goed maken c:
ATTENTION: Er is een sexy kater te kort in Shadowclan. Iemand moet een sexy kater aanmaken van 30+ moons. De reden is niet voor mij, maar wel voor iemand anders. Dus doe maar gewoon. En hou hem actief. Ben ik net bezig met die andere stomme kitten. |
|
| |
Romy 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:27 | |
| - Raptorkit schreef:
ATTENTION: Er is een sexy kater te kort in Shadowclan. Iemand moet een sexy kater aanmaken van 30+ moons. De reden is niet voor mij, maar wel voor iemand anders. Dus doe maar gewoon. En hou hem actief. Zeg nou maar waarom |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:33 | |
| oHMYGOD RAPTOR :") ik lach me dood |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:33 | |
| Nee, kitten gaat voor *wenkbrauwwiebel* |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:37 | |
| - Raptorkit schreef:
- Nee, kitten gaat voor *wenkbrauwwiebel*
Ik kan het niet met mezelf eens worden over zijn uiterlijk c': |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:38 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:40 | |
| - Raptorkit schreef:
- Can I help? c:
Ik heb gewoon nog totaal geen concept voor hem uwu |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:44 | |
| - ,Wolfpaw schreef:
- Raptorkit schreef:
ATTENTION: Er is een sexy kater te kort in Shadowclan. Iemand moet een sexy kater aanmaken van 30+ moons. De reden is niet voor mij, maar wel voor iemand anders. Dus doe maar gewoon. En hou hem actief. Zeg nou maar waarom Fawnstep is zielig en er zijn geen sexy katers voor haar. De sexy katers die er zijn, zijn familie of hebben al een partner :') Ik als moeder zijnde draag verantwoordelijkheid xD @Demi; Ik kan kijken wat voor mooie katerplaatjes ik heb c: Wil je langharig of kortharig? |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:45 | |
| arme fawnstep. ik heb zo erg met haar te doen dat ik bijna een nieuw account aan zou maken, maar daar heb ik echt geen inspiratie voor :") |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 21:54 | |
| Of een oud sexy Shadowclan kater account om hoog halen. Dat is ook een optie >3 |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 22:06 | |
| - Raptorkit schreef:
- ,Wolfpaw schreef:
- Raptorkit schreef:
ATTENTION: Er is een sexy kater te kort in Shadowclan. Iemand moet een sexy kater aanmaken van 30+ moons. De reden is niet voor mij, maar wel voor iemand anders. Dus doe maar gewoon. En hou hem actief. Zeg nou maar waarom Fawnstep is zielig en er zijn geen sexy katers voor haar. De sexy katers die er zijn, zijn familie of hebben al een partner :') Ik als moeder zijnde draag verantwoordelijkheid xD
Ash meer pijn geven en Nighty aanbieden? L;) He's bisexual afterall xD En anders heb ik er nog wel een paar in mn lijst staan xD-- Ye, sure, wíj zijn het slechte team omdat we met 3 tegen 5 spelen, i had the most kills, you dumbass #lolrage |
|
| |
57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 22:11 | |
| urgh ik wil posten met mijn northy maar like alle topics zijn dood gelopen en de zin gaat echt *maakt scheet geluid terwijl duim naar beneden draait* |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| |
| |
57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 22:17 | |
| hahahaha ik wil nog steeds mn kitten idee hebben denk dat ik dr maar zonder ouders ga aanmaken |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 22:20 | |
| @ Babs; Naww. 't is wel een mooie kat <3 Ik ben echt blij dat ik hoewel ik leuke katjes gevonden heb echt géén ideeën heb haha. - IK HEB HARTJES TOEGEVOEGD YES. Oké, nu ga ik echt echt posten. Behalve als mn programma ineens interessant wordt, maar ik ga 't proberen :')) |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 22:21 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |