|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:20 | |
| @Romy; Thornfang, Innerghost, Roughpaw, Smokegaze, Nightkit, Viperpaw, Brightspots (ongeboren Whifflekit), Smokegaze, Raptorkit... Ze zijn allemaal wel actief, tho. |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:20 | |
| Naww hijs leuk. (:
Oké. Killerkit is bijna helemaal bijgepost. Iemand 'n topic met der? Je mag der pesten en/of pijn doen btw. |
|
| |
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| CAT'S PROFILEAge: Definitely more then 13 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:21 | |
| Glowtje wilt wel topic met kittentje van zijn friend Shiver >3 Hijs wel lief though ;w; |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:23 | |
| Ik heb ook 11 of misschien zelfs 12 actieve accounts. Al hangt het bij mij wel af in welke mood ik ben, wie op welk moment actief is x'D |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:25 | |
| QUIET IS ALTIJD ACTIEF. UNSTOPPABLE. |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Ik ook zoiets x'D
Minnowspots, Outpaw, Tinderlight, Moonfall, Snowynight, Smokebreath, Slatefur, Frozenvoice.
Maar ik heb nog wel wat meer acc die ik er zo nu en dan bijtrek en dan weer af mik. Bv Dogdance. |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| Yay. Ik open 'm wel :'D Een van mn eerste pc art achtig iets. kben er stiekem best trots op ,__, |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:29 | |
| Hazelpaw, Silvercloud, Barksound, Lizardpaw, Moonwhite, Vinal, Tallpaw, Nyra, Lumina,...
En dan heb ik nog Dapplepelt, Esca,... als katten die ik soms eens een topic geef uit armoede x'D |
|
| |
Romy 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:35 | |
| Eindelijk een osje voor Wolfie <3 |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:36 | |
| Ik hou nu dus best wel veel van mijn Raptorkit. Hij is gewoon de gene die ik zelf totaal niet ben. |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:39 | |
| - Raptorkit schreef:
- Ik hou nu dus best wel veel van mijn Raptorkit. Hij is gewoon de gene die ik zelf totaal niet ben.
Hij is gemeen :c |
|
| |
Romy 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:41 | |
| |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:42 | |
| Wat als hij de enige zoon van Thornfang is. Ik kan daar wel iets op verzinnen... :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:43 | |
| Of beter
de zoon van quiet |
|
| |
Romy 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:44 | |
| - Raptorkit schreef:
- Wat als hij de enige zoon van Thornfang is. Ik kan daar wel iets op verzinnen... :')
Ik luister... En Quiet, srsly? |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:45 | |
| Eerste les op Warrior Cats, neem Demi niet serieus. Is beter voor je geestelijke gezondheid |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:45 | |
| hahahha zoon van quiet. yep. ik weet zeker dat dat t is. |
|
| |
Romy 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:47 | |
| - Tinderlight schreef:
- Eerste les op Warrior Cats, neem Demi niet serieus. Is beter voor je geestelijke gezondheid
Dat verklaart al een hoop xD Nou ze lijken wel op elkaar... Onrealisme is veel te groot |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:49 | |
| - Tinderlight schreef:
- Eerste les op Warrior Cats, neem Demi niet serieus. Is beter voor je geestelijke gezondheid
uhm rude |
|
| |
Romy 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 okt 2015 - 0:50 | |
| Wolfpaw is niet Quietkit's zoon CROWFEATHER AND LEAFPOOL ARE OUR PARENTS (WC joke xD) Wolf en Quiet zijn een stelletje, duh |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|