We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
Whoep, ik heb lang niet meer op Soesy gezeten heheh x3 Oud noob accountje dat gebasseerd is op mijn kat, Soesy xD
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
elke keer als ik naar Smoke;s sig kijkt lijkt het net alsof hij elk moment uit mijn scherm kan springen ;o
True true...
Smokebreath
StarClan
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
elke keer als ik naar Smoke;s sig kijkt lijkt het net alsof hij elk moment uit mijn scherm kan springen ;o
True true...
Ghehe, dat was ook wat ik probeerde <3 Blij dat het sorta gelukt is c:
Smoke komt alle stoute kindertjes opeten. c:<
Smokebreath
StarClan
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
&& We hebben er een nieuwe kat (kitten) bij op de zorgboerderij, hij heet Pim en is super cute <3
Me wanna see picca's :3
Hij wilde niet in mijn richting kijken en liep de hele tijd weg, maar dit is een foto die ik net van hem heb kunnen maken:
Spoiler:
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
Ik heb een tijdje aan een (best wel shitty/derpy) game gewerkt met RPG Maker VX Ace om weer een beetje in de RPG Maker mood te komen (want ik heb RPG Maker MV ge-pre-orderd en wil de basis van de RM-dingen een beetje onder de knie krijgen xD) en heb sinds gisteren alles ongeveer klaar voor een soort demo :3
Als iemand geïnteresseerd is in de link naar de download van de soort van demo van de shitty game, die is hier (in een hide-ding):
NOTE: Dit was gewoon een test om te kijken of ik alles (nog) begreep. Er zal waarschijnlijk geen nieuwe versie van de demo komen xD
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter