Vuurster. ^Zesde boek

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vuurster. ^Zesde boek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Sparrowpelt
Member
Vuurster. ^Zesde boek DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimevr 1 jul 2011 - 22:58

Het 6de boek van de Warrior cats is uit!

Voor meer infomatie:http://www.cosmox.nl/boeken/warrior-cats-6-erin-hunter-9789078345541

Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw,,
StarClan
345

CAT'S PROFILE
Ravenpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimevr 1 jul 2011 - 22:59

Echt? wow !!!! Vuurster. ^Zesde boek 853103 Vuurster. ^Zesde boek 148636 Vuurster. ^Zesde boek 991438 Vuurster. ^Zesde boek 400803
Sparrowpelt
Member
138

CAT'S PROFILE
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimevr 1 jul 2011 - 22:59

Cool hé?
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Vuurster. ^Zesde boek Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimevr 1 jul 2011 - 23:00

Slechte titel. -.-
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimevr 1 jul 2011 - 23:01

Jups, de titel sucks echt. O.o

Maar ik moet hem hebben! 8D
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimevr 1 jul 2011 - 23:02

@ Fire
ja echt hea
Darkest hour is veel beter, maar er dan donkerste uur ofzoiets van

@ Mouseh
ik krijg hem ooit in het engels(als ze hem binne krijgen..)
Dotpaw
Member
Vuurster. ^Zesde boek 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 0:06

Nu al??
Dewkit.
Member
166

CAT'S PROFILE
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 14:09

Het donkerste uur klinkt inderdaad beter Vuurster. ^Zesde boek 148636
Songbird
Member
Heleen
71

CAT'S PROFILE
Songbird
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 14:31

Bij ons komt hij pas in september uit :"c
Diesel
Member
SF-A2 Miki, the insane one.
117

CAT'S PROFILE
Diesel
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 14:36

OOOOOOOOOOOOOOMG! Je meent het Very Happy
Ik moet eerst boek 5 uitlezen en dan ga ik over naar zess Very Happy
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 14:39

Eventjes tussendoor, bij voorbaat mensen die dit boek al gelezen hebben. Als je dingen wilt zeggen over die in het boek gebeuren. Zet dat dan tussen spoilertags.

Spoiler:

Dit zorgt ervoor dat mensen die het nog niet willen weten, het niet hoeven te lezen Wink

Code:
[spoiler]Insert tekst hier[/spoiler]
Dit is de code van een spoiler Smile

Mvg,

Honey~
Dotpaw
Member
Vuurster. ^Zesde boek 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 16:02

Volgens mij is dit alleen maar een site waar je hem kan reserveren. Ik heb zes gereserveerd bij een boekhandel, en hij is nog niet binnen. Ook op bol.com, AKO en bruna heb ik hem nog nergens zien ligggen. En de titel suckt. Vuurster.. Het donkerste uur slaat ook nergens op. Maar het zou wel normaal zijn. Deze titel verraad het boek al. Vuurster. -.-'
Dewkit.
Member
166

CAT'S PROFILE
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 16:27

Ik heb "Vuurster" ook gereserveerd in de boekhandel
en nu zit ik te wachten op de mail dat het boek s binnengekomen of wat er dan ook in die mail staat lol
maar ja die titel is echt droog.... sigh
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 16:28

Maar als je het voorlaatste boek hebt gelezen weet je het toch al, dus de titel verraad alleen als je nog het deel 5 las.

De nederlandse namen zijn echt, XP En dan de zin van Bluestar, 'Jij bent het vuur dt de Clan gaat redden.' Dat is zo erg. Engels is gewoon veel beter!

Deel 6 komt bij ons in 31 augustus uit. Maar als het zo gaat met deel 5 kan ik na de datum van de uitgave nog 4 maanden wachten DX
Dewkit.
Member
166

CAT'S PROFILE
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 16:32

Moonpaw schreef:
Maar als je het voorlaatste boek hebt gelezen weet je het toch al, dus de titel verraad alleen als je nog het deel 5 las.

De nederlandse namen zijn echt, XP En dan de zin van Bluestar, 'Jij bent het vuur dt de Clan gaat redden.' Dat is zo erg. Engels is gewoon veel beter!

Deel 6 komt bij ons in 31 augustus uit. Maar als het zo gaat met deel 5 kan ik na de datum van de uitgave nog 4 maanden wachten DX
ja dat is wel melig maar het is warrior cats dan mag dat Wink
Bluewisp
Founder
Vuurster. ^Zesde boek LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimedi 5 jul 2011 - 12:47

I still like the english books better.
Ik vind de namen gewoon weg belachelijk en ik blijf de Engelse boeken aanraden. Als je er één hebt gelezen zit je er in en kun je alles weglezen..

Maarokeik ga jullie niet overhalen Razz
Steelheart
Member
46

CAT'S PROFILE
Steelheart
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 1:57

''Vuurster'' is bij ons (België) op 23 augustus uit, mensen. Nog 1 maandje dus.
Ik kan echt niet wachten, ookal vind ik de titel ook flut.
Hebben jullie ook nog nooit opgemerkt dat er zoveel fouten zyn in de Nederlandse boeken? In de 5e ontbrak er zelfs een pagina! >< dat was echt super***... kunnen ze dan helemaal niks? ;s
Nou ja, nog even wachten dus en daarna ga ik de 2e serie beginnen lezen in het engels..(:
Swiftpaw*
Member
33

CAT'S PROFILE
Swiftpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 10:54

Ja, Nelson, dat had ik ook, ik ga de rest van de serie gewoon in het Engels lezen. Woensdag komen The Darkest Hour en Midnight in een winkel bij ons in de buurt ^^
Lightheart
StarClan
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 19:57

Bij ons komt het boke 23 Aug.
maar idd als eht zo gaat met boed 2 3 4 en 5 dan één maand later of twee zelfs!!!
Wingpaw
Member
Esmee
544
Actief

CAT'S PROFILE
Wingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitimezo 31 jul 2011 - 11:44

Ik heb nu bijna boek 4 uit :3
Maar de mvr. in de bieb (waar ik ze uitleen) zegt dat vuurster pas 31augustus in België uitkomt? Ö Ze gaan alle boeken aankopen van Warrior cats, nouja vanaf boek 3 van de serie van wildernis is want ze hebben ze lekker niet ik moest ze laten overbrengen..
Maar de tweede serie hebben ze dan wel in het frans maar niet in nederlands
Btw: Weet iemand de nederlandse titels vanaf serie 2? Smile
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Vuurster. ^Zesde boek   Vuurster. ^Zesde boek Icon_minitime

Vuurster. ^Zesde boek
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: