| {GZ} I will never laugh again | |
|
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| Onderwerp: {GZ} I will never laugh again ma 19 okt 2015 - 17:48 | |
| Hij is er niet meer, hé? Nee, dat was nu wel duidelijk. Ik zag hem daar liggen, mama compleet gebroken en mijn andere siblings in tranen. Ik zelf ook. Ik hield het niet meer en mijn jammerende piepjes waren lang te horen. De tranen hielden niet op met over mijn wangen heen stromen. Mijn papa is dood. Thrushdive is dood. En ik kan niet meer lachen en durf niet meer te fantaseren...
Hallo iedereen. Ik zoek een maatje voor Nightkit. Iemand die wat ouder is dan haar, maar nog wel een kitten. Hij is zelfverzekerd en zorgzaam en wilt dat Nightkit weer gaat lachen en het oude poesje wordt met een grote, creatieve fantasie. Want deze is verloren gegaan samen met haar vader. Bestaand of niet, het maakt mij niet uit, als hij er maar is. Het katertje kent Nightkit in ieder geval wel al gewoon en Nightkit kent hem.
Dus, geïnteresseerd?
x Nathalie.
|
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again ma 19 okt 2015 - 22:44 | |
| |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again ma 19 okt 2015 - 22:57 | |
| Oef, ik heb geen hij, maar wel een zij. Heavekit, een kitten van Fawnstep x Thrushdive. Ze is lief, stotterd, een goed luisterend oor en kan ook goed aanvoelen hoe iemand zich voelt. Ze luistert meer dan dat ze praat omdat ze zich schaamt voor haar 'stomme stem', en is bang om dingen fout te doen. Toch is ze niet verlegen, dus ze zou wel op Nightkit af durven stappen omdat ze de andere kit wil helpen ;3
|
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again ma 19 okt 2015 - 23:16 | |
| @Max; Kan je wat meer over Flamekit vertellen? |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again ma 19 okt 2015 - 23:21 | |
| - Innerghost schreef:
- @Max; Kan je wat meer over Flamekit vertellen?
Met genoegen *schraapt keel* Flamekit is de kitten van Cloverblossom en Rustscar samen met Moonkit. Eerlijk gezegd verloopt zijn jeugd nu redelijk zonder zich druk te maken over dat hij geen moederlijke opvoeding krijgt aangezien Clover het geheim houdt. De relatie tussen zijn vader en zijn zusje verloopt soepel en veel heeft hij niet meegemaakt behalve dat sommige kittens hem niet leuk vinden omdat hij vroeger nogal 'gemeen' en druk was. Zo wou niemand met hem spelen en had hij bijna zijn zusje verwond bij een gevecht. Wat hem eigenlijk steeds stiller heeft gemaakt, wat dus de oorzaak werd van zijn gemeen gedrag. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again ma 19 okt 2015 - 23:58 | |
| @Heave: We kunnen altijd een topic doen c: @Flame: Good, we hebben een topic dus laten we zien hoe het verloopt.
Ondertussen mogen er nog steeds aanmeldingen komen c: |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again di 20 okt 2015 - 12:46 | |
| een topic is goed! wie maakt? |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again di 20 okt 2015 - 18:58 | |
| |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again di 20 okt 2015 - 20:50 | |
| |
|
| |
Lee Viktor 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again do 22 okt 2015 - 20:26 | |
| Ik heb Ravelkit voor je. Ik heb nog niet met hem gepost, dus het kan alle kanten uit. x |
|
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again vr 23 okt 2015 - 19:53 | |
| Lijkt me leuk! Laten we kijken hoe een topic gaat c: |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again za 24 okt 2015 - 2:18 | |
| |
|
| |
Witse 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again zo 25 okt 2015 - 11:43 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again ma 26 okt 2015 - 21:40 | |
| Ik hou het bij Ravelkit & Flamekit en ik zal zien hoe het allemaal loopt c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} I will never laugh again | |
| |
|
| |
|