|
|
166
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 9:26 | |
| Ik woon ook in België maar waar en wanneer zijn die meetings dan? |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 9:30 | |
| Ik woon in Amsterdam maar ik weet ook niet waneer die zijn |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 9:36 | |
| Die worden afgesproken, plaats tijd..
Volgende keer hoop ik dat ik mee mag!
Laatst aangepast door Dotpaw op za 2 jul 2011 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 9:39 | |
| Er moet snel een meeting komen, ik wil jullie meeten. D: Voor zover ik weet ken ik alleen Waz hier. :3 |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 10:07 | |
| |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 10:24 | |
| Ik ken ook niemand in real, maar ik ga maby mee op de nieuwe meeting (weet ook nie waneer) dan ontmoet ik mensjes |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 10:26 | |
| Ja Lionpelt, Fireheart is waz, want ze heet in het echt /Wazoula. (Of wilde jij dat vertellen Wazoula ) Omg ik was echt een hypere niksnut op de meeting Waarom ga ik nou altijd zo raar doen in dat soort situaties Gelukkig ben ik wat ouder nu, en zal ik het de volgende ker hoognodig voorkomen ^^'' Dit onderwerp.. Er moet inderdaat snel weer een meeting komen. We kunnen een nieuwe bedenken, voor in de zomervakantie! of verder gaan met het oude idee. Maar ik ken: Hollystar (Allerbeste BFF die je kan hebben!) Blacknight:(Ook een goede vriendin van school.) Midnight: (Nieuw en snapt het nog niet helemaal, Maar ook van school.) Fireheart: (Wazoula, was super op de meeting! ^^) Honeyfeater (Babs, sorry van die knuffel op de meeting. Ik ben een stuk minder verlegen XD) Night/Brokenstar:( Echt gezzelig meeting suz ) Mousefur: (Super leuk! ^^ en echt wel gezzelig!.) Zo, Nu heb ik tegen iedereeen wat gezecht. En is mijn post mega! 0_0'' |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 11:03 | |
| Als die meeting in de vakantie is hoop ik dat ik dan niet op reis ben of op kamp want ik wil daar heel graag naar toe |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 11:19 | |
| Oe, mensjes, ik wil jullie ook meeten D: Ik ken alleen Night in real xD |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 11:22 | |
| Ik ken er wel via msn maar dat telt niet mee.... |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 12:01 | |
| WAZZIEPAZZIE<33 Fluffyfur Ja babs wel redelijk omdat we ook veel op msn praten als dat meetelt. Ravenwing Daisykit
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 12:25 | |
| niemand |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 15:45 | |
| Ik ook niet persoonlijk. Mijn ouders willen niet dat ik naar Wc meetmingen ga. Ik ben te jong... Ik begrijp het wel ergens, maar het is natuurlijk wel vervelend! Hoewel ik wel mensen zo uit de chat ken...als dat telt. |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 16:08 | |
| Hmm. Misschien denken je ouders dat we allemaal van die creepy mannetjes zijn x'3
Ik ga nu mijn moeder mailen dat ik op de volgende meeting wil komen. 'Cus I really want to! |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 20:06 | |
| Mijn moeder denkt inderdaad dat jullie creepy mannetjes zijn D: Plus dat ze het te ver weg vindt. Ik laat het fototopic nog wel eens zien. Dotpaw, sleep me mee! :3
|
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? za 2 jul 2011 - 20:15 | |
| Ofcourse! Ik kom je wel kidnappen. Genoeg ruimte in de achterbak :3 |
|
| |
79
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? zo 16 okt 2011 - 20:22 | |
| even de topic wakker schudden -ben nog steeds nieuwsgierig weet je XD- ik ken nog steeds niemand persoonlijk trololololoololololol ^^ |
|
| |
155
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? zo 16 okt 2011 - 20:49 | |
| *Sluipt topic binnen* Ik ken in real: Lionclaw (Heb geen zin om al die andere accs van haarb op- te noemen) Yucka Graykit en Lightningfur. |
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? zo 16 okt 2011 - 21:05 | |
| Ik ken hier 3 personen, door Ws xD er lopen er vast nog meer rond hier xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? zo 16 okt 2011 - 21:07 | |
| Uhm.. in Real ken ik:
-Winterstorm -Fireheart -Mousefur -Purplestorm/Hollystar -Darkfire/Stormtail -Night/Brokenstar -Blacknight
Dat was het geloof ik :3
Maar ik ga met de meeting weer nieuwe mensjes ontmoeten <3~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Ken jij iemand? | |
| |
|
| |
|