Rain, rain go away

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Rain, rain go away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Graywing
Member
Rain, rain go away DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 17:44

Een beetje tevergeefs schudde de donkere kater zich voordat hij de warriors den binnenstapte. Buiten goot het van de regen, en Graywing was een van de dappere warriors geweest die nog een poging hadden gedaan tot jagen. De kater had nog een tweetal muizen weten te vangen, maar hij wilde nu niets liever dan zich in zijn warme droge nest laten vallen. Toch keek Gray nog even de den rond naar de andere katten, en zag wel een paar bekende gezichten. Hoewel hij nog niet erg moe was kroop hij in zijn nest, en legde zijn kop op de rand.

+Vixencry
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixencry
Member
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 22:54

Het regende en Vixen hield als een echte riverclanner wel van water, maar nu was ze toch in de den gebleven. Meerdere katten waren de den wel uitgegaan. Gisteren had ze veel op de stapel gelegd, dus ze vond dat reden genoeg. Oh en zo laat was het nou ook weer niet. De rode poes was na uitgebreid uitrekken uit haar nest gestapt en naar de uitgang gelopen, maar een kater had haar aandacht naar zich toe getrokken. Terwijl ze op hem af liep sloeg ze haar staart heen en weer, alsof ze een gevecht ging beginnen. Ze liet zich voor hem zakken en keek hem strak aan met haar gele kijkers. "Meneer is toch maar naar buiten gegaan?", zei ze op haar brutale toon.

Laatst aangepast door Vixencry op do 29 okt 2015 - 21:24; in totaal 1 keer bewerkt
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 17:30

De zwarte kater knipperde even met zijn ogen toen hij de rode poes op zich af zag lopen. Dit kan twee kanten op, dacht Graywing bij zichzelf. Of dit werd heel gezellig, Of heel vervelend. Momenteel zag het er slecht voor hem uit sinds Vixen eruit zag alsof ze op een schuimbekkende hond afliep, en de brutale blik in haar ogen beloofde ook al niet veel goeds. "Meneer is toch maar naar buiten gegaan?", Vroeg de poes, en Gray tilde moe zijn kop op, nog niet wetend of hij hier wel zin in had. "Iemand moet er toch voor zorgen dat we iets te eten hebben?" Vroeg hij, toch met een vrolijke twinkeling in zijn ogen. "Nietwaar, Vixie?"
Vixencry
Member
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 21:24

"Iemand moet er toch voor zorgen dat we iets te eten hebben? Nietwaar, Vixie?" Iets viel haar op. Hij had Vixie gezegd. Vixie, serieus? Een wat verontwaardigde blik ging zijn kant uit. "Vixie? Dat klinkt alsof het uit een kittenverhaal komt", zei ze op een brutale maar geamuseerde toon. "Vixie & Grayie" Vixen kreeg een grijns op haar gezicht en knikte nog voor zijn uitspraak. "Maar ja dat is waar, maar ik dacht ik wacht even." Nu was de grijns meer een glimlach en ze bracht haar hoofd op zijn niveau. "Ik dacht dat jij jouw mooie zwarte vachtje ook wou besparen. Maar ik had het fout blijkbaar." Dit zei ze meer op een pesterig toontje. Ze bracht haar hoofd weer op de normale hoogte en ging weer normaal zitten. Wachtend op antwoord.
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 21:49

"Vixie? Dat klinkt alsof het uit een kittenverhaal komt" Merkte Vixen geamuseerd op, en Gray haalde verbaasd zijn wenkbrauwen op. "Vixie & Grayie" Serieus keek Graywing haar aan. "Weet je het dan niet meer?" Vroeg hij met een teleurgesteld stemmetje, en deed net alsof hij een traantje moest wegvegen. Die bijnaam was geboren tijdens de eerste keer dat Vixen en hij echt hadden gepraat bij de rivier. Gemstone had haar Vixie genoemd, en als plagerijtje had hij het overgenomen. "Maar ja dat is waar, maar ik dacht ik wacht even." Zei Vixen. "Ik dacht dat jij jouw mooie zwarte vachtje ook wou besparen. Maar ik had het fout blijkbaar." Gray keek haar weer plagerig aan. "Jaja." Zei hij met een grijnsje. "Als ik je er niet op gewezen had dan had je hier de hele dag zitten luieren, terwijl buitengewoon knappe katers al het werk deden."
Vixencry
Member
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 22:10

"Weet je het dan niet meer?" Vixen stak haar tong kort uit haar mond. "Tuurlijk wel. Vixie vergeet niks." Ze kon het nog herinneren. Toen was Gray een echte charmeur aan het zijn. Was hij soms nog wel, maar minder. Miste ze eigenlijk wel. Het was een rare 'relatie' tussen deze twee. De ene keer hadden ze ruzie en wouden ze zo snel mogelijk weg van elkaar en de andere keer zaten ze erg dichtbij elkaar. Het was amuserend, dus daarom bleef ze ook steeds naar hem toe gaan. Na de volgende opmerking gaf Vixen hem een verontwaardigde blik. Opnieuw zakte ze op zijn niveau, maar ging nu echt in die positie zitten. "Natuurlijk", zei op een sarcastische toon en met een lach. "Nou waar is mijn eten dan?" Een grijns was weer op haar gezicht verschenen.
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 21:40

Vixen keek hem verontwaardigt aan, en Graywing grijnsde. Het was buitengewoon vermakelijk om haar zo een beetje te stangen. De rode poes zakte door haar poten. "Natuurlijk", zei op een sarcastische toon. "Nou waar is mijn eten dan?" Ontspannen draaide Gray zich op zijn zij zodat hij wat comfortabeler lag voordat hij Vixen weer aankeek. "Buiten." Antwoordde de kater geamuseerd. "Op de prooistapel natuurlijk. Dus als je iets te eten wilt zal je je mooie vachtje toch nat moeten maken."
Vixencry
Member
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 9:23

"Buiten." De rode poes draaide met haar ogen en besloot dat ze weer normaal wou gaan zitten. Zoals Gray al zei, ze moest haar vachtje nat maken om eten te halen. De poes keek naar de uitgang van de den. "Oké", antwoordde ze. "Ik haal later wel wat." Haar blik werd weer normaal. De poes moest wel wat doen, want wat wou ze hier gaan doen? Zitten naast het nest van Gray uren lang? Vixen ging ook een paar keer verzitten, want de vochtige grond zat niet bepaald lekker of zoiets. Toen maakte ze een typische Vixen-beslissing (ja dat is een woord) en keek weer naar Gray. Daarna ging ze simpelweg naast hem in het nest liggen en legde haar hoofd op de rand. De grote kater kon het wel aan toch? Ze lagen niet ver van elkaar qua nesten, maar waarom een leuk gesprek staken om naar je eigen nest te gaan als je gewoon bij diegene in het nest kon kruipen. Vixen has absolutely no shame.
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 10:52

"Oké", antwoordde Vixen. "Ik haal later wel wat." Graywing grinnikte voorzichtig. Ze was dus echt bang dat haar vachtje nat zou worden. Terwijl de rode poes ging verzitten rekte de zwarte kater zich nog even uit om aan te tonen hoe lekker hij wel niet lag al bleek dat een beetje teveel te zijn. Shameless stapte Vixen zijn nest in, en meteen schoof Gray een beetje naar de rand. Het was niet alsof hij een groot nest had, en met twee katten erin zou het al snel krap worden. Het werd dus wel heel gezellig. Zonder blikken of blozen nestelde de rode poes haarzelf in zijn nest. "Doe maar alsof je thuis bent." Zei Gray met een grijns.
Vixencry
Member
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimema 16 nov 2015 - 22:55

"Doe maar alsof je thuis bent." Nog altijd geen schaamte en ze maakte gebruik van zijn aanbod. Vixen ging zelf verder en legde haar kop bijna op zijn poten neer. Haar blik was naar de uitgang. Nog altijd regen. Zij lag hier wel lekker. Gray had wel een warme vacht en daar kon nu zelfs zij gebruik van maken. Om eerlijk te zijn lag ze hier prima. Kort schudde ze haar hoofd om haar hoofd helemaal goed neer te leggen en ging met haar staart om zich heen liggen en kop dichtbij de kater. "Was ik al van plan", antwoordde ze wat laat. De zwarte kater was altijd als een soort vriend geweest voor haar, maar tegelijk ook weer niet. Beide wisten ze het niet meer. Op dit soort momenten kon ze tegen hem aanrollen en zo voor altijd blijven liggen, maar andere momenten had ze zin om hem voor z'n kop te slaan. Nu was het zo'n moment van lief zijn, dus ze drukte zich wel lekker dichtbij. Ze lag wel prima eigenlijk.
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:23

Vixencry kroop dicht tegen hem aan, en eerlijk gezegd had Graywing geen zin om te protesteren. Het was niet alsof ze een of andere vage kennis was, Vixen was eerder een van zijn beste vrienden, en de kater voelde zich niet echt geroepen om een stempel te zetten op wat het ook was dat ze hadden. Soms maakte hij haar gek, soms maakte zij hem gek, en op momenten zoals deze hielden ze zich beide in, en vonden elkaar wel aardig. "Was ik al van plan", Sprak Vixen wat laat, en de kater knipperde even met zijn ogen. "Oh," zei hij. "Je had het ook eerst even aardig kunnen vragen. Kijk zo:" De kater zette een hoog piepstemmetje op. "Oh Graywing, Ik zie dat je helemaal alleen in je knusse nestje ligt. Zal ik je alsjeblieft even gezelschap mogen houden?" De kater begon te grinniken terwijl hij de rossige poes aankeek, er niet aan denkend dat hij misschien wel het moment verpest had.
Vixencry
Member
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 21:00

Na zijn woorden tilde ze haar kop om en keek hem verontwaardigt aan. Vooral toen hij een hoge stem opzette keek ze hem strak aan. Hij grinnikte en Vixen kreeg een grijns op haar gezicht. "Jij had het ook als een nette kater kunnen aanbieden niet? Kijk...," zei ze. Kort schraapte ze. Nu was het haar beurt om een lage stem op te zetten. "Oh Vixie, kom eens lekker bij me liggen. Lijkt me heel gezellig!" De poes grinnikte en duwde hem plagerig met zijn hoofd. De poes legde haar hoofd weer neer op dezelfde plek. Hij was een apart geval, dat had ze wel door. Een zucht ontsnapte uit haar mond. "Blijkbaar zijn we allebei onbeleefd niet Grijsje?" Die bijnaam zou hij haten, dat wist ze heel goed. Maar tja, zijn naam was GRAYwing. Al was hij niet grijs.
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 21:25

"Jij had het ook als een nette kater kunnen aanbieden niet? Kijk...," Vixen schraapte kort haar keel, en zette een lage stem op. "Oh Vixie, kom eens lekker bij me liggen. Lijkt me heel gezellig!" De rode poes was duidelijk geamuseerd, maar Graywing keek haar toch een beetje beledigt aan. Ze gaf hem een plagerig kopje waarna ze haar kop weer neerlegde. "Blijkbaar zijn we allebei onbeleefd niet Grijsje?" De kater dacht even een seconde na of hij zijn mond wel open zou doen in de angst dat er iets uit zou komen dat de poes niet zou willen horen. "Ten eerste." Begon hij uiteindelijk toch. "Mijn stem is veel stoerder en mannelijker, maar toch nog vriendelijk en charismatisch. Ten tweede, Grijsje is geen goede bijnaam. Ik verdien toch wel iets beters?" Zonder na te denken ging de donkere kater verder. "En ten derde, Ik had hier niet om gevraagd."
Vixencry
Member
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 21:37

Er werden punten opgenoemd. Natuurlijk begon hij over zijn stem, typisch. Het was niet alsof zijn stem van haar zo precies was geweest. Kon ook niet met zijn stoere mannelijke, maar toch nog vriendelijk en charismatische stem. De poes draaide met haar ogen. Serieus? Daarna de bijnaam. Hier kon ze het niet laten op haar mondhoek kort op te trekken. Dat was te verwachten. Grijsje was een rare bijnaam, maar alsof zij Vixie een leuk bijnaam vond. Ze kwam er waarschijnlijk niet meer vanaf. Eigenlijk had ze geen zin om antwoord te geven. Ze kreeg steeds meer zin om naar haar eigen nest te gaan eigenlijk. Al lag ze wel lekker tegen hem aan. Als hij zo zou blijven praten, hmm. Het laatste punt was dan ook de druppel. Haar hoofd ging van zijn poten en ze ging zitten. "Zal ik vertrekken dan? Ik lijk niet zo gewild." De blik van haar was streng en daarmee kon je zien dat ze echt van plan was om weg te gaan. Geen grapjes,
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 21:51

"Zal ik vertrekken dan? Ik lijk niet zo gewild." De rode poes keek hem streng aan, en een beetje geschrokken ging ook Graywing zitten. "Zo bedoelde ik het helemaal niet Vixen." Het laatste woord werd zeer zorgvuldig gekozen, omdat de donkere kater eerlijk gezegd niet echt wilde dat ze wegging. True, ze was soms zeer vervelend, en meestal kon ze zijn briljante gevoel voor humor niet waarderen, maar ze had haar leuke momenten zoals een minuut geleden. "Blijf nou toch, alsjeblieft." Zei Graywing lief voordat hij de goede argumenten erbij haalde. "Wat zou ik toch moeten zonder jouw verlichtende aanwezigheid en schone verschijning?" De kater knipperde nog even heel schattig met zijn oogjes voordat hij haar een lik over haar wang gaf.
Vixencry
Member
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 22:12

Gray ging zitten en Vixen haar blik werd vanzelf minder streng. Wat zachter zelfs toen hij geschrokken leek. Hij verbeterde zichzelf en ze bleef hem nu wat liever aankijken. Het feit dat hij zo geschrokken was liet haar ook schrikken eigenlijk. Moest ze wel weggaan? Hij zei immers sorry. Waar ze al best trots op was eigenlijk. Paar moons geleden had hij dat waarschijnlijk niet gedaan. "Wat zou ik toch moeten zonder jouw verlichtende aanwezigheid en schone verschijning?" Kort kneep ze haar oogjes samen. Dit was duidelijk om haar weer in die mood van net te krijgen. Blijkbaar vond hij dat dan ook niet zo erg toen ze dichtbij mekaar lagen. Zelf had ze al toegegeven dat ze het wel fijn had gevonden. De ogen van de poes ontspanden weer toen hij wat lief knipperde. Het was eigenlijk wel grappig om hem zo te zien. Ze wist niet wat ze moest doen eigenlijk. Weggaan wou ze niet, maar ergens verdiende hij het wel. Soort van. Het was zijn manier van grapjes maken, tja. Kon ze niet altijd waarderen, vaak wel. Toen ze weer wat wou zeggen voelde ze ineens een lik over haar wang gaan. Op een rare lieve manier keek ze hem daarna aan. "Oké dan", antwoordde ze met een korte lach erachteraan. Kort bracht ze haar neus naar de zijne en liet haar neus kort tegen hem aankomen. Daarna ging ze weer liggen. Eigenlijk had ze niks te zeggen. Haar kop legde ze weer neer. Alleen leek ze lekkerder te liggen dan eerst.
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedo 19 nov 2015 - 18:16

"Oké dan", Antwoordde Vixen met een kort lach. Missie geslaagd. De rode poes boog vervolgens naar voren en drukte haar neus tegen de zijne. Missie dik geslaagd. Wat meer ontspannen ging de poes weer liggen, en met een dikke grijns volgde Graywing haar voorbeeld. Subtiel kroop hij wat dichter tegen haar, en nadat hij een nog een kort likje over haar oor gaf legde hij ook zijn kop neer.Hij voelde zich nu eigenlijk meer op zijn gemak dan eerst, en ontspannen sloot de kater zijn ogen. Beiden hielden ze hun mond, en er viel een soort fijne stilte. Ze bleven zo een tijdje liggen tot Graywing langzaam weg begon te dommelen en in slaap viel.

De zwarte kater sliep nog meer dan dat hij wakker was toen hij merkte dat hij de hele nacht in een nogal oncomfortabele positie had gelegen. Het leek net alsof zijn nest was gekrompen, en Graywing voelde het wel degelijk in zijn spieren. Zonder erover na te denken dat er wel eens een knappe rode poes naast hem zou kunnen liggen draaide de kater zich om, nog steeds niet bewust van de bult waar hij overheen rolde.
Vixencry
Member
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedo 19 nov 2015 - 19:11

Gray reageerde weinig op de aanraking. Een grijns lag er wel rond zijn lippen. Daarbij kon ze niet echt zeggen wat hij dacht, maar zodra hij dichtbij haar kwam liggen en ze een lik over haar hoofd kreeg snapte ze het prima. Het lag krap. Gray was een aardig grote kater en zelf was ze ook al niet geweldig klein. Dus het zat vol genoeg. Er viel een stilte. Grappig, want beide katten wouden altijd het laatste woord hebben. Zij had als laatst wat gezegd dus zij was blij. Het viel haar op hoe snel ze wel niet was overgehaald door Gray. Meestal had ze veel argumenten nodig, maar nu was een lik genoeg geweest. Zijn aanwezigheid voelde ergens ook alweer fijn. Al zouden ze beide prima voor zichzelf kunnen zorgen. Samen leken ze sterker. Na een tijdje hoorde ze de regelmatige ademhaling van de grote kater en ze tilde haar kop op om naar de slapende Gray te kijken. In haar ogen kwam een soort liefdevolle blik en een glimlach kwam rond haar lippen. Kort bleef ze zo naar hem kijken. Zo rustig had ze hem nog nooit gezien. Voorzichtig schudde ze haar kop, glimlach nog altijd op haar gezicht. Toen ontspande ze volledig. Zou ze naar haar nest gaan? Toen ze echter weer een blik gaf aan de kater had ze al een besluit. Met een zucht legde ze haar kop op haar poten en ook zij viel toen voorzichtig in slaap.
De nacht verliep prima. Ze had het warm en het voelde wel veilig, maar iemand kon maar niet stil liggen. Terwijl de rode poes netjes stil lag was de zwarte kater in zijn slaap bovenop haar gaan liggen. Toen ze in de ochtend haar ogen opendeed zag ze zwart. Wat? Was de lucht naar beneden gevallen? Al snel kon ze echter vaststellen dat het iets anders was. Gray? Met een harde duw gooide ze het van zich af. Waardoor ze Gray uit het nest zou gooien. Tja hij lag bovenop haar. Nog slaperig legde ze haar hoofd op de rand van het nest en keek Gray met een pesterige grijns aan. Ogen nog altijd slaperig, maar geamuseerd.  "Jij moet leren om rustig te slapen man. Anders kom ik nooit meer op bezoek." Was natuurlijk niet haar plan, maar toch.
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedo 19 nov 2015 - 20:42

Met een plof kwam de flinke kater op de grond terecht. Geschrokken sprong hij op en keek een beetje verwilderd om zich heen. En daar lag ze hoor, lekker knus in zijn nest. Vixen keek hem met een pesterige grijns aan. "Jij moet leren om rustig te slapen man. Anders kom ik nooit meer op bezoek." Eerlijk gezegd was de kater zeer pissed, maar na een paar seconden trok hij weer een beetje bij. Dat een kater op zijn leeftijd 's ochtends vroeg nog door een poes uit zijn eigen nest gegooid werd. "Alsof je weg zou kunnen blijven." Zei Graywing met een kleine grijns op zijn gezicht. Na zich even uitgerekt te hebben stapte hij het nest weer in en ging zitten. "Maar als we dit vaker gaan doen heb ik een groter nest nodig." Het was er eigenlijk al uitgeflapt voordat hij er over na kon denken. Het was hem eigenlijk wel goed bevallen, Een Vixen in zijn nest. Sure het kon op den duur vervelend worden, maar zo was het eigenlijk wel zeer gezellig.
Vixencry
Member
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitimedo 19 nov 2015 - 21:01

De blik van de zwarte kater was eerst even boos, maar trok bij. Verrassend snel. Beter voor haar, want zij lag wel lekker. De eerste opmerking liet haar alleen maar glimlachen en toen Gray in zijn nest kwam zitten legde ze haar staart om hem heen. Ging gewoon automatisch. "Maar als we dit vaker gaan doen heb ik een groter nest nodig." Kort lachte ze. Het woord vaker liet haar wel even opfleuren. Ze was gewild dus blijkbaar en zij vond het helemaal geen probleem. Tegenovergestelde zelfs. "Gaat dit vaker gebeuren?", besloot ze toen te vragen. Haar ogen gleden naar hem met een glimlach rond haar lippen. Ze zag het al voor zich. Elke dag wakker worden met een Gray op haar hoofd. Ja een groter nest was dan zeker nodig. Met een zucht ging ook zij zitten. Nu zaten ze tegenover elkaar en Vixen deed geen moeite om afstand te houden.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain go away   Rain, rain go away Icon_minitime

Rain, rain go away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Warriors den-
Ga naar: