Renegade [GZ]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Renegade [GZ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Graywing
Member
Renegade [GZ] DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Renegade [GZ]   Renegade [GZ] Icon_minitimewo 14 okt 2015 - 21:42

Sometimes the lines get blurred
    Sometimes the only thing between you and them is the mask and cape

Hey guys

In dit topic ben ik op zoek naar wat drama voor Graywing, en hiervoor heb ik ondertussen al een leuk ideetje bedacht, maar hiervoor heb ik natuurlijk enkele mensen nodig.

Nog even over Graywing. Voor mensen die hem niet kennen, Gray is een grote berg vacht die continu met iedereen loopt te dollen en niet erg goed om kan gaan met verantwoordelijkheid. Hij is een aardig kater die het goede in iedereen probeert te zien, en nooit een andere kat kwaad zou doen, maar zeg nooit nooit.

Op jonge leeftijd heeft Graywing zijn ouders vermoord zien worden door een groep bloodclanners. Dit heeft een grote impact op hem gehad, maar toch heeft hij er nooit echt met iemand over gepraat waardoor het incident al snel vergeten werd, en iedereen denkt dat hij er niet zo mee zit. Toch koestert hij nog een diepe haat jegens de hele bloodclan die binnenkort dus eindelijk eens tot uiting zal komen.

En dit is waar onze verhaallijn dus mee begint. Graywing zal op een morgen met een paar hechte vrienden op patrol gaan. Alles gaat zoals gepland totdat ze bij de grens een bloodclankat tegenkomen. Natuurlijk willen de riverclanners deze kat wegsturen, en de bloodclanner zal vanwege het feit dat hij in de minderheid is ook niet erg agressief of vijandelijk reageren, maar toch breekt er iets in Graywing, en zonder na te denken vliegt hij de bloodclanner aan. Hij zal deze doden/heel heel zwaar verwonden. Dit is een kant die Graywing niet van zichzelf, en hij schrikt zoveel van zichzelf dat hij de patrol ontvlucht, en het territorium verlaat.

Graywing zal al binnen een dag terugkomen, maar krijgt het toch erg zwaar. Hij zal erg in conflict komen met zichzelf, maar hij moet zijn acties ook verantwoorden tegenover de clan. Dit wil ik vooral aan de rpg overlaten.

Wat ik dus zoek:
-De bloodclankat die vermoord word of zwaar gewond wordt. Ik wil wel echt dat deze echt actief is en blijft omdat ik deze verhaallijn niet stil wil laten lopen.
-Riverclankatten die het goed vinden wat Graywing heeft gedaan.
-Riverclankatten die het juist verschrikkelijk vinden wat Gray de bloodclanner heeft aangedaan.

Lijstje:
De vrienden zoek ik niet in dit topic, omdat ik liever wat katten vraag waar Gray momenteel al erg close mee is. Verder hoop ik dat er een beetje animo voor is^^

Gr. Endria

Laatst aangepast door Graywing op vr 16 okt 2015 - 17:17; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenbreeze
StarClan
Renegade [GZ] DPKsfdL
Lolobeest [A.K.A Lolita, Lolo of Loïs]
259
Actief

CAT'S PROFILE
Ravenbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Renegade [GZ]   Renegade [GZ] Icon_minitimewo 14 okt 2015 - 21:49

Misschien kunnen Gray, Panther en nog een aantal katten op dat patrol gaan waar ze de BloodClanner tegenkomen? Panthergrowl zal het moeilijk vinden om het te geloven dat zijn vriend zo gewelddadig kan zijn, maar zal het uiteindelijk accepteren en heel bezorgd zijn om Gray als deze een paar dagen weg is.

En ik heb ook een BloodClanner die vermoord kan worden, namelijk Royal. Hij is eigenlijk best vriendelijk voor een BloodClanner en heeft de liefde van zijn leven gevonden, namelijk Sunset. Hij is van plan om uit de BloodClan te stappen en rogue te worden. Misschien dat hij op weg is naar het rogue territorium en daarom eerst langs clanterritorium moet gaan, waar hij dan de patrouille tegenkomt? Hij mag dood, want ik doe toch niks meer met hem.
Graywing
Member
Renegade [GZ] DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Renegade [GZ]   Renegade [GZ] Icon_minitimewo 14 okt 2015 - 21:50

Lolo, just check Panther's inbox. Just do it.
Skyfeather
Member
Renegade [GZ] Giphy
Max (Hannah)
298
Actief
Dreaming with a broken heart

CAT'S PROFILE
Rank:
Skyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Renegade [GZ]   Renegade [GZ] Icon_minitimewo 14 okt 2015 - 21:53

Ik bied Skyfeather aan
Ze kennen elkaar niet zo goed, maar Gray heeft (soort van) goed op Sky geled tijdens het dassengevecht en dus besluit deze gozer er iets voor terug te doen aangezien ze beide BloodClanner haten.

Sky was als leerling aangevallen door Brat waardoor hij een maan later warrior werd dan geplant, vervolgens had zijn vader een oog verloren door Ripa dus dat hij het goed vindt wat Gray gedaan heeft met die BloodClanner zou ik zeler verwachten xD
Graywing
Member
Renegade [GZ] DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Renegade [GZ]   Renegade [GZ] Icon_minitimewo 14 okt 2015 - 21:58

@Max: Ik zoek in dit topic geen katten voor de patrol, maar ik zal Sky erbij zetten als kat die het goed vind wat hij heeft gedaan^^
Skullmask
Member
Renegade [GZ] DPKsfdL
Bo//B//Botje
177
Actief

CAT'S PROFILE
Skullmask
BerichtOnderwerp: Re: Renegade [GZ]   Renegade [GZ] Icon_minitimewo 14 okt 2015 - 22:00

Leopardshade zou wel een kat kunnen zijn die achter de daden van Graywing staat. Leopardshade's moeder is recent vermoord door een Bloodclanner, dus hij heeft een bloedhekel aan die katten waardoor hij Graywing de hemel in zou prijzen.
Graywing
Member
Renegade [GZ] DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Renegade [GZ]   Renegade [GZ] Icon_minitimewo 14 okt 2015 - 22:01

Leopard staat op de lijst^^
Flashpaw
Member
Renegade [GZ] DPKsfdL
Endria/Knight
227
Actief

CAT'S PROFILE
Flashpaw
BerichtOnderwerp: Re: Renegade [GZ]   Renegade [GZ] Icon_minitimevr 16 okt 2015 - 16:54

De aanmeldingen zijn open tot maandag 20:00!
Smokegaze
StarClan
Renegade [GZ] 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Renegade [GZ]   Renegade [GZ] Icon_minitimevr 16 okt 2015 - 17:11

Ik had dus een PM gekregen en Smokegaze gaat ook mee op patrouille.
Wat Smokegaze er precies van zal gaan vinden, weet ik niet. Maar hij zal wel flink verbaasd zijn van het geweld in zijn beste vriend.
Graywing
Member
Renegade [GZ] DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Renegade [GZ]   Renegade [GZ] Icon_minitimevr 16 okt 2015 - 17:12

@Nath: Fijn dat je mee wilt doen^^

Ik zal nu ook de patrouilleleden aan het lijstje toevoegen.
Graywing
Member
Renegade [GZ] DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Renegade [GZ]   Renegade [GZ] Icon_minitimewo 21 okt 2015 - 14:27

De leden voor de patrouille zijn dus Smokegaze en Creamyfrost, en de bloodclanner word Royal!

Deze kunnen in dit topic posten
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Renegade [GZ]   Renegade [GZ] Icon_minitime

Renegade [GZ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: