Sometimes the lines get blurred
Sometimes the only thing between you and them is the mask and capeHey guys
In dit topic ben ik op zoek naar wat drama voor Graywing, en hiervoor heb ik ondertussen al een leuk ideetje bedacht, maar hiervoor heb ik natuurlijk enkele mensen nodig.
Nog even over Graywing. Voor mensen die hem niet kennen, Gray is een grote berg vacht die continu met iedereen loopt te dollen en niet erg goed om kan gaan met verantwoordelijkheid. Hij is een aardig kater die het goede in iedereen probeert te zien, en nooit een andere kat kwaad zou doen, maar zeg nooit nooit.
Op jonge leeftijd heeft Graywing zijn ouders vermoord zien worden door een groep bloodclanners. Dit heeft een grote impact op hem gehad, maar toch heeft hij er nooit echt met iemand over gepraat waardoor het incident al snel vergeten werd, en iedereen denkt dat hij er niet zo mee zit. Toch koestert hij nog een diepe haat jegens de hele bloodclan die binnenkort dus eindelijk eens tot uiting zal komen.
En dit is waar onze verhaallijn dus mee begint. Graywing zal op een morgen met een paar hechte vrienden op patrol gaan. Alles gaat zoals gepland totdat ze bij de grens een bloodclankat tegenkomen. Natuurlijk willen de riverclanners deze kat wegsturen, en de bloodclanner zal vanwege het feit dat hij in de minderheid is ook niet erg agressief of vijandelijk reageren, maar toch breekt er iets in Graywing, en zonder na te denken vliegt hij de bloodclanner aan. Hij zal deze doden/heel heel zwaar verwonden. Dit is een kant die Graywing niet van zichzelf, en hij schrikt zoveel van zichzelf dat hij de patrol ontvlucht, en het territorium verlaat.
Graywing zal al binnen een dag terugkomen, maar krijgt het toch erg zwaar. Hij zal erg in conflict komen met zichzelf, maar hij moet zijn acties ook verantwoorden tegenover de clan. Dit wil ik vooral aan de rpg overlaten.
Wat ik dus zoek:
-De bloodclankat die vermoord word of zwaar gewond wordt. Ik wil wel echt dat deze echt actief is en blijft omdat ik deze verhaallijn niet stil wil laten lopen.
-Riverclankatten die het goed vinden wat Graywing heeft gedaan.
-Riverclankatten die het juist verschrikkelijk vinden wat Gray de bloodclanner heeft aangedaan.
- Lijstje:
Aanmelding Bloodclanner
-Royal
-
Patrouilleleden/Vrienden
-Creamyfrost
-Smokegaze
-Panthergrowl [Nog niet zeker]
Riverclankatten die het goed vinden wat Graywing heeft gedaan
-Skyfeather
-Leoparshade
-Vixencry
Riverclankatten die het verschrikkelijk vinden wat Gray de bloodclanner heeft aangedaan
-
De vrienden zoek ik niet in dit topic, omdat ik liever wat katten vraag waar Gray momenteel al erg close mee is. Verder hoop ik dat er een beetje animo voor is^^
Gr. Endria