We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik denk dat Smoke ook heeeeeel erg graag ziet dat Ace terug komt voordat katten hem nog aan gaan kijken om wat te gaan doen :'D Dus kom maar snel terug Ace <3
En nog bedankt Marieke! :3 Sorry ik zag je berichtje nu pas D:
[size=9]
Laatst aangepast door Moonfall op ma 19 okt 2015 - 19:15; in totaal 1 keer bewerkt
Swiftclaw
StarClan
Nath 547 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 22 moons! Gender: She-cat ♀ Rank:
Ace en Smoke moeten elkaar ook eens ontmoeten, want er kan maar een de pluizigste zijn >3 Nee, idd, straks word hij weer de med den ingeduwd en dat moet hij niet hebben xD
Yushh, zou ik maken? Ben nu toch zo actief hier bezig :3
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Satsui
Member
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
CAT'S PROFILE Age: Definitely more then 13 Moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Ehm.. *wijst naar basically elk topic met een kat van Babs x Tall* En Smoke moet trouwens wel een topic met Tall, want hij kan niet naar Ace voor therapie >3
Een super evil kat wordt ze dus D: My word, Babs what have you done
Langharig!
#Awesome:
Claw
Deceased
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
Oke fair enough xD Ik ben de schuldige van sommige sommige Slate-topics, maar you are the emperor met lightning jazz hands >3 Zo wel oke voor een topic met Smoke?
Singing in the raaain! Ooit gaan we deze schrijven James ;D
#Awesome:
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone