| Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] | |
|
|
156
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] za 17 jul 2010 - 17:37 | |
| Misschien kun je er voor mij ook nog een maken als je wilt?
als je het wilt wil ik deze tekst er svp in hebben: Living in the free fields, without leaders or others to take care of, a great life!(Quote by: SilverCoat) |
|
| |
55
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] za 17 jul 2010 - 19:34 | |
| Zou je er plz ook een voor mij willen maken?
tekst: if the time comes, im the last standing warrior! |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] zo 18 jul 2010 - 14:34 | |
| Ik ben weer ff dicht =p zeg het wel als ik weer open ben.! |
|
| |
Lore 137
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] za 24 jul 2010 - 17:10 | |
| maak er please een van mij ik vind ze zijn zo mooi! |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] do 5 aug 2010 - 18:46 | |
| Haai Night
Mag ik ook zo onderschrift hebben? En je zij dat je ook avatars deed? Wil je dat dan ook doen? |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] do 5 aug 2010 - 23:59 | |
| Wil je een andere onderschrift voor me maken? Dit keer minder booskijkent en het hoeft niet meer te oplichten. als het kan wil je dan Scythepaw erbij doen je meg zelf beslissen hoe het eruit komt te zien, mischien kan ik je op gedachte brengen als je de topic Patrouille leest ^^ |
|
| |
89
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] di 10 aug 2010 - 11:38 | |
| Wil je er alsjeblieft ook eentje voor mij maken? ik vind ze echt prachtig! De tekst eronder: Hope is all we have, so Never give it up
heel erg bedankt! |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] di 10 aug 2010 - 20:00 | |
| wil je a.u.b. een ondeschrift voor mij maken? graag een foto van de kitten die een beetje in de schaduwen zit. omgeving bomen, gras, ach doe maar wat tekst: from outside I look cute but from the inside I'm evil. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] do 19 aug 2010 - 10:16 | |
| Ik wil wel eentje voor Icy als je tijd hebt |
|
| |
27
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] do 19 aug 2010 - 10:49 | |
| De kleuren hier kloppen niet helemaal met de kat, waardoor het minder mooi is. Misschien dat je nog kan oefenen met de "Color Balance", zodat de kleuren wat meer met elkaar kloppen en het een mooier geheel vormt? [Dit is niet de enige hoor, het is maar een voorbeeld] Verder erg mooi.. Ik vind ze zeer geslaagd :') |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] do 19 aug 2010 - 11:14 | |
| ik heb al gevraagt of ze het wil veranderen^^ |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] vr 20 aug 2010 - 11:50 | |
| @Brambleclaw bedankt ^^ De kleuren passen denk ik niet zo bij elkaar omdat Purplepaw had gevraagd of ik een paarse maan en groene oplichtende ogen kon maken. |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] ma 30 aug 2010 - 15:12 | |
| hey zou je alsjeblieft ,plieze, plieze, een onderschrift voor mij willen maken? jij bent er echt een kei in! wil je dat doen?
tekst:My sun will always shine
en iedergaval met een zon en met een groot goen bos samen met Sunpelt en ook met Steelfang en de kits, het is een klus maar maak er maar wat van je hoeft niet alles te gebruiken maar ik zou het zo super vinden!! Wink
I LOVE YOURE ONDERSCHRIFTEN!!
als je wilt weten hoe ie de kits eruit zien stuur een pb |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] vr 10 sep 2010 - 18:00 | |
| mag iik ook een onderschrift?! Tekstje hoeft niet persee |
|
| |
Gail 151
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] zo 12 sep 2010 - 17:41 | |
| night kan je een avatar maken voor mij |
|
| |
Robrecht 661
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] zo 12 sep 2010 - 17:49 | |
| Nicht kan je een onderschrift voor mij maken? Text hoeft niet en neem je tijd maar als je wil. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] zo 12 sep 2010 - 18:04 | |
| Wat begrijpen jullie niet aan: Free onderschriften :3 [SLOTS DICHT] |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] zo 12 sep 2010 - 19:46 | |
| Het spijt me heel erg maar ik heb echt ZO weinig tijd :/ Ik heb school enz en moet 4 accounts onderhouden op warrior cats en ik teken ook nog is andere dingen xD ik ga stoppen voor een tijdje, sorry. Misschien dat ik over een maandje of 2 dit weer open. Ik maak wel de onderschriften voor de mensen die in de slots staan af. Dit zijn: Sunpelt Rainbelly Graykit Silvercoat En voor Silverpaw zoek ik nog een avatar want dat is niet zo veel werk ;D Ik denk dat ik voor avatars open blijf. Bedankt.! -Night |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] di 14 sep 2010 - 18:24 | |
| Dan zou ik graag een avatje willen voor Cloudpaw |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] di 14 sep 2010 - 18:34 | |
| ik vind de jouwes al mooi maar ik zal kijken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Free onderschriften :3 [GESLOTEN VOOR EEN PAAR MAANDJES (avatars kun je nog aanvragen :)] | |
| |
|
| |
|