It saddens me to see you like this

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Airwisp
Member
It saddens me to see you like this DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: It saddens me to see you like this   It saddens me to see you like this Icon_minitimevr 9 okt 2015 - 22:58

Ze had via-via gehoord dat Greykit, de kitten waar ze enige tijd geleden mee gesproken had, nu in de Medicine cat's den bivakkeerde. Om eerlijk te zijn, had ze dit wel verwacht. Immers leek hij al ziek te zijn toen ze hem had gezien, hij hoestte continue en leek niet goed te zien. Het was opzich niet erg om ziek te zijn, iedereen was wel eens ziek. Echter had ze ook gehoord dat Greykit Greencough had, en dat beangstigde haar wél. Tegen beter weten in besloot ze dan ook maar om de jonge kitten te bezoeken, om te kijken hoe hij er aan toe was.
Ietwat onzeker stapte ze naar binnen, naar de zieke katten toe. Deze plek liet haar zich altijd wat onbehagelijk voelen. Ze vroeg zich af hoe Acefray hier kon overnachten.
Haar ogen vielen op een grijs vachtje, en met een kleine glimlach trippelde ze erop af. "Greykit?"

-eerste post Greykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw'
Member
It saddens me to see you like this RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: It saddens me to see you like this   It saddens me to see you like this Icon_minitimeza 10 okt 2015 - 9:01

Greykit lag op een mos bed, hij had zijn ogen half ogen. Hij voelde het natte mos bed, het was vochtig zoals elke ochtend. Hij zag alles enorm wazig, alleen dat liet hij maar over zich gaan. Hij lag hier en ze dachten toch alleen dat hij de Greencough had, ze hoefde nog niet meer te weten. Hij rook even om een paar geuren op te vangen, nee Ace was nu niet dichtbij. Er waren hier en daar katten die ook ziek waren of gewond, hij begon weer te hoesten. Het was niet fijn om de hele dag te hoesten, het leek net of je alle adem van je lichaam verloor. Hij stopte weer, hij snoof even zijn snot op zodat hij er minder last van had. Hij ving namelijk snel een ziekte op, hij spitste zijn oren toen hij een geluid hoorden. Onhandig kwam hij overeind en probeerde hij op te staan als of er niks aan de hand was, hij ging rustig zitten en ging luisteren naar de pootstappen. Hij likte even zijn poot af, hij wist dat het nu dichtbij genoeg was gekomen. "Greykit?" vroeg de jonge leerling, hij herkende haar gelijk. Het was Airpaw, hij probeerde haar richting in te staren. Hij glimlachten, "goedemorgen Airpaw." Begroetten hij haar netjes en knikte. Alleen zijn glimlach betrok, het was stil dat bleef hij ook even. Hij hoorde een paar katten alleen deze waren al voorbij gelopen, dus niet echt veel was er voor de rest. Hij snoof even, zij had altijd zo een vreemde Shadowclan geur. Altijd een sterke maar soms veranderde deze, misschien stak ze iets te graag de grenzen over.
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: