Algemene Onzin Topic - Pagina 8

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:25

Tallshadow schreef:
Hoezo spoiler Chi?! D:

Dusss, how is life??

De aflevering was gisteren op tv gekomen xD En wait.. kijk jij grey's anatomy???
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:28

Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Hoezo spoiler Chi?! D:

Dusss, how is life??

De aflevering was gisteren op tv gekomen xD En wait.. kijk jij grey's anatomy???

Denk jij dat ik tijd heb die stuff op tv te kijken, ik ben een trouw volger in de weekenden xD en nope, ik klier je alleen maar >3
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:31

Tallshadow schreef:
Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Hoezo spoiler Chi?! D:

Dusss, how is life??

Denk jij dat ik tijd heb die stuff op tv te kijken, ik ben een trouw volger in de weekenden xD en nope, ik klier je alleen maar >3

xD Ik kijk NCIS wanneer ik tijd heb. Soms tijdens de week niet en dan houd ik een marathon van vijf afleveringen in het weekend :') Best chill tho (A)
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:33

Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Hoezo spoiler Chi?! D:

Dusss, how is life??

xD Ik kijk NCIS wanneer ik tijd heb. Soms tijdens de week niet en dan houd ik een marathon van vijf afleveringen in het weekend :') Best chill tho (A)

Same here, al hebben we alle boxen staan dus basically kijk ik wanneer ik zin en tijd heb (: Wat kijk je allemaal dan?
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:36

Tallshadow schreef:
Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Hoezo spoiler Chi?! D:

Dusss, how is life??

Same here, al hebben we alle boxen staan dus basically kijk ik wanneer ik zin en tijd heb (: Wat kijk je allemaal dan?

Ik ben van plan alle seizoenen te kopen tijdens nieuwjaar, dan heb ik genoeg geld xD
Ik kijk; Grey's Anatomy, NCIS (had je wss al door xD), Saving Hope, Bones en She Was Pretty (Koreaanse drama) en dan wss nog een hoop maar die ben k vergeten xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:37

Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Hoezo spoiler Chi?! D:

Dusss, how is life??

Ik ben van plan alle seizoenen te kopen tijdens nieuwjaar, dan heb ik genoeg geld xD
Ik kijk; Grey's Anatomy, NCIS (had je wss al door xD), Saving Hope, Bones en She Was Pretty (Koreaanse drama) en dan wss nog een hoop maar die ben k vergeten xD
Wow, das wel veel… Ik win nog steeds though Razz Al denk ik dat jij een trouwere fan bent dan ik xD
Is Saving Hope wat? Waar gaat het over?
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:37

Bones!!! <33333333
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:40

Tallshadow schreef:
Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Hoezo spoiler Chi?! D:

Dusss, how is life??

Wow, das wel veel… Ik win nog steeds though Razz Al denk ik dat jij een trouwere fan bent dan ik xD

Zoiets als Grey's Anatomy maar dan met minder drama xD Al van vanaf aflv 1 en zit nu aan seizoen twee. Is ook maar een nieuwe serie die begonnen is begin dit jaar denk k. (A) Eerste seizoen ging over een chirurg die in coma lag en de vrouw die ook chirurg was enzo en die hem niet opgaf. Nu is 'ie eindelijk weer wakker :')

@Waz, Bones forever<3 Ik kijk t al van m'n negen jaar fzo xD veels te jong
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:40

nog zoveel doen in zo weinig tijd oei
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:42

Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Zealpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Hoezo spoiler Chi?! D:

Dusss, how is life??

Zoiets als Grey's Anatomy maar dan met minder drama xD Al van vanaf aflv 1 en zit nu aan seizoen twee. Is ook maar een nieuwe serie die begonnen is begin dit jaar denk k. (A) Eerste seizoen ging over een chirurg die in coma lag en de vrouw die ook chirurg was enzo en die hem niet opgaf. Nu is 'ie eindelijk weer wakker :')

@Waz, Bones forever<3 Ik kijk t al van m'n negen jaar fzo xD veels te jong

Haha xD Jij eeuwige spoileraar! Dat zijn altijd de momenten waarop ik denk dat ze doodgaan, maar dat zal geen verassing meer zijn nu xD
Jij ook al Bones Waz?! Het is een soort virus wat zich verspreid over de wereld :') Wat is er zo leuk aan??
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:45

Ik kijk al n tijd Bones. Altijd fan geweest van van die crime stuff en k hou van die characters. Plus mn ma was like kijk Angel van Buffy and I was sold. XD
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:46

Huehehe sorry (A)
En Bones is gewoon verslavend xD Ik vind de eerste seizoenen nog altijd het leukste tho<3 Ik shipte Bones en Booth ongeveer even hard als Ziva en Tony nu xD

Maar ik ga slapen, morgen weer veel te vroeg op D:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:47

Dus Bones is een soort crime serie idee? NCIS vergelijkbaar?

Weltrusten Chi! Slaapwel (:
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:49

Ja zoiets. Al kan je ze niet geheel vergelijken want het is wel een andere stijl van crime serie. (A)

Oké, nu ben 'k echt weg xD
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:50

Ja soort CSI achtig, alleen werken zij met lichamen waarvan meestal niet zoveel over is en Bones zelf richt zich echt helemaal op t botmateriaal.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:51

Wow, dat klinkt… Lastig :') Lossen ze dan ook moorden op uit de oudheid? Als ze dan toch op alleen botmateriaal afgaan >3 Klinkt iig interessant genoeg om eens naar te kijken!
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:53

Ik heb al een tijdje nie gekeken(shame on me), maar t is geloof k wel allemaal redelijk recent materiaal, miss ooit n uitschieter want das spannend, maar dan moet je t eig aan de archeologen overlaten eh xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:57

Oh, not a real fan Razz En true true, daarom vroeg ik het aan jou want jij bent de expert >3 Hoe staat het met die uitwisseling naar 't midden-oosten trouwens? (dat was toch waar je heen wilde?)
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 22:00

Haha nja ik heb toen 5 seizoenen ofzo achter elkaar gekeken met mn moeder en broertje, maar iedereen is zo druk nu, is lastig samen kijken als je nie eens in t zelfde huis zit grootste deel van de tijd lol.
Midden/zuid Amerika was het xD Ik heb inmiddels aangegeven bij mijn docent Caraïben dat ik graag mee wil naar de Dominicaanse Republiek. Ik moet binnenkort een CV en motivatiebrief opsturen en ik heb vandaag n hele lijst aan info gekregen (bijv dat we 6 dagen in de week werken en zaterdag vrij hebben). T lijkt me eigenlijk alsmaar leuker om te gaan, dus ga me van t weekend even op die brief richten en hopen dat ik twee maanden mee kan.
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 22:05

Succes Waz! 'T is sws een hele mooie reis, dus win-win :")
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: