|
|
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:25 | |
| - Tallshadow schreef:
- Hoezo spoiler Chi?! D:
Dusss, how is life?? De aflevering was gisteren op tv gekomen xD En wait.. kijk jij grey's anatomy??? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:28 | |
| - Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Hoezo spoiler Chi?! D:
Dusss, how is life?? De aflevering was gisteren op tv gekomen xD En wait.. kijk jij grey's anatomy??? Denk jij dat ik tijd heb die stuff op tv te kijken, ik ben een trouw volger in de weekenden xD en nope, ik klier je alleen maar >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:31 | |
| - Tallshadow schreef:
- Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Hoezo spoiler Chi?! D:
Dusss, how is life?? De aflevering was gisteren op tv gekomen xD En wait.. kijk jij grey's anatomy??? Denk jij dat ik tijd heb die stuff op tv te kijken, ik ben een trouw volger in de weekenden xD en nope, ik klier je alleen maar >3 xD Ik kijk NCIS wanneer ik tijd heb. Soms tijdens de week niet en dan houd ik een marathon van vijf afleveringen in het weekend :') Best chill tho (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:33 | |
| - Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Hoezo spoiler Chi?! D:
Dusss, how is life?? De aflevering was gisteren op tv gekomen xD En wait.. kijk jij grey's anatomy??? Denk jij dat ik tijd heb die stuff op tv te kijken, ik ben een trouw volger in de weekenden xD en nope, ik klier je alleen maar >3 xD Ik kijk NCIS wanneer ik tijd heb. Soms tijdens de week niet en dan houd ik een marathon van vijf afleveringen in het weekend :') Best chill tho (A) Same here, al hebben we alle boxen staan dus basically kijk ik wanneer ik zin en tijd heb (: Wat kijk je allemaal dan? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:36 | |
| - Tallshadow schreef:
- Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Hoezo spoiler Chi?! D:
Dusss, how is life?? De aflevering was gisteren op tv gekomen xD En wait.. kijk jij grey's anatomy??? Denk jij dat ik tijd heb die stuff op tv te kijken, ik ben een trouw volger in de weekenden xD en nope, ik klier je alleen maar >3 xD Ik kijk NCIS wanneer ik tijd heb. Soms tijdens de week niet en dan houd ik een marathon van vijf afleveringen in het weekend :') Best chill tho (A) Same here, al hebben we alle boxen staan dus basically kijk ik wanneer ik zin en tijd heb (: Wat kijk je allemaal dan? Ik ben van plan alle seizoenen te kopen tijdens nieuwjaar, dan heb ik genoeg geld xD Ik kijk; Grey's Anatomy, NCIS (had je wss al door xD), Saving Hope, Bones en She Was Pretty (Koreaanse drama) en dan wss nog een hoop maar die ben k vergeten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:37 | |
| - Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Hoezo spoiler Chi?! D:
Dusss, how is life?? De aflevering was gisteren op tv gekomen xD En wait.. kijk jij grey's anatomy??? Denk jij dat ik tijd heb die stuff op tv te kijken, ik ben een trouw volger in de weekenden xD en nope, ik klier je alleen maar >3 xD Ik kijk NCIS wanneer ik tijd heb. Soms tijdens de week niet en dan houd ik een marathon van vijf afleveringen in het weekend :') Best chill tho (A) Same here, al hebben we alle boxen staan dus basically kijk ik wanneer ik zin en tijd heb (: Wat kijk je allemaal dan? Ik ben van plan alle seizoenen te kopen tijdens nieuwjaar, dan heb ik genoeg geld xD Ik kijk; Grey's Anatomy, NCIS (had je wss al door xD), Saving Hope, Bones en She Was Pretty (Koreaanse drama) en dan wss nog een hoop maar die ben k vergeten xD Wow, das wel veel… Ik win nog steeds though Al denk ik dat jij een trouwere fan bent dan ik xD Is Saving Hope wat? Waar gaat het over? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:37 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:40 | |
| - Tallshadow schreef:
- Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Hoezo spoiler Chi?! D:
Dusss, how is life?? De aflevering was gisteren op tv gekomen xD En wait.. kijk jij grey's anatomy??? Denk jij dat ik tijd heb die stuff op tv te kijken, ik ben een trouw volger in de weekenden xD en nope, ik klier je alleen maar >3 xD Ik kijk NCIS wanneer ik tijd heb. Soms tijdens de week niet en dan houd ik een marathon van vijf afleveringen in het weekend :') Best chill tho (A) Same here, al hebben we alle boxen staan dus basically kijk ik wanneer ik zin en tijd heb (: Wat kijk je allemaal dan? Ik ben van plan alle seizoenen te kopen tijdens nieuwjaar, dan heb ik genoeg geld xD Ik kijk; Grey's Anatomy, NCIS (had je wss al door xD), Saving Hope, Bones en She Was Pretty (Koreaanse drama) en dan wss nog een hoop maar die ben k vergeten xD Wow, das wel veel… Ik win nog steeds though Al denk ik dat jij een trouwere fan bent dan ik xD Is Saving Hope wat? Waar gaat het over? Zoiets als Grey's Anatomy maar dan met minder drama xD Al van vanaf aflv 1 en zit nu aan seizoen twee. Is ook maar een nieuwe serie die begonnen is begin dit jaar denk k. (A) Eerste seizoen ging over een chirurg die in coma lag en de vrouw die ook chirurg was enzo en die hem niet opgaf. Nu is 'ie eindelijk weer wakker :') @Waz, Bones forever<3 Ik kijk t al van m'n negen jaar fzo xD veels te jong |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:40 | |
| nog zoveel doen in zo weinig tijd oei |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:42 | |
| - Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zealpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Hoezo spoiler Chi?! D:
Dusss, how is life?? De aflevering was gisteren op tv gekomen xD En wait.. kijk jij grey's anatomy??? Denk jij dat ik tijd heb die stuff op tv te kijken, ik ben een trouw volger in de weekenden xD en nope, ik klier je alleen maar >3 xD Ik kijk NCIS wanneer ik tijd heb. Soms tijdens de week niet en dan houd ik een marathon van vijf afleveringen in het weekend :') Best chill tho (A) Same here, al hebben we alle boxen staan dus basically kijk ik wanneer ik zin en tijd heb (: Wat kijk je allemaal dan? Ik ben van plan alle seizoenen te kopen tijdens nieuwjaar, dan heb ik genoeg geld xD Ik kijk; Grey's Anatomy, NCIS (had je wss al door xD), Saving Hope, Bones en She Was Pretty (Koreaanse drama) en dan wss nog een hoop maar die ben k vergeten xD Wow, das wel veel… Ik win nog steeds though Al denk ik dat jij een trouwere fan bent dan ik xD Is Saving Hope wat? Waar gaat het over? Zoiets als Grey's Anatomy maar dan met minder drama xD Al van vanaf aflv 1 en zit nu aan seizoen twee. Is ook maar een nieuwe serie die begonnen is begin dit jaar denk k. (A) Eerste seizoen ging over een chirurg die in coma lag en de vrouw die ook chirurg was enzo en die hem niet opgaf. Nu is 'ie eindelijk weer wakker :')
@Waz, Bones forever<3 Ik kijk t al van m'n negen jaar fzo xD veels te jong Haha xD Jij eeuwige spoileraar! Dat zijn altijd de momenten waarop ik denk dat ze doodgaan, maar dat zal geen verassing meer zijn nu xD Jij ook al Bones Waz?! Het is een soort virus wat zich verspreid over de wereld :') Wat is er zo leuk aan?? |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:45 | |
| Ik kijk al n tijd Bones. Altijd fan geweest van van die crime stuff en k hou van die characters. Plus mn ma was like kijk Angel van Buffy and I was sold. XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:46 | |
| Huehehe sorry (A) En Bones is gewoon verslavend xD Ik vind de eerste seizoenen nog altijd het leukste tho<3 Ik shipte Bones en Booth ongeveer even hard als Ziva en Tony nu xD
Maar ik ga slapen, morgen weer veel te vroeg op D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:47 | |
| Dus Bones is een soort crime serie idee? NCIS vergelijkbaar?
Weltrusten Chi! Slaapwel (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:49 | |
| Ja zoiets. Al kan je ze niet geheel vergelijken want het is wel een andere stijl van crime serie. (A)
Oké, nu ben 'k echt weg xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:50 | |
| Ja soort CSI achtig, alleen werken zij met lichamen waarvan meestal niet zoveel over is en Bones zelf richt zich echt helemaal op t botmateriaal. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:51 | |
| Wow, dat klinkt… Lastig :') Lossen ze dan ook moorden op uit de oudheid? Als ze dan toch op alleen botmateriaal afgaan >3 Klinkt iig interessant genoeg om eens naar te kijken! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:53 | |
| Ik heb al een tijdje nie gekeken(shame on me), maar t is geloof k wel allemaal redelijk recent materiaal, miss ooit n uitschieter want das spannend, maar dan moet je t eig aan de archeologen overlaten eh xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 21:57 | |
| Oh, not a real fan En true true, daarom vroeg ik het aan jou want jij bent de expert >3 Hoe staat het met die uitwisseling naar 't midden-oosten trouwens? (dat was toch waar je heen wilde?) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 22:00 | |
| Haha nja ik heb toen 5 seizoenen ofzo achter elkaar gekeken met mn moeder en broertje, maar iedereen is zo druk nu, is lastig samen kijken als je nie eens in t zelfde huis zit grootste deel van de tijd lol. Midden/zuid Amerika was het xD Ik heb inmiddels aangegeven bij mijn docent Caraïben dat ik graag mee wil naar de Dominicaanse Republiek. Ik moet binnenkort een CV en motivatiebrief opsturen en ik heb vandaag n hele lijst aan info gekregen (bijv dat we 6 dagen in de week werken en zaterdag vrij hebben). T lijkt me eigenlijk alsmaar leuker om te gaan, dus ga me van t weekend even op die brief richten en hopen dat ik twee maanden mee kan. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 22:05 | |
| Succes Waz! 'T is sws een hele mooie reis, dus win-win :") |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |