|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 17:28 | |
| Iemand die mee de Warrior Cats tabletop RPG (a.k.a. Warriors Adventure Game) wil spelen? :'D maar dan moet ik eerst eventjes kijken hoe het werkt (of ik gebruik die geïmproviseerde versie die ik een tijdje terug heb verzonnen ^^")
Ik ben de laatste tijd echt in een enorme tabletop RPG mood xD |
|
| |
Hannah 294 Actief just admit it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 17:35 | |
| - Fisheye schreef:
- Iemand die mee de Warrior Cats tabletop RPG (a.k.a. Warriors Adventure Game) wil spelen? :'D
maar dan moet ik eerst eventjes kijken hoe het werkt (of ik gebruik die geïmproviseerde versie die ik een tijdje terug heb verzonnen ^^")
Ik ben de laatste tijd echt in een enorme tabletop RPG mood xD Hmmm, ik ben geïnteresseert. Wat houdt het spel in? |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 17:36 | |
| - Fisheye schreef:
- Iemand die mee de Warrior Cats tabletop RPG (a.k.a. Warriors Adventure Game) wil spelen? :'D
maar dan moet ik eerst eventjes kijken hoe het werkt (of ik gebruik die geïmproviseerde versie die ik een tijdje terug heb verzonnen ^^")
Ik ben de laatste tijd echt in een enorme tabletop RPG mood xD Hoe doe je dat, wil wel spelen namelijk ga wel alleen zo eten dus zou het daarna moeten (en mn pc opnieuw opstarten gezien hij zo traag als dikke stront is.) |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 17:36 | |
| - Muta schreef:
- Foxfire schreef:
- Ik vergeet steeds dat Inner een kater is xd
+1 (a) +1 Zo mooi dat al aardig wat mensen dat steeds hebben. x3 |
|
| |
»Quinty« 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 17:39 | |
| - Crescentkit schreef:
- Annie schreef:
- Crescentkit schreef:
- Toen zat ik in Naturalis. :'D
Oeh <3 Daar wil ik al zo lang weer heen T^T Is best leuk c: , maar Freek(Van Freek in het wild) staat echt overal. xD I know, ben er al heel vaak geweest, maar heb het nu al een jaar of 4 moeten missen :c |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 17:42 | |
| - Annie schreef:
- Crescentkit schreef:
- Annie schreef:
- Crescentkit schreef:
- Toen zat ik in Naturalis. :'D
Oeh <3 Daar wil ik al zo lang weer heen T^T Is best leuk c: , maar Freek(Van Freek in het wild) staat echt overal. xD I know, ben er al heel vaak geweest, maar heb het nu al een jaar of 4 moeten missen :c Het is de 2de keer dat ik ga, want het is een uurtje met de auto en aangezien dit kind geen auto of zoiets heeft kan ik er niet zelf heen. :'D (Mag ook nog niet rijden x3) Ik vond de dingen die daar stonden wel echt nice. <3 |
|
| |
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| CAT'S PROFILEAge: Definitely more then 13 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 17:48 | |
| wowoowwo bloodclan take-over |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 17:49 | |
| - Satsui schreef:
- wowoowwo bloodclan take-over
Beter tog? \^^/ |
|
| |
47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 17:56 | |
| Is er toevallig iemand die een doorzichtlijntje random de avatar en onderschrift kan/wil maken?
*Shame on me for no photoshop* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 17:59 | |
| - @Mensen die wee willen doen met de Warriorcats tabletop dinges of er meer over willen weten:
Ik ben de laatste tijd echt enorm in de mood om tabletop RPG's te spelen. Tabletop RPG's zijn spellen zoals "Dungeons and Dragons" (als je niet weet wat dat is: Dat is dat spel dat typische nerds in comics/films vaak spelen terwijl ze verkleed zijn als tovenaars of zo). Je hebt verschillende dobbelstenen voor nodig, waarvan de meeste meer dan 6 zijdes hebben, deze dobbelstenen worden d[aantal zijdes] genoemd. De vaakst voorkomende Tabletop RPG dobbelstenen zijn de d4, d6, d8, d10, d12 en d20. Ik heb gelukkig, met dank aan een van mijn vrienden, een site ontdekt waarop je online tabletop RPG's kunt spelen. De Warrior Cats Adventure Game staat er niet tussen, maar daar heb ik een oplossing voor gevonden. Ik heb een tijdje terug namelijk een soort Pathfinder, de tabletop RPG die ik tot nu toe het vaakst gedaan heb, maar dan met Warrior Cats bedacht (maar toen wilde niemand meedoen :c).
Ik kan nog niet meteen starten met de roleplay, want ik moet eerst nog het verhaal een beetje uitwerken (verwacht niet dat het echt goed zal zijn, dit is 1. mijn eerste keer dat ik Game Master/Dungeon Master speel en 2. ik ben niet zo goed in verhalen schrijven).
|
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 18:03 | |
| - Meadow. schreef:
- Is er toevallig iemand die een doorzichtlijntje random de avatar en onderschrift kan/wil maken?
*Shame on me for no photoshop* Ik wel? en is Meadow terug? ;w; Farai en hij moeten een topic! Ze zijn nu zo'n beetje ouderloos xD |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 18:05 | |
| @Marlie Ja hoor... *shouts* RIVERCLAN RULEEEES
|
|
| |
Dani(beest) 269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 18:08 | |
| - Futuresong schreef:
- @Marlie Ja hoor... *shouts* RIVERCLAN RULEEEES
Yeeeaaaah >:3 Al doe ik ook mee met BC, maar maakt niet uit. |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 18:17 | |
| - Vixencry schreef:
- Futuresong schreef:
- @Marlie Ja hoor... *shouts* RIVERCLAN RULEEEES
Yeeeaaaah >:3
Al doe ik ook mee met BC, maar maakt niet uit. Hahahah ik toch ook >3 |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 18:26 | |
| Meh, verveel me en heb dus geen zin om te posten ;w; |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 18:30 | |
| Ik denk dat mijn iPhone van zes maanden het begeven heeft. Ik wou naar instellingen gaan en plots is m'n hele scherm zwart en reageert ie op niets meer :/
& Hi all! (: |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 18:34 | |
| opladen?
je bent minder erg dan ik jouwe overlijd gewoon mijne word overreden door een vrachtwagen en een andere iphone door een touringcar. Dat deed m'n portomonee echt pijn |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 18:41 | |
| Hij steekt nu al bijna een uur in de lader. En nog steeds gewoon zwart scherm :c En haha, je doet me denken aan m'n stiefvader xD Zijn gsm viel uit zijn zak toen hij in z'n vrachtwagen stapte en nadien had hij m zelf overreden :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 18:56 | |
| Deed WC het bij jullie net ook even niet? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 okt 2015 - 19:00 | |
| *kijkt op en neer van boek lezen naar posten* Sorry mensjes, het word wss het boek (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|