[Written] Dreams - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Written] Dreams

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Bluewisp
Founder
[Written] Dreams - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: [Written] Dreams   [Written] Dreams - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 aug 2011 - 10:53

Dat is echt eng, ik heb wel eens enge dromen maar zulke rare als dit heb ik nog nooit mee gemaakt.
Sterkte er mee ;o

&Stormtail dat zou best kunnen.

Ik droom de laatste tijd HEEEEEEL veel, echt nie tnormaal, in een droom doe ik zoveel als ik in een week zou kunnen doen. Jeetje. Maar genoeg over mij; ik wil dat vervolg wel Wink

[Written] Dreams - Pagina 2 QHTBjCa
[Written] Dreams - Pagina 2 Et9xeo

Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Written] Dreams - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Written] Dreams   [Written] Dreams - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 aug 2011 - 11:07

I know! Ik schrok er zelf van. Meestal is het toch net wat minder heftig, maar ik voelde ook gwn hoe je bloed dan langzaam in dat ding word gezogen. Brrr.. koude rillingen. Ik zat zo te kijken hoe het zo door dat buisje omhoog kwam.

Ik kan het nog zo aanwijzen op mijn hoofd..

En nope, die avond geen politie series gekeken. Maandag is altijd CSI avond.
Sanne, ik zal effe voor je plakken ^^

De man met de grijze haren stond op straat, maar niemand behalve ik leek hem te herinneren. Vanwege het laatste voorval had ik absoluut geen trek om ook maar bij hem in de buurt te zijn, maar ik werd nou eenmaal getrokken en gesleept. Ik had geen eigen keus hier, iets wat toch best wel beangstigend was.
De donkere politieagent kwam aanlopen met een tas is zijn hand. Het was alsof ik nu een stuk had overgeslagen door wakker te worden. Zou de vrouw... Niet aan denken! Ik volgde de man door een paar steegjes en kwam uiteindelijk uit bij een houten deur die er redelijk oud uit zag. Daar ging hij naar binnen, dus ik ook. Binnen zag ik een mooi ingericht huis, iet wat aan de donkere kant qua meubilair en behang etc. Maar dat is natuurlijk mijn smaak. Een vrouw kwam aangelopen en gaf de man een stevige omhelzing. Dat moest zijn vrouw zijn. Plotseling kwamen er twee jongetjes aan gerend die hun vader in de armen vlogen. Na ze te hebben geknuffeld draaide hij zich om en deed de deur met moeite dicht, deze was duidelijk niet zo makkelijk dicht te krijgen. De deurklink was een soort roestig stuk ijzer wat je moest ronddraaien. Daarna liep hij naar de tafel en haalde er een pakje uit. Een van de jongetjes was jarig, maar 's avonds moest hun vader al weer weg, hoorde ik hem zeggen.
Inderdaad, hij moest werken en ging de deur uit. De moeder probeerde de deur dicht te krijgen, maar het slot werkte niet mee. Ik zag haar verwoed draaien, maar er gebeurde gewoon niks. Plotseling werd de deur open getrokken. Ze deed een paar stappen naar achter. In de deuropening stond een man. Tot mijn schrik herkende ik de vieze grijze haren en het rimpelige gezicht. De gestoorde blik in zijn ogen was nog niet veranderd. Dit was de man die de spuit had gegooid. De vrouw holde naar achter en stopte haar kinderen weg. Hij kwam naar voren en pakte iets van onder zijn jas vandaan. Hij was echter niet de enige met een pistool, want de vrouw richtte er snel een op hem. De man begon te lachen. Ik rilde. Koud en ijzig dat het was. Die man gaf me de creeps. Lachend, met die mond vol rotte tanden, richtte hij zijn pistool op wat anders en schoot. Ik hoorde een van de jongetjes gillen. 'Ik ben geraakt! Hij heeft mijn been geraakt!' Die man maakte me misselijk. De vrouw had zich naar voren geworpen toen hij zich heel even op de jongen had gefocust en probeerde nu zijn pistool af te pakken. Dat ging jammer genoeg niet zo makkelijk. Wild kronkelde de twee door het huis, gooide vanalles om. Het leek zo lang zo vredig niet meer. De oudste jongen kwam van achter een tafel vandaan, bloed stroomde uit een gaatje net onder zijn knie. Ik trilde weer. Maar er was niets dat ik voor hem kon doen, want ik werd meegesleurd. De man leek de vrouw naar buiten te willen lokken. Zijn pistool en die van haar lagen al vergeten op de grond. Ze konden er beide niet bij. Ik wist wat er ging gebeuren, op een vreemde manier wist ik het al. Hij droeg een mes bij zich natuurlijk, maar dat.. De man leek haar net te overmeesteren toen haar echtgenoot de hoek om kwam stormen en de man een volle vuist tegen zijn rug gaf. Hij draaide zich om, terwijl zij haastig naar binnen rende. Deze worsteling was van korte duur, want toen de twee tegenover elkaar stonden, dichtbij genoeg, haalde de man met de grijze haren uit en zag ik de politieagent op de grond zakken. In de hand van de man zag ik een bebloed mes, maar hij bleef niet lang om te kijken. Snel kwam hij weer naderbij. Een korte kraak in de richting van de deur deed iedereen opkijken. De vrouw was terug met een ander pistool. Verwoed begon ze op de moordenaar te schieten. Hij rende weg, maar het was te laat..

[Written] Dreams - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Silverpool
Member
[Written] Dreams - Pagina 2 DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Written] Dreams   [Written] Dreams - Pagina 2 Icon_minitimema 22 aug 2011 - 2:15

Heb m maar niet helemaal afgelezen.
Best heftig o.O
Bluewisp
Founder
[Written] Dreams - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: [Written] Dreams   [Written] Dreams - Pagina 2 Icon_minitimema 22 aug 2011 - 10:36

Bwah, k kon gewoon niet stoppen.
Inderdaad, heftig zeg.
Nou Waz, k vind het echt kut voor je dat je zulke dromen hebt.. D:
ik droom alleen maar leuke en grappige dingen op t moment..

[Written] Dreams - Pagina 2 QHTBjCa
[Written] Dreams - Pagina 2 Et9xeo

Bluestar&Bluewisp:
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [Written] Dreams   [Written] Dreams - Pagina 2 Icon_minitimema 22 aug 2011 - 11:04

Omg heftiiiig o-o
Ik droom vaak maar vergeet bijna altijd wat het was x'D

Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[Written] Dreams - Pagina 2 15xa6vn
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Written] Dreams   [Written] Dreams - Pagina 2 Icon_minitimema 22 aug 2011 - 11:53

Vannacht had ik een droom dat ik op een camping was.
Als je 's avonds over de paden van de WC etc. terug naar de tenten liep, kon je zo de bosjes in worden gesleurd en werd je meegenomen.

Other:
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [Written] Dreams   [Written] Dreams - Pagina 2 Icon_minitimema 22 aug 2011 - 12:04

BRRR, dat haat ik altijd zo erg, das zo eng en helemaal als je alleen bent o-o

Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[Written] Dreams - Pagina 2 15xa6vn
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Written] Dreams   [Written] Dreams - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 11:47

Oke, heb iets gedroomd, maar deze was gewoon EPIC!!

OMG ik moet jullie echt meeslepen in deze, seriously. Ik wil nu in slaap vallen en verder gaan, want ik kan eigenlijk niet wachten om meer te beleven.

Ik moet de droom nog even uitschrijven op de pc, maar ik zal dat echt wel doen. Dit keer geen enge, maar een echt heeeel coowle.

Other:
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: [Written] Dreams   [Written] Dreams - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 12:13

O, gelukkig :3 Kan niet wachten tot je het uitgeschreven hebt :3

[Written] Dreams - Pagina 2 Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Written] Dreams   [Written] Dreams - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 14:41

uhu, ik hou van vaage/drooge dromen xD

Heb er zelf ook gisteren een gehad o.O

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Written] Dreams   [Written] Dreams - Pagina 2 Icon_minitime

[Written] Dreams
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: