|
|
| Lore&Lolo 314 Actief
| |
| | | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Tag, you're it za 3 okt 2015 - 20:41 | |
| Blegh. Zijn hele snuit vol met aarde, omdat het muisje net tussen de boomwortels door was geglipt en hij bijna een mond vol grond naar binnen had gekregen. Met een een verontwaardig gezicht en een bruine snuit, deed hij een paar passen naar achteren en veegde een keer met zijn voorpootje over zijn gezicht. Ja, hij zag het al. Zijn hele poot zat onder de vochtige aardkorreltjes en schoonmaken zou hem wel wat tijd kosten. Kon hij dat wel veroorloven met die feeks van een Innerghost die hem altijd wel leek te achtervolgen? Hij koos eieren voor zijn geld en kwam weer overeind. Dan zou iemand hem maar even Muddrizzle moeten noemen. Het volgende moment, voordat hij ook maar een pas had kunnen verzetten, werd hij van zijn poten geduwd en trok hij zijn poten snel in, zodat hij zonder pijntjes over de grond rolde. Daar ging de rest van zijn vacht dan, maar het was meer diegene die hem had getackeld die moest vrezen voor zijn of haar vacht en zelfs voor de deputy maakte hij geen uitzondering. Brommend krabbelde hij overeind, zich kort uitschuddende en staarde vervolgens recht in de lachende ogen van zijn dochter. "Ik heb mijn taak als vader niet goed gedaan, want respect is bij mijn kittens ver te vinden." Bromde hij. "Moet jij niet trainen met je mentor?" Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
- jij klikt dr op:
|
| | | Lore&Lolo 314 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Tag, you're it | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|