Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Warrior Cats Event Agenda! do 1 okt 2015 - 18:52 | |
| Hallo :3 Jeltje hier ik ga dit najaar naar maar liefst vier concerten en een cosplay event, en ik heb zo'n gevoel dat er mensen zijn die ook naar dit soort dingen gaan. Het lijkt me grappig als er mensen zijn die toevallig naar hetzelfde event of concert of whatever gaan (kan ook de Efteling zijn idek xD) en die elkaar dan daar kunnen zien kort C: Verder is het natuurlijk ook gewoon leuk om anderen jaloers te maken xD just kidding ~ Ik heb dus daarom dit topic aangemaakt, ik had al zo'n gevoel dat er zoiets was maar ik kon het nergens vinden x'D op hoop van zegen dus. Geen idee of dit de goede plaats is maar idc cx Ik begin! - Mijn agenda voor najaar 2015:
Zaterdag 10 oktober: Jett Rebel in TivoliVredenburg Utrecht (ik geen geen muziek van hem tbh maar mijn vriendje die hem ook niet goed kent vroeg me om mee te gaan xD) Dinsdag 20 oktober: Fall Out Boy in de Heineken Musical Hall Amsterdam (ik ken al heel veel mensen die hier naartoe gaan, ook van school cx ik kijk er super naar uit <3) Zaterdag 31 oktober: MGC Experience in Nieuwegein (ik heb zo'n gevoel dat hier al wat mensen naartoe gaan XD Lore in ieder geval wel haha) Donderdag 19 november: The Neighbourhood in de Melkweg Amsterdam (niet zo'n heeeel bekende band maar ik kijk er super naar uit, ze zijn geweldig) Donderdag 26 november: Kensington in Ziggo Dome (kijk hier super naar uit, heb mn utrechtse bae's al heel vaak live gezien xD)
Zo kun je dus een agenda samen stellen en dan mensen zien van wow ik ga daar ook naartoe en dan blij zijn :3 ik weet bijvoorbeeld ook dat er mensen naar imagine dragons en muse gaan etc. etc. cxVeel plezier alvast bij alle events <3 opdat er vele individuele meets mogen komen! Danku Kip <3 |
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Event Agenda! do 1 okt 2015 - 22:01 | |
| Tivoli vredenburg is echt zo mooi geworden. Kom daar echt heel vaak voor van alles en nog wat. Ga zelf niet naar de evenementen toe, al leek Jett Rebel me wel onzettend leuk. Heb hem gezien op Smeerboel festival twee weken terug! |
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Event Agenda! ma 5 okt 2015 - 12:56 | |
| Ehm ehm... even denken. Zondag 20 december 2015: Freek Vonk Heineken Music Hall, Amsterdam
Verder kan ik zo nog niet echt iets bedenken. I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Event Agenda! ma 5 okt 2015 - 18:52 | |
| @Sanne, ik weet het! Ik woon er niet heel erg ver vandaan, een kwartiertje of zo. Ben er ook al een paar keer geweest en het is zo prachtig! Nice, ik ken hem niet heel erg goed maar toevallig luisterde ik net naar een liedje op de radio dat ik wel leuk vond en toen bleek het van hem te zijn, dus kijk er nu nog meer naar uit xD
@Julia, awesome!! Veel plezier alvast :3 Danku Kip <3 |
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Event Agenda! di 9 feb 2016 - 13:47 | |
| Ik was ook bij Imagine Dragons hihihihihi <33333
Op 9 maart ga ik naar een klein optreden in de Melkweg, van de enige goede Nederlandse artieste die ik ken: Eefje de Visser (: |
|
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Event Agenda! | |
| |
|