|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: The kids aren't alright wo 30 sep 2015 - 22:59 | |
| Hee guys,
Quiet wordt dus binnenkort ooit Apprentice, en eigenlijk moet hij toch een keer iets 'serieuzer' worden. Hiervoor zoek ik een aantal dingetjes die ervoor zorgen dat hij het leven in een ander licht gaat zien en hij gaat ziek hard crushen op Lizard.
Maar goed, ik was dus op zoek naar wat topics, vooral met katten die niet-Windclan zijn. Dit was zo'n beetje waar ik aan dacht, maar andere inbreng is altijd welkom:
- een kat die hem ernstig verwond, waardoor hij bij de Medicine Cat moet liggen en met eigen ogen ervaart hoe hard het Clanleven kan zijn; - iemand die hem een beetje treitert of wat dan ook, vooral wat betreft zijn moeder/niet-aanwezige vader, zodat hij wat minder afhankelijk wordt van Brindleleaf; - iemand van Quiet's leeftijd die behoorlijk competitief is, en hem dan ook af en toe op zijn plek zet, om te laten zien dat hij hard moet werken; - iemand waarop hij kan gaan crushen, die hem dan afwijst, oid; - andere leuke ideeën c': |
|
| |
Lotte 99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 3:10 | |
| Ik kan Golden aanbieden die hem steeds probeert te vertellen dat hij niet zo hard moet werken |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 6:57 | |
| Ik heb Broken of Fortuna om hem te verwonden? |
|
| |
Pommeline 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 7:35 | |
| Deathbite kan hem verwonden^^, hij haat namelijk kittens... |
|
| |
»Quinty« 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 8:59 | |
| Annie wilt m wel verwonden c: |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 9:16 | |
| Ik heb Howl ook nog in de aanbieding c: |
|
| |
Patatje Joppie :) 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 17:37 | |
| Ik ga zometeen een WCkitten aanmaken, Rosekit. Ze is een donkergrijs poesje met groene ogen. Haar karakter bestaat uit leergierig, acontuurlijk, behulpzaam, nogal druk, ondeugend
Die kan Quiet wel afwijzen als hij een crush op haar heeft xD |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 18:38 | |
| Northernlight kan hem wel verwonden en hem treiteren. Zo vriendelijk is ze wel. |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 19:32 | |
| Heads up: dit begint pas allemaal als hij een Apprentice wordt ^^
@Quinty: Het lijkt me wel cool als Annie hem de Medicine Den in helpt 8)
@Aisha: Het is sowieso wel leuk als de kittens elkaar ontmoeten denk ik c:
@Tessa: Stuur Northernlight maar op hem af c': |
|
| |
Patatje Joppie:) 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 19:38 | |
| - Quietkit schreef:
- Heads up: dit begint pas allemaal als hij een Apprentice wordt ^^
@Quinty: Het lijkt me wel cool als Annie hem de Medicine Den in helpt 8)
@Aisha: Het is sowieso wel leuk als de kittens elkaar ontmoeten denk ik c:
@Tessa: Stuur Northernlight maar op hem af c': Dat is goed Dit is Rose Ik stuur je wel pm wanneer we ons eerst topicje beginnen |
|
| |
Pommeline 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 20:15 | |
| Ik heb Swanpaw wel voor je om een goede vriend te zijn, maar niet iemand die hem op zijn plaats zet, daar is 'ie te verlegen voor. *hoort dus bij andere leuke ideeën^^* |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 20:29 | |
| Emerald zou hem wel willen verwonden. Ze is niet het type dat zomaar katten aanvalt, maar als ze kwaad wordt dan is ze ook echt kwaad. |
|
| |
»Quinty« 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 22:00 | |
| @Demi; is goed. Ik kan wel pas na maandag weer actief posten ivm leren tentamen x'D hope you don't mind <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 22:10 | |
| - Annie. schreef:
- @Demi; is goed. Ik kan wel pas na maandag weer actief posten ivm leren tentamen x'D hope you don't mind <3
No problemo c': Quiet wordt pas volgende ceremonie Apprentice, dus dat kan nog wel even duren. Maar voor die tijd wil ik wel weten wat er met hem gaat gebeuren ^^ @Deathbite: We kunnen wel zien of het tussen die twee klikt c: |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright do 1 okt 2015 - 22:11 | |
| Tornade is niet zo'n type dat hem meteen aanvalt. Het liefst valt hij geen katten aan die de helft van zijn leeftijd hebben. Misschien dat hij hem alleen dreigend waarschuwt als Quiet apprentice is? |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright vr 2 okt 2015 - 8:11 | |
| |
|
| |
Derpje 30
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright vr 2 okt 2015 - 16:48 | |
| Ik heb zelf wel een iedeetje, maar daar stuur ik straks een pm over. maar zou silverkit als een vriendin mogen zijn die hem steunt. |
|
| |
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright vr 2 okt 2015 - 20:39 | |
| - Tornado schreef:
- Tornade is niet zo'n type dat hem meteen aanvalt. Het liefst valt hij geen katten aan die de helft van zijn leeftijd hebben. Misschien dat hij hem alleen dreigend waarschuwt als Quiet apprentice is?
Ik vind het prima c: |
|
| |
Witse 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright zo 4 okt 2015 - 18:18 | |
| Bubblekit kan wel een goede vriend zijn. |
|
| |
| Onderwerp: Re: The kids aren't alright | |
| |
|