|
|
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:24 | |
| Maar Lore. Als Cyber de opa is van Yu, is hij dus de vader van Claw of Moonwhite volgens mij van Moonwhite?. En dat betekent dan dat Zira de half-tante is van Yu. Maar als Claw de vader is van Yu, wat zijn Claw en Zira dan van elkaar? o.o |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:28 | |
| |
|
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:29 | |
| Cyber is vader van Moon, dus als Moon en Claw nog samen waren was Claw de schoonzoon van Cyber. Cyber en Zira zijn halfsibs, dus Claw is Zira's half schoon neef? Denk ik? God wat ingewikkeld.
De stamboom staat in Yu's karakterkaart bij other family |
|
| |
57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:30 | |
| #IkFaalInGeboortePostsAlsInGeborenWorden |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:31 | |
| - Direkit schreef:
- #IkFaalInGeboortePostsAlsInGeborenWorden
I feel u |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:32 | |
| *luistert naar Dire Straits* *ziet Direkit* You're epic >3
Ik stop denk ik nu maar gewoon met grieks leren xD Doei voldoende :') |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:37 | |
| - Yu schreef:
- Cyber is vader van Moon, dus als Moon en Claw nog samen waren was Claw de schoonzoon van Cyber. Cyber en Zira zijn halfsibs, dus Claw is Zira's half schoon neef? Denk ik? God wat ingewikkeld.
De stamboom staat in Yu's karakterkaart bij other family Stiekem is iedereen gewoon verbonden met elkaar. Incest everywhere x"D |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:38 | |
| - Yu schreef:
- Cyber is vader van Moon, dus als Moon en Claw nog samen waren was Claw de schoonzoon van Cyber. Cyber en Zira zijn halfsibs, dus Claw is Zira's half schoon neef? Denk ik? God wat ingewikkeld.
De stamboom staat in Yu's karakterkaart bij other family m-maar dan is ze dus verliefd geweest op familie.. ew >:3 |
|
| |
»Quinty« 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:39 | |
| Wow, eventjes twee potjes league gedaan en je mist meteen 3 paginas Nja, door met leren -sigh- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:44 | |
| ik hou van fox d'r setje, ze ziet er zo badass uit 8) |
|
| |
»Quinty« 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:45 | |
| Fox looks epic, Lolo <3 love the eyes |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:46 | |
| Hehe, thanks! Eerst waren d'r ogen helemaal bruin-ish dus ik heb ze wel heel erg moeten bewerken xd
|
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:47 | |
| Woop, nu ga ik posten op het topic Moon x Sour ^^
EDIT: Daar moet Sour blijkbaar nog posten xd |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:53 | |
| hmm ik probeer eens een ander rpg styl ~ misshien ga ik brat's karakter ook een beetje veranderen~~ |
|
| |
57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:55 | |
| - Airpaw' schreef:
- Direkit schreef:
- #IkFaalInGeboortePostsAlsInGeborenWorden
I feel u I crie I crie everietiem ken je dat gevoel dat je wil posten maar er geen zin in hebt? lichtelijk tegenstrijdig |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 21:57 | |
| |
|
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 22:00 | |
| |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 22:02 | |
| - Yu schreef:
- Cute Evy!
Thanks c: Man ik zie ook Rat a tat in jouw os xD Though ik heb echt drie FOB nummers in m'n profiel, heel mooi :') |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 22:11 | |
| meh ik wil iets nieuws voor brat maar het is moeilijk om plaatjes te vinden van ginger tabby's die op brat lijken ;c |
|
| |
Nath 311 Actief Only the end matters
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 sep 2015 - 22:13 | |
| Dit moet een kitten van Russet worden <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |