Hannah 319 Actief If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Raining on the rooftops (GZ) di 29 sep 2015 - 17:28 | |
| Oké, ik besloot om Clover wat meer drama cadeau te geven en daarmee heb ik dus een paar katten nodig die mij zouden willen helpen.
Dit gaat als volgt:
Clover gaat zo koppig als wat met een hele dikke buik wat water drinken bij de rivier. Helaas valt ze daarin waardoor Kat 1 haar zal redden. Die zal vervolgens haar helpen aangezien je een zwangere kat niet echt kan achterlaten tenzij je een harteloze l*l bent xD
Vervolgens wordt Clover wakker en blijkbaar kwam ze met haar hoofd tegen een rots aan en zal dus een enorm gat in baar geheugen hebben. Dat betekent dus dat ze niet veel katten zal kunnen herkennen en dus zal haar karakter aangepast worden. Kat 2 oftewel een goede vriend zal haar hierbij helpen, dus proberen haar geheugen te winnen. Die kat zal leugens aan haar vertellen voor diegene zijn wil. Ze gelooft het toch anyway xD Verder zal Kat 3 haar de echte waarheid vertellen. Maar die zal later komen en dus probably ook in een gevecht raken met Kat 2
Of ze haar geheugen terugkrijgt is nog niet bekend De eerste die de plek vraagt krijgt hem ook. Alleen moet Clover degene al gekent hebben.
Kat 1 - Willowstorm
Kat 2 - Rustscar
Kat 3 - VRIJ
Laatst aangepast door Cloverblossom op di 29 sep 2015 - 17:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
M 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Raining on the rooftops (GZ) di 29 sep 2015 - 17:34 | |
| Kat 2 voor Rustie eheh ^^ hij is zo boos op Geizz dat hij zal vertellen aan over dat hij haar partner is inplaats van Grizzlyface x3 |
|
Laura 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Raining on the rooftops (GZ) di 29 sep 2015 - 17:35 | |
| |
|
Hannah 319 Actief If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Raining on the rooftops (GZ) di 29 sep 2015 - 17:43 | |