Generations|+Emeraldtail

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Generations|+Emeraldtail

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Venom
Member
Generations|+Emeraldtail DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Venom
BerichtOnderwerp: Generations|+Emeraldtail   Generations|+Emeraldtail Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 16:04

De kater trippelde zijn territorium binnen. Zonet had hij wat gestolen van de twolegplace. Zo'n lekkere, maar plakkerige kip. Die zou Emerald vast willen proeven. Zijn oranje ogen glommen van trots. Het zal niet lang duren voordat de kitten hun 6 manen bereikten. Toch ergerde de kater zich steeds aan zijn vacht. Waarom had hij niet zo'n korte vacht als Emerald? Die lachte hem waarschijnlijk uit in de zomer. Maar het had wel zijn voordelen in de winter.

- Emeraldtail only
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Generations|+Emeraldtail   Generations|+Emeraldtail Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 16:37

De kittens waren in de den zorgeloos aan het spelen, maar zelf kon ze haar hoofd niet rustig krijgen. Haar staart zwiepte nerveus heen en weer. De kittens leken heel vrolijk. Solar en Lunar leken een sterke band te hebben, wat ze leuk vond. Haar ogen gleden naar Kia, het evenbeeld van Venom maar dan een poesje. Cielo was jong maar ook al verstandig en rustig. Mountain, een eigenwijs poesje en de enige die op haar leek. Wel had de kitten het karakter van haar vader. Als laatste gleed haar blik naar Tusk. De kitten was zo lief en onschuldig, toch hing er een donkere wolk boven haar. Ooit moest ze vertellen dat ze door haar ouders was verstoten. Dat zou hoe dan ook een moeilijke tijd worden. Alsof dat nog niet genoeg was had haar dochter ook nog een duistere droom gehad. Dit zat haar het meeste dwars. Al lange tijd wou ze haar vader zien. Sinds Venom in haar leven kwam was dat vrijwel verdwenen, maar ze hield haarzelf voor de gek. Hij leefde nog steeds. Karm had alleen toe staan kijken toen haar moeder en siblings werden vermoord. Zonder dat ze het merkte schoten de lange klauwen uit hun hulzen. Cielo keek vragend naar zijn moeder. 'Wat heeft dat nou weer te betekenen?' dacht hij. Snel schoten ze terug. Venom moest snel terug komen, misschien wist hij een oplossing voor haar problemen.

-Hé, wie zegt dat ze bijna apprentice worden? xD (volgende familie topic 4 moons?)
Venom
Member
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Generations|+Emeraldtail   Generations|+Emeraldtail Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 16:51

De kater glimlachte bij het intstappen van het hol. Zijn blik gleed op de kittens. In de hoop dat ze hem niet aanvielen liep de kater verder tot hij bij zijn partner aangekomen was. De kater legde de kip voor haar neer. 'Zelf gestolen.' grapte hij. Vervolgens ging hij tegenover haar liggen. Zijn oranje ogen keken nieuwsgierig en de kater draaide zijn kop vragend. 'Wat is er? Je kijkt alsof een das achter me zit. Wacht, is dat zo?' met een ruk keek hij naar achteren. Natuurlijk wist hij dat er geen das achter hem was. Maar hij zei dat slechts alleen maar om haar te laten lachen. Want nu leek ze heel erg sirieus. Zijn blik gleed naar Mountain. Die vervolgens Cielo probeerde omver te duwen van woede. 'Hey! Mountain! Rustig aan hè.' mauwde hij streng en luid.

- Mocht van Saartje Mountain overnemen :/
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Generations|+Emeraldtail   Generations|+Emeraldtail Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 8:20

Haar kittens waren nog steeds aan het spelen. ''Auw! Mountain dat doet pijn!'' riep Cielo verontwaardigd. Ze wou er net wat van zeggen toen ze Venoms stem hoorde. Hij zei er al wat van. Cielo krabbelde overeind en keek een beetje boos naar Mountain. Haar blik gleed naar wat hij gevangen had. Nieuwsgierig snuffelde ze er aan. Dat zouden de kittens lekker vinden. Venom ging naast haar liggen. Fijn, ze kon even praten. 'Ik maak me nog al zorgen. Om Tusk.' mauwde ze zachtjes.
Venom
Member
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Generations|+Emeraldtail   Generations|+Emeraldtail Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 3:20

De kater schoof de kip naar haar toe. 'Neem jij de eerste hap. Dan geef ik wat aan de kittens.' Hij wist wel dat ze te jong waren voor zoveel voedsel. Daarom gaf hij alleen wat kleins aan hun. En als ze weer honger hadden had hij nog meer. Toen de poes beweerde dat ze zichh over Tusk zorgen maakte keek Venom haar even stil aan. 'Ik ook. Ik ben bang wat ze zal doen als ze erachter komt. Maar die nacht... Ik heb een geur geroken toen ik haar voor het eerst zag en oppakte. Die geur leek veel op de hare. Het zal hoogstwaarschijnlijk haar vader zijn. Mar het was wel 4 manen geleden. Dus die kunnen we niet opsporen.' verzuchtte de kater. En koude bries in het hol liet hem weer herinneren wat hij moest zeggen. 'Ow en ik maak me ook nog zorgen om iets.' Hij keek naar buiten waar er zachtjes druppels waren. Vervolgens weer naar de poes. 'De winter,' zei hij kil. Alsof het zijn vijand was. Was dus ook zo was. 'Ik ben bang dat er biet genoeg prooi is. Dus wat we kunnen doen is jagen. Maar alleen 1 van ons kan weg. Want wie weet wat er met de kittens kan gebeuren.' Ze zouden vast al over hun apprenticetijd heen gaan als het winter was. Dan kon een volwassen kat met twee hier achterblijven en de rest kon gaan jagen. Dat was toch een beter idee?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Generations|+Emeraldtail   Generations|+Emeraldtail Icon_minitime

Generations|+Emeraldtail
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: