|
|
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 20:48 | |
| hahahah oké is goed. neem de tijd, ik moet ook nog een topic openen met killer maar na die huge geboortepost lukt t ineens niet meer 8) mss moet ik weer over kleine, grijze boontjes gaan schrijven.
^^ ahhww das klote. Werkt je telefoon nog wel of is t echt kapot kapot? (dus niet alleen kapot beeldscherm) |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 20:48 | |
| een actief trainingstopic is zooo leuk <'3 Ik wou dat het vaker zo was xD |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 20:49 | |
| - Killerkit schreef:
- hahahah oké is goed. neem de tijd, ik moet ook nog een topic openen met killer maar na die huge geboortepost lukt t ineens niet meer 8)
mss moet ik weer over kleine, grijze boontjes gaan schrijven.
^^ ahhww das klote. Werkt je telefoon nog wel of is t echt kapot kapot? (dus niet alleen kapot beeldscherm) Beeldscherm is niet eens kapot! Scherm wordt alleen langzaam roze en er gebeurt niets als ik het aanraak. Yay. |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 20:50 | |
| Oh wow. das klote ja :\ kan je binnenkort een nieuwe kopen of moet je nog even met m doen? Roze is wel fancy btw 8) |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 20:50 | |
| @Emma, sorry not sorry (A) ;D |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 20:52 | |
| - Killerkit schreef:
- Oh wow. das klote ja :\
kan je binnenkort een nieuwe kopen of moet je nog even met m doen? Roze is wel fancy btw 8) Ik heb deze al drie jaar, maar stiekem hoopte ik dat hij nog tot m'n eindexamen bij me zou blijven xd RIP in pepperoni's mobiel du moi @Emma;; Tja, iedereen houdt nu eenmaal van Tall ;] |
|
| |
Babs 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 20:52 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 20:55 | |
| Evil Chi!
Tsss, shut up Evy xD
Oh my word, ik ga het blijven zeggen want holy fudge Sf kijkt zo indringend in haar os xD |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 20:57 | |
| ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat vind xD Meh, ik heb nog 5 minuutjes :c |
|
| |
Babs 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 20:58 | |
| Emma@ Ze ziet al je zonden, en dat Tallshadow een demon is. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 21:00 | |
| Excuse you, er is een reden voor zijn engelensetje en epic sweater hoor >3 Bovendien kunnen alleen true good cats een kerstos hebben voor het hele jaar Bovendien was iedereen het al met me eens dat Slate de hoofddemon, ofwel satan, was, en geef toe, die zou Tall nooit in haar team accepteren xD |
|
| |
Terror 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 21:02 | |
| Zo, eens tijd dat deze boze aap eens naar boven werd gehaald <3 |
|
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 21:03 | |
| Hawkmoth, Duskblaze, Fiercestep op Frostbite? Help meeee |
|
| |
Babs 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 21:04 | |
| - Tallshadow schreef:
- Excuse you, er is een reden voor zijn engelensetje en epic sweater hoor >3 Bovendien kunnen alleen true good cats een kerstos hebben voor het hele jaar
Bovendien was iedereen het al met me eens dat Slate de hoofddemon, ofwel satan, was, en geef toe, die zou Tall nooit in haar team accepteren xD Nee, Tall is de pestkop. :C Slate is een onschuldig engeltje. Tallshadow is gewoon zich aan het camoufleren. Geen enkele andere kat ziet daar de noodzaak toe, dus hij moet wel iets te verbergen hebben. (Jij duivel, ik heb je nog wel dat plaatje gestuurd, haha)--- Frostbite is leuk :3 |
|
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 21:05 | |
| Fiercestep & Frostbite vind ik mooi. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 21:07 | |
| - Snowfawn schreef:
- Tallshadow schreef:
- Excuse you, er is een reden voor zijn engelensetje en epic sweater hoor >3 Bovendien kunnen alleen true good cats een kerstos hebben voor het hele jaar
Bovendien was iedereen het al met me eens dat Slate de hoofddemon, ofwel satan, was, en geef toe, die zou Tall nooit in haar team accepteren xD Nee, Tall is de pestkop. :C Slate is een onschuldig engeltje. Tallshadow is gewoon zich aan het camoufleren. Geen enkele andere kat ziet daar de noodzaak toe, dus hij moet wel iets te verbergen hebben. (Jij duivel, ik heb je nog wel dat plaatje gestuurd, haha)
---
Frostbite is leuk :3 Het was gewoon een moment van clarity voor jou, waarin je eindelijk zijn ware aard zag in dat plaatje En Slate een engel? *kijkt rond* *audience schud van nee* ze zijn het niet met je eens, sorry >3 Ze is gewoon evil, vanaf de geboorte er al op uit om Tall in trouble te krijgen terwijl hij haar steeds moet redden xD |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 21:09 | |
| |
|
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 sep 2015 - 21:19 | |
| Nog ff een uurtje bezig en dan duik ik ook m'n bedje in. |