Algemene Onzin Topic - Pagina 31



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Killerkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Just 2 moons and already awesome af
Gender:
Rank:
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 20:48

hahahah oké is goed. neem de tijd, ik moet ook nog een topic openen met killer maar na die huge geboortepost lukt t ineens niet meer 8)
mss moet ik weer over kleine, grijze boontjes gaan schrijven.

^^ ahhww das klote.
Werkt je telefoon nog wel of is t echt kapot kapot? (dus niet alleen kapot beeldscherm)
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 20:48

een actief trainingstopic is zooo leuk <'3
Ik wou dat het vaker zo was xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 20:49

Killerkit schreef:
hahahah oké is goed. neem de tijd, ik moet ook nog een topic openen met killer maar na die huge geboortepost lukt t ineens niet meer 8)
mss moet ik weer over kleine, grijze boontjes gaan schrijven.

^^ ahhww das klote.
Werkt je telefoon nog wel of is t echt kapot kapot? (dus niet alleen kapot beeldscherm)
Beeldscherm is niet eens kapot! Scherm wordt alleen langzaam roze en er gebeurt niets als ik het aanraak. Yay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killerkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Just 2 moons and already awesome af
Gender:
Rank:
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 20:50

Oh wow. das klote ja :\
kan je binnenkort een nieuwe kopen of moet je nog even met m doen?
Roze is wel fancy btw 8)
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 20:50

@Emma, sorry not sorry (A) ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 20:52

Killerkit schreef:
Oh wow. das klote ja :\
kan je binnenkort een nieuwe kopen of moet je nog even met m doen?
Roze is wel fancy btw 8)
Ik heb deze al drie jaar, maar stiekem hoopte ik dat hij nog tot m'n eindexamen bij me zou blijven xd
RIP in pepperoni's mobiel du moi

@Emma;; Tja, iedereen houdt nu eenmaal van Tall ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowfawn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Babs
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender:
Rank:
Snowfawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 20:52

Ooh balen Evy :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 20:55

Evil Chi!

Tsss, shut up Evy xD

Oh my word, ik ga het blijven zeggen want holy fudge Sf kijkt zo indringend in haar os xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 20:57

ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat vind xD
Meh, ik heb nog 5 minuutjes :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowfawn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Babs
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender:
Rank:
Snowfawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 20:58

Emma@ Ze ziet al je zonden, en dat Tallshadow een demon is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 21:00

Excuse you, er is een reden voor zijn engelensetje en epic sweater hoor >3 Bovendien kunnen alleen true good cats een kerstos hebben voor het hele jaar Razz
Bovendien was iedereen het al met me eens dat Slate de hoofddemon, ofwel satan, was, en geef toe, die zou Tall nooit in haar team accepteren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Terrorflight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Terror
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Terrorflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 21:02

Zo, eens tijd dat deze boze aap eens naar boven werd gehaald <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 21:03

Hawkmoth, Duskblaze, Fiercestep op Frostbite?
Help meeee
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowfawn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Babs
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender:
Rank:
Snowfawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 21:04

Tallshadow schreef:
Excuse you, er is een reden voor zijn engelensetje en epic sweater hoor >3 Bovendien kunnen alleen true good cats een kerstos hebben voor het hele jaar Razz
Bovendien was iedereen het al met me eens dat Slate de hoofddemon, ofwel satan, was, en geef toe, die zou Tall nooit in haar team accepteren xD
Nee, Tall is de pestkop. :C Slate is een onschuldig engeltje. Tallshadow is gewoon zich aan het camoufleren. Geen enkele andere kat ziet daar de noodzaak toe, dus hij moet wel iets te verbergen hebben.  (Jij duivel, ik heb je nog wel dat plaatje gestuurd, haha)

---

Frostbite is leuk :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderfrost
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender:
Rank:
Tinderfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 21:05

Fiercestep & Frostbite vind ik mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 21:07

Snowfawn schreef:
Tallshadow schreef:
Excuse you, er is een reden voor zijn engelensetje en epic sweater hoor >3 Bovendien kunnen alleen true good cats een kerstos hebben voor het hele jaar Razz
Bovendien was iedereen het al met me eens dat Slate de hoofddemon, ofwel satan, was, en geef toe, die zou Tall nooit in haar team accepteren xD
Nee, Tall is de pestkop. :C Slate is een onschuldig engeltje. Tallshadow is gewoon zich aan het camoufleren. Geen enkele andere kat ziet daar de noodzaak toe, dus hij moet wel iets te verbergen hebben.  (Jij duivel, ik heb je nog wel dat plaatje gestuurd, haha)

---

Frostbite is leuk :3

Het was gewoon een moment van clarity voor jou, waarin je eindelijk zijn ware aard zag in dat plaatje Razz
En Slate een engel? *kijkt rond* *audience schud van nee* ze zijn het niet met je eens, sorry >3 Ze is gewoon evil, vanaf de geboorte er al op uit om Tall in trouble te krijgen terwijl hij haar steeds moet redden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 21:09

yep frostbite is best
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderfrost
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender:
Rank:
Tinderfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 21:19

Nog ff een uurtje bezig en dan duik ik ook m'n bedje in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 21:20

Zooo heb wat facts lopen typen. x3
Ik ga straks ook pitten~
Terug naar boven Ga naar beneden
Terrorflight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Terror
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Terrorflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 21:23

Zo. Terrorflight is weer helemaal opgeknapt! Wie o wie wilt een topic?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: