A playfull accident {Kitties Dew x Sky}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Dewflower
StarClan
A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 9:27

Kitties!
Dew x Sky
Wat? Kittens? Ja, Riverclan krijgt nog een nestje pluizebolletjes. Dewflower had namelijk Skyfeather ontmoet, en na hun ontmoeting is Dewflower zwanger geraakt. Nu zoeken we natuurlijk een paar kittens, want anders is het nestje incompleet. (;
About the mother:
A playfull accident {Kitties Dew x Sky} 2q1cw36
Dewflower is een zachtaardige, jonge poes. Ze is heel erg verlegen, maar Skyfeather heeft haar uit haar eigen wereldje gebracht. Ze is hét moedertype, en zorgzaam.
Ze is een egaal grijze poes, slank, met heldere blauwe ogen. Ze is redelijk klein gebouwd. Haar ouders zijn NPC's, dus zijn bij haar familie veel vachtkleuren mogelijk.

About the father:
A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Rii450
Skyfeather is een vrolijke, aardige kater, die een goed gevoel voor humor heeft. Hij is speels, dus kan waarschijnlijk ook goed met de kittens overweg. Hij is een tabby zilveren kater, slank gebouwd, met hel blauwe ogen.

Familie heeft deze kater wel. Zijn ouders zijn Ravenmist en Missingstep. Ravenmist is een zwarte kater, met maar één blauw oog, en Missingstep is een grijswitte poes met olijfgroene ogen. Zijn nichtje is Ghostpaw.

Welke vachtkleuren/patronen zijn dus mogelijk?
Vanuit Dewflowers stamboom: Alle vachtkleuren zijn eigenlijk mogelijk, maar houd je wel een beetje aan haar vachtkleur en oogkleur.

Vanuit Skyfeathers stamboom:
Tabby
Effen

Grijs
Zwart
Wit

Blauw
Groen

De kittens zullen 100% Riverclan zijn.

De deadline is op 7 november
Er zullen ongeveer 3 à 4 kittens in het nestje gekozen worden.

Aanmeldingen:
- Mick - Mistykit
- Eline - Bluekit
- Derpje - Waspkit
- Liondust - Dreadingkit of Aurorakit
- Eva2 - Silverkit
- Marlie - Ravenkit
Gekozenen:
-
-
-
...

Veel succes!
x,
Max en Nynke
words: xx // tag: xx // notes: xx.
thanks <3

Laatst aangepast door Dewflower op vr 23 okt 2015 - 21:32; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Member
A playfull accident {Kitties Dew x Sky} DPKsfdL
Kath
68
Actief

CAT'S PROFILE
Hunter
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 17:04

Grayshade

General
Name: Greykit - Greypaw - Greyshade
Name meaning:
Grey: Vanwege zijn grijze vacht.
Shade: Zijn karakter. Hij houd zichzelf altijd erg op de achtergrond en hij lijkt wel een schaduw die overal bij staat.
Parents: Dewflower & Skyfeather
Siblings: unknown
Clan: Riverclan
Rank: Kitten
Bloodline: 100% Riverclan

Outside
Greykit is een grijze kater en heeft ijsblauwe ogen. Hij is erg smal gebouwd, zoals zijn ouders, maar hij is ook nogal klein voor zijn leeftijd. Hij zal wel groeien maar hij groeit niet hard en zal ook nooit heel groot worden. Hij blijft altijd klein voor zijn leeftijd.
Ava's:

Inside
Greykit
Hij is erg verlegen en durft niet echt te praten tegen andere kittens of oudere katten. Hij is erg bang om iets verkeerds te zeggen en komt nogal onzeker over. Verder blijft hij altijd een beetje langs de zijlijn staan omdat hij niet als meeloper gezien wil worden. Ook heeft hij verder een hekel aan aandacht of om in het middelpunt van belangstelling te staan.

Greypaw
Als apprentice is hij nog steeds erg stil en praat hij niet veel. Hij is nog steeds onzeker en zal tijdens zijn trainingen telkens bang zijn om iets fout te doen. Hierdoor durft hij niet goed zijn best te doen waardoor hij vaak wat achterloopt. Verder is hij tegen vrienden al wat spraakzamer en heeft af en toe gewoon een duwtje in de rug nodig. Als hij bij vrienden en familie is dan is hij een erg vriendelijke kater.

Greyshade
Nog altijd houdt hij zich op de achtergrond. Hij is erg op zichzelf en is nog altijd niet sociaal. Verder is hij al een stuk minder onzeker en praat hij gewoon niet veel omdat hij alleen de nodige woorden uit zijn mond laat komen. Ook wordt hij naarmate hij langer warrior is, steeds strijdlustiger. Hij doet meer zijn best om iets voor elkaar te krijgen, iets wat hij als apprentice niet deed.

Skills
♦ = Erg slecht
♦♦ = Niet goed
♦♦♦ = Gemiddeld
♦♦♦♦ = Goed
♦♦♦♦♦ = Uitstekend

Eyes - ♦♦♦♢♢
Ears - ♦♦♦♦♢
Nose - ♦♦♦♢♢
Pain threshold - ♦♦♢♢♢

Hunting - ♦♦♦♢♢
Climbing - ♦♢♢♢♢
Fighting - ♦♢♢♢♢
Swimming - ♦♦♦♢♢
Flexibility - ♦♦♦♦♦
Speed - ♦♦♦♦♢
Strenght - ♦♦♢♢♢
Social - ♦♢♢♢♢

About me
Naam: Kath
Leeftijd: 15
Ervaring: 3/4 jaar
Bekendste account: Ravi
Motivatie: Ik wil heel graag een kitten hebben die ouders heeft en Riverclan is eigenlijk wel mijn favo clan dus dit nestje kwam als geroepen.

Laatst aangepast door Hunter op vr 2 okt 2015 - 19:35; in totaal 1 keer bewerkt
Kumeza
Member
A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 20:20

Leuk! Ik wil jullie er wel even op benadrukken dat Skyfeather en Dewflower nog geen partners zijn. Het zal uiteindelijk wel naar die kant oplopen, maar nu zijn ze eigenlijk alleen nog maar 'kennissen'.
Sniper
Member
A playfull accident {Kitties Dew x Sky} BOiRJGl
someone
150
Actief
All the gun fights
And the lime lights
And the holy sick divine nights

CAT'S PROFILE
Rank:
Sniper
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimema 28 sep 2015 - 17:03

Mistyfrost

A   L   G   M   E   E   N

Name: Mistykit
Meaning: Mistkit, Mistpoot, Mistkou
Pre-fix: Haar pels is mistgrijs
Suffix: Haar ogen zijn ijsblauw dat ze jou een koude tinteling geven als je in ze kijkt
Future Rank(s): Apprentice, Warrior (?), Medicine Cat (?)
Based On: Creamyfrost, Missingstep

F   A   M   I   L   Y   &   O   T   H   E   R

Mother: Dewflower
Father: Skyfeather
Grandmother(s) Missingstep
Grandfather(s): Ravenmist
Other Family: Ghostpaw (Niece)
Siblings: Unknown
Mate: 'Till I'm older
Crush I'm too young to understand that
Kits: I'm a kitten
Sexuality: Hetero
Bloodline: 100% RiverClan

I   N   S   I   D   E
Keywords:
Diva◆Arrogant◆Dramaqueen◆Bossy◆Curious◆Naughty◆Pitty

Inside:
Misty is een bazig poesje dat haar best doet om haar zin te krijgen. Als dat niet gebeurd gaat ze voor plan B. Haar Plan B is zo zielig mogelijk uit te zien zodat zelfs haar vijanden haar geven wat ze wilt. Verder kan ze enorm arrogant zijn en heeft nogal een erge smetvrees. Ook kan ze speels zijn maar ook ruw.

Likes: Winnen, De baas spelen, De beste zijn, Aandacht, Zonnen
Dislikes: Stomme katten, Irritaties, Pijn, Katers
Fears: Honden, Dassen, Vossen, Donder, Regen, Modder

O   U   T   S   I   D   E
Original: Een mistgrijs-witte, kleine poes met ijsblauwe ogen
Fur Color: Mistig grijswit
Fur Patterns: Cyperse strepen
Eye Color: IJsblauw
Tail: Kort, maar wordt langer
Nose & Pawpads: Donkergrijs
Claws: Kort, en blijven zo
Fur Length: Kort
Teeth: Kort
Scars: Nog niet
Type of Body: Lenig, in staat om goed te zwemmen, slank

S    K    I    L    L    S

Hoogst: ♥️♥️♥️♥️♥️
Laagst: ♥️

Wordt gezien als haar warriorskills, kan altijd veranderen
Hunting: ♥️♥️♥️♡♡
Swimming: ♥️♥️♥️♥️
Running ♥️♥️♡♡♡
Climbing: ♥️♡♡♡♡
Fighting: ♥️♥️♡♡♡
Social: ♥️♥️♥️♡♡
Herbs: ♥️♡♡♡♡
Scent: ♥️♥️♡♡♡
Sight: ♥️♥️♥️♡♡

M   O   T   I   V   A   T   I   O   N   S

About Me: Mick(ey Mouse)
RPG-Tijd: Bijna, 5,5 jaar I guess?
Accounts: Venom,†Snake †, †Fawnflight†, Sniper
Motivatie Ik vond Dew x Sky momenteel geen echte ship. Aangezien ze elkaar maar 1 topic kennen en dus voor mij best wel hard aankwam. Maar ik volgde Dewpaw en Skypaw topics wel een tijdje (stalker alarm xD) En vond ze stiekem onder water wel bij elkaar passen. Hiermee wil ik dus weer een Clankitten nemen nadat ik Venom (Oftewel Flameleaf) al als kitten bespeeld heb.
En ik heb deze Mistygirl een kans gegeven om zichzelf te laten showen.

Verder veel succes Wink

Quiet like the snow
Thank you Sarah!
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimema 28 sep 2015 - 19:38

General

Name: Bluekit
Prefers: Males
Iets speciaals? : Bluekit is blind.
Future names: Bluepaw? Blueshine, Bluestar?
Prefix: De blauwige glans op haar vacht.

Inside

Dislikes: Drukke plaatsen - Veel lawaai - Alleen zijn
Fears: Alleen zijn - bijna alle bedreigingen - water

Character traits: Schrikachtig - kalm - blind - lage weerstand (als kitten) - lief

Als kitten

Bluekit is blind. Helemaal. Dit zal vanaf de geboorte zo zijn en altijd zo blijven. Bluekit zal een te vroeg geboren kitten lijken. Te licht, te klein, lage weerstand en ook nog een blind. Doordat ze blind is is ze enorm schrikachtig en zal dingen snel als een bedreiging zien.

Rond apprentice leeftijd

Of Bluekit ooit apprentice zal worden weet ik niet. Haar handicap zorgt er voor dat ze erg beperkt is. Haar karakter blijft hetzelfde als bij kitten.

Warrior/Elder

Nu Bluekit ouder is begrijpt ze de wereld beter en past zich aan. Haar hoorvaardigheden zijn dat ook beter dan die van de meeste katten. Schrikachtig zal ze altijd blijven maar nu houdt ze haar hoofd koel. Gewoon rustig nadenken is haar oplossing voor alles. Een groot probleem voor Bluekit is haar angst voor water. Als Riverclan kat moet je wel tegen natte poten kunnen, maar Bluekit is er doodsbang voor.

Outside

Fur patern: Effen
Colors: Zilver grijs met een blauwe glans
Eyecolor: Blauw maar met een dikke wittige glans vanwege haar blindheid. Haar ogen staren altijd.
Furlength: Kort
Littekens: (Nog) geen

Skills

Als kitten

Vaardigheden
Hunting: ooooo
Fighting: ooooo
Climbing: ooooo
Fishing: ooooo
Swimming: ooooo
Calm: ••ooo
Social: ••ooo
Friendly: ••••o
Speed: ••ooo
Strenght: •oooo
Zintuigen
Vision: ooooo
Smell: •oooo
Hearing: •••oo

Als apprentice

Vaardigheden
Swimming:
Calm: •••oo
Social: ••••o
Friendly: •••••
Speed: ••ooo
Strenght: ••ooo
Zintuigen
Vision: ooooo
Smell: •••oo
Hearing: •••oo

Als warrior/elder

Vaardigheden
Swimming: •oooo
Calm: •••••
Social: ••••o
Friendly: •••••
Speed: •••oo
Strenght: ••••o
Zintuigen
Vision:ooooo
Smell: •••••
Hearing: •••••

Laatst aangepast door Emeraldtail op di 29 sep 2015 - 15:48; in totaal 1 keer bewerkt
Kumeza
Member
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 14:58

Nice! :'D Ik kijk uit op je aanmelding, Eline c:
Hunter
Member
Kath
68
Actief

CAT'S PROFILE
Hunter
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimevr 2 okt 2015 - 19:35

Ik heb even de skills erbij gezet Die vergeet ik dus altijd Embarassed
Kumeza
Member
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimema 5 okt 2015 - 15:03

Niet meer animo? ;w;
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimema 5 okt 2015 - 15:05

Mijn aanmelding is af!
Popkit
Member
42
Actief

CAT'S PROFILE
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 16:34

Saberkit - paw - tooth

Make the heavens roar
Make the land seethe
Silence the ocean
That is Sabertooth
- Minerva

Saberkit is een vrouwelijke kat, haar vacht is cypers met een wit befje en hier en daar een wit vlekje over haar lichaamsuiteindes. Haar neusje is zacht roze en haar ogen zijn zoals bij elke pas geboren kitten blauw. Wat hier uit eindelijk uit komt is nog een verassing

Saberkit is als kitten heel naïef en zwakjes. Bij elk kuchje denkt ze dood te gaan. Ze rent weg voor spinnen en is daar ook doodsbang voor. Als ze ouder word zal ze door outside influences harder worden tot op het punt dat emotie niet meer bestaat en ze haar leven compleet wijd aan de clan. De clan betekend alles voor dr.

Mijn motivatie is dat ik gek ben op riverclan kits, enkel hoop ik hier van mijn 'undercover acc' van te maken nu zijn er een aantal mensen die meteen raden wie ik ben. Shush jullie. Dit acc is overgenomen en ben geloof eigenaar 5 ofzo.
Maar in ieder geval ben gek op RC en heb saber al een tijdje in mn hoofd.
Popkit
Member
42
Actief

CAT'S PROFILE
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimevr 9 okt 2015 - 21:09

wanneer kiezen jullie?
Kumeza
Member
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimeza 10 okt 2015 - 10:51

Dat weten we nog niet zo precies ^^
Popkit
Member
42
Actief

CAT'S PROFILE
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimevr 16 okt 2015 - 14:31

ik trek mij terug
Hunter
Member
Kath
68
Actief

CAT'S PROFILE
Hunter
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 14:15

Sorry ik trek me ook terug
,Silverkit
Member
Derpje
30

CAT'S PROFILE
,Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 15:35

::Algemenen::

Name: Waspkit//Paw//Sting//?Star?
Nickname: Wasp
Meaning: Wasp betekend wesp, het klinkt makkelijk maar weet je niet hoeveel soorten wespen er bestaan er zijn zelfs soorten wespen die een kakerlak hypnotiseren ?.? Ik koos zelf de naam omdat wespen best wel vette beesten zijn alleen dat angel gebeuren liever niet xD Paw betekend poot, Wasppaw: wespenpoot. Sting zal staan voor zijn scherpte, zijn precisie in aanvallen. Dus dat zal veranderen naar Waspsting: Wespensteek, dit zal ook een beetje aan zijn build liggen waarom hij dat krijgt als zijn naam.
Why: Een rede waarom zijn ouders hem zijn naam geven: Ze zouden hem de naam Wasp kunnen geven door zijn vacht, de verschillende kleuren enz. Maar ook omdat Wasp later echt een ondeugd is, echt een ander die echt denkt dat hij het maakt, ook is hij snel aangebrand maar blijft vaak nog rustig. Alleen zijn karakter zie je niet echt als hij geboren wordt, hij zal nog al proberen om een beetje te bijten of ja te sabbelen want hij heeft dan nog geen tanden. Maar he? Genoeg rede toch? xD Nope, ook door zijn slanke lijfje of ja slanke tallen. Wespen hebben vaak een slank lichaam en een slanke taille, ook zijn er meer dan 4 spreekwoorden over wespen.

Spreek woorden wespen:

Waspsting zal staan vooral om zijn precisie en scherpheid, ook is hij een enorme perfectionist als iets slechts gaat heeft hij de nijging om keihard te gaan roepen en kwaad te wezen als andere hem beledigen kan hij nog erg kalm blijven en zal hij gewoon aangebrand reageren. Dus Sting zal door ook zijn felheid gegeven worden, want als je een wesp woedend maakt dan heb je er problemen mee...

Clan: Riverclan
Future Ranks: Apprentices//Warrior//?Med. App?//?Med. Cat?//?Deputy?//?Leader?//Elder
Parends: Dewflower X Skyfeather
Aunts and Uncles: Dad: Ravenmist and Missingstep, Mother: Unknown X Unknown
Brothers//Sisters: Unknown

::Outside::

Fur: Zwart, Oranje, wit.
Patern Tortoiseshell
Why the color: Ik vond dat Wasp iets weg moest hebben van een wesp maar oranje en zwart kon ik niet echt vinden van een kat dus besloot ik een Tortoiseshell te nemen omdat het toch dan pasten bij zijn naam want een wesp is zwart met geel. Ook bevatte de familie van Skyfeather of ja de kleuren die mogelijk waren zat ook zwart en wit tussen, dus misschien zou dit kunnen. Als dit niet zou kunnen graag melden, dan kan ik het nog veranderen.
Eyes: Green
Build: Wasp heeft niet een enorme lange build, hij is vergeleken de andere kleiner maar ook best wel slank en helemaal in de taille. Hij heeft op sommige punten een lange build maar valt niet echt op, hij is gewoon klein dat is wat er opvalt maar niet de kleinste. Zijn ogen staan gewoon even ver uit elkaar dan andere katten, zijn neus is iets spitser dan een normale kat maar dat zal niet echt opvallen. Alleen zijn aanleg met scherpe en lange klauwen wel, ook zijn tanden maar die zijn alleen scherp en niet lang. Hij heeft een middellange staart, zijn poten zijn ook middellang vergeleken zijn lichaam want als hij zelf klein is dan kan hij niet middellange poten echt hebben dus zeg ik dat op de grote dat hij haat worden.
Setje:
Skills:
Hunting: 1 is het laagste 10 is het hoogste
Power: 7
Speed: 8
Killing: 7
Thinking: 6

Fighting:
-Tegen een andere kat
Power: 6,5
Killing: 6
Thinking: 5,4
-Tegen een andere soort
Power: 7,4
Killing: 6,5
Thinking: 5

Social being:
Talking: 4
Playing: 5

Herp knowing:
Knowing the Herp: 2
Useing them: 2

::Inside::
Likes: Baas spelen//Andere plagen (pesten)//Alles goed doen//Perfect wezen// Trots// Praten// Trainen// Stilten// Vechten// Drukte//De zon//Warm weer//Spelen//
Dislikes: Verraden worden//Bedrogen worden//Lastige katten//Vechten//Water//Regen//Nat worden//
Problems: Eigenlijk niet, alleen dat hij de ZZZ op latere leeftijd meer gaat gebruiken tussen elke zin dus de s vervangen voor zzz en in de plaats van een keer z te gebruiken 3 keer. Alleen dat is al in Warrior leeftijd.
Character short:
Kitten dus wat er opvalt:
Vrolijk//Aardig//behulpzaam//Steunend//Verdrietig//Perfectionist//
Rustig//

Over het algemene dus ook als kitten:
Egoïstisch//Loner//Perfectionist//Plager//Aangebrand//Kwaad//Rustig//(Kan) Druk zijn//Op sommige punten slim als hij meer tijd ervoor heeft(Tactieken)//Kalm//Onderzoeker
Character Long:

::KITTEN::
Als kitten is Wasp eigenlijk erg vrolijk en aardig, hij is eigenlijk heel anders dan wat hij hoort te worden. Hij heeft last met het beginnen van praten en speelt graag met anderen alleen weet hij niet zo goed hoe, hoe moet hij beginnen en hoe werkt het. Hij is heel erg onderzoekend, alleen als hem iets niet lukt dan voelt hij zich erg snel verdrietig. Zich terug te trekken in zijn schild, net zoals een schildpad. Hij is vrolijk en probeert vaak vrolijk en plagend over te komen, helemaal naar zijn sibs toe. Hij zal eigenlijk de wereld observeren en kijken hoe het eigenlijk zit, want een kitten leert door het nadoen van anderen. Ook zal zijn ondeugd en vriendschap vertrekken, doordat hij gepest word en niet zo vriendelijk ook. Hij zal zich zwak voelen en zal kwaad in zichzelf worden maar wat hij er tegen kan doen is niks, helemaal niks.

Een zwakke kitten, alleen dit alles brengt hem zelf op het pad dat hij gaat pesten en dat zijn vriendelijke geplaag door gaat naar steeds verder en verdere situaties. Hij is dan ineens niet meer zo aardig en vrolijk meer, eigenlijk wilt hij dan als de sterkste over komen en nog al onvriendelijk. Hier door zal hij een plekje vinden bij een paar katten, deze zullen ook onschuldig zijn geweest en uitgelopen tot niet zo vriendelijke katten. Hij komt vlug aangebrand over, alleen hij negeert vooral alles om zich heen om juist bij zijn droom te komen. Een dappere goeie leider, hij zal ook wat egoïstisch over komen omdat hij uiteindelijk denkt dat hij de beste is enz. Ook zal hij wat meer een perfectionist worden, hij zal nog steeds tegen sommige katten vrolijk en druk over komen maar tegen sommige heel rustig.kwaad als het hem niet lukt dit zal tot zelf verwonding leiden.
Nog steeds is hij heel erg nieuwsgierig naar meer informatie, dus gaat wat onderzoeken ook zal hij het heel vaak met zijn mentor over alles en nog wat gaan bespreken.

DE REST IS GEHEIM.... Want je kiest hem om zijn kitten karakter vooral... Denk ik xD
::Motivation::
Name: Derpje that derp face
ACC's: Ripa, Blurkit(paw), Greykit, Silverkit, Phantomkit.
Motivation:
Mijn motivatie ligt altijd enorm hoog, misschien iets te hoog. Heb ik echt met elke aanmelding en karakter, helemaal met Grey en Phantom. In de eerste keer was ik zo van weet je ik Wil Phantom delen voor ultieme activiteit alleen toen ik dat uitlegde was het eigenlijk niet goed en ik begreep het punt daaruit. Alleen ik wil vaak super activiteit of ja ik ben elke dag wel actief maar post ongeveer 1 tot 6 keer in de week met al mijn karakters want Ripa heeft soms 20 topics om op te reageren 0.0 dus dan zit ik wel 3 uur eraan als het niet meer is. Maar ik vind het altijd wel geweldig om te posten en verhaallijntjes te bedenken en nieuwe karakters te bespelen, ook ken ik een van jullie omdat ik met haar ook in het nestje zit van Light en Hate en ik weet dat Nynke super actief is en dat dit zeker een geweldig nestje gaat worden, ik ken misschien super weinig van jullie karakters dus Dew en Sky maar ze zien er vet uit en het liefdes leven is pas net begonnen met een grote familie. Maar wees gerust, Wasp zal meer drama brengen alleen denk ik niet dat de ouders uiteindelijk gerust worden ervan..

Nu ga ik jullie volspannen met stuff, Wasp is gebaseerd op een karakter uit een tekenserie. Ik ben vlug fan van tekenseries omdat er gewoon veel fantasie in zit, alleen kijk ik ook naar de harde dingen. Zoal iemand verbannen en gevangen laten zetten voor misschien meer dan 100 jaar oké... Maar dan ook nog dat, dat karakter 100 jaar voor niks daar gezeten heeft.. Ja... Dat is real life tho in landen. Dat is er dus ook gebeurt in de tekenserie waarvan Wasp vandaan kwam en het slachtoffer was dan daarvan Wasp, maar dus Waspkit is helemaal gebaseerd op Wasp daarom de naam wesp. Cx, maar ik heb altijd wat karakter er bij bedacht en best wel veel ook omdat hij in de tekenserie maar er 3 keer in kwam en een keer als hide. Dus dan weet je er nogal weinig van dus heb ik veel erbij verzonnen en al een heel idee erachter bedacht. Dus ik heb heel wat voor Activiteit en ideeën voor dat kleintje klaar leggen, maar ook is hij best cool vind ik. Ik heb lang gewerkt om plaatjes te zoeken en een setje te maken, ik was echt zo toen het af was. !KIJK HET IS GELUKT! Want het is best wel moeilijk vinden een goed plaatje wat hem zo onschuldig maakt en ook een goed plaatje van het karakter zelf van de tekenserie. Maar Wasp zal een pestkop worden en eigenlijk een kip zonder kop wezen maar dat wordt gestraft, ooit..

Maar dit was mijn aanmelding.. Dus derpie uit.

Laatst aangepast door ,Silverkit op za 17 okt 2015 - 23:14; in totaal 8 keer bewerkt
Liondust
Member
56
Actief

CAT'S PROFILE
Liondust
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 17:31

GENERAL

Name: Dreadingkit or Aurorakit
Future Names: Dreadingpaw, Dreadingsong, Dreadingstar(?) or Aurorapaw, Aurora(?), Aurorastar(?)
Former Names: I haven't got any other names, except from my nicknames

Prefix:
Dreading, omdat ze erg opziet tegen sociale activiteiten en dat al zichtbaar is tijdens haar geboorte, dan probeert ze zoveel mogelijk afstand te houden van haar andere nestgenootjes. Aurora, tijdens haar geboorte lijkt ze eerst niet erg actief te zijn, waardoor het over kan komen alsof ze zwak is, terwijl ze juist eerder verward is en op het laatste moment haar keel luid en duidelijk openzet. Naar elke nacht is er een zonsopgang.
Suffix
Paw, is de standaard achtervoegsel voor een leerling, waardoor ze die zou krijgen als ze de zes manen bereikt heeft. Song, ondanks haar harde buitenkant, en haar soms gevreesde manier van doen, is ze diep vanbinnen een mooie en lieve kat.
Nicknames: Dreading, Drea or Aura, Aurora
Lifestyle: Clancat
Birthplace: Eh, uknown yet.
Breed: I'm not a kittypet, so I don't know anything about breeds.
Conviction: I believe in Starclan, if that is what you're asking?
Sexuality: Heterosexual
Home Place: Riverclan

APPEARANCE

Breed: Mengelmoesje
Fur Color: Tussen grijs en zwart in
Fur Length Kort-halflang
Scars: Nog niet
Eye Color: Mengeling van blauw en groen
Size: Klein-gemiddeld
Build: Smal en atletisch
Short Discription: Als kitten is ze iets aan de kleine kant, en lijkt ze ook niet snel genoeg te groeien. Ze is een beetje een laatbloeiertje, waardoor het even spannend word als ze Apprentice is. Ondanks dat is ze door haar vastberadenheid in staat uit te groeien tot een krachtige kattin. Ze zal nooit de grootste kat worden, maar wel een beetje van haar achterstand inhalen in haar Apprentice-tijd.

CHARACTER
Dislikes: Onbekenden, Onrust, Stress
Afraid Of: Bloodclan, Onbekenden
Key Words: Stil, Vriendelijk, Sociaal, Ondeugend, Rustig
Short Description: De kitten is van zichzelf totaal niet excentriek, ze is stil, trekt zich vaak terug in haar eigen wereldje en lijkt niet echt sociaal. Toch is het tegendeel waar, ze weet gewoon niet hoe ze met andere katten om moet gaan, waardoor ze zich snel buitensluit van grote groepen, zeker als er onbekende bij zijn. Ze doet het dan ook veel beter in een op een gesprekken, en houd enorm van regelmaat. Ze raakt snel gestrest als ze niet begrijpt wat er gebeurd, waardoor ze nogal kan gaan mopperen als er iets onverwachts plaats vind. Toch zit er ook een ondeugende en meer kittenachtige kant aan haar, die naar buiten komt als ze zich veilig en geliefd voelt.
Als ze ouder word kan haar karakter een beetje omslaan naar de negatievere kant, dat is dan rond haar Apprentice tijd, omdat ze niet weet hoe ze zich moet gedragen. Ze kan kil en kort door de bocht reageren, maar is diep van binnen een schat.

SKILLS

Physical
Sight: ●●○○○
Smell: ●●●○○
Hearing: ●●●●○
Speed & Agility: ●●●●○
Perseverance: ●●●●●
Hunting Arts: ●●●○○
Martial Arts: ●●○○○
Fishing: ●●○○○
Knowledge of Herbs:○○○○○

Mental
Sociality with Known: ●●●●○
Sociality with Unknown: ●●○○○
Intercourse with Kittens: ●●●○○
Intercourse with Apprentices: ●●○○○
Intercourse with Warriors: ●○○○○
Intercourse with Elders: ●●●○○
Intercourse with Queens: ●●●●○
Intercourse with Medicine Cat: ●○○○○
Intercourse with Medicine Cat Apprentice: ●○○○○
Intercourse with Deputy: ●●○○○
Intercourse with Leader: ●●○○○
Patience: ●●●●○
Sensitivity: ●○○○○
Pain Threshold*: ●●●○○
Watchfullness: ●●○○○
Loyality to the Clan: ●●●●○
*hoe meer bolletjes hoe hoger de pijngrens

CLANS

Thunderclan:
-
Fear: -
Hate: -
Sympathy: -

Riverclan:
-These cats are intresting!

Shadowclan:
-

Windclan:
-

Bloodclan:
-

Rogue:
-

Kittypet:
-
over de clans kan pas een mening gevormd worden als ze geboren is.

RELATIONSHIPS
Hier worden de katten neergezet die ze heeft ontmoet en haar gedachten erbij.

MOTIVATION

Dit is echt een verrassingsnestje, ik had Dewflower en Skyfeather niet zo snel een nestje zien krijgen. Niet dat ik het erg vind natuurlijk, ik vind ze namelijk erg goed bij ze passen en benieuwd hoe de toekomst er van ze uitziet. Daarom lijkt het mij ook leuk om een kitten in dit nestje te bespelen. Jullie mogen bepalen welke naam de kitten krijgt, sinds ik niet tussen de twee namen kon kiezen! Ik hoop dat ik gekozen word, al kan ik ook begrijpen als jullie een van de andere mooie aanmeldingen kiezen. Sowieso ga ik dit stel in de gaten houden.

Laatst aangepast door Liondust op vr 23 okt 2015 - 19:36; in totaal 4 keer bewerkt
,Silverkit
Member
Derpje
30

CAT'S PROFILE
,Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 23:10

De aanmelding van mij is af!! Er komen misschien hier en daar aanpassingen maar dat zal kunnen komen omdat ik misschien nog de Layout verander van mijn aanmelding
Dewflower
StarClan
A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimedi 20 okt 2015 - 12:30

De deadline zal vallen op 7 november!
Tot dan hebben jullie alle tijd om je aan te melden en je aanmelding af te maken.
Na 7 november zullen we zo snel mogelijk kiezen. c:

Max en Nynke
Fortuna
Member
A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 11:36

Urg, ik twijfel.. Misschien komt er een aanmelding c:
Shalua
Member
De Dubbele Doos (Eva)
51
Actief

CAT'S PROFILE
Shalua
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 12:49

Silverkit
/|General|\
Name: Silverkit
Future Names: Silverpaw, Silverfoot, Silverstar?
meaning: Silver is een grijszilverkleurige tabby. Vandaar Silver. Foot omdat haar pootjes zilverkleurig zijn, en omdat die vrij was XD
Parents: Dewflower x Skyfeather
Rank: kitten
Future Rank(s): Apprentice, Warrior, med. cat app.?, medicine cat?, deputy?, leader?

/|Clan|\
Lifestyle: clancat
Clan: RiverClan
Leader: Butterstar
Deputy: Futuresong

/|Inside|\
kitten:
Leergierig, nieuwsgierig, vrolijk, slim

/|outside|\
Fur color: silver/grey tabby
Fur length: short/middle
Pawpad and nose color: pink/grey
eye color: blue
picture (eyes will come if accepted) http://www.deviantart.com/art/--121721472

/|Skills|\
Kitten:
Hunting: *
Fighting: *
Climbing: **
Social: ****
Happy: *****
Kind: ****
Fishing: *
Swimming: *
Smart: ****

apprentice:
Hunting: ***
Fighting: ****
Social: ****
Happy: ****
Kind: *****
Fishing: ***
Swimming: ****
Smart: ****

Warrior:
Hunting: ****
Fighting: ****
Social: **
Happy: **
Kind: ***
Fishing: ****
Swimming: *****
Smart: *****

/|The player|\
Name: (Choco)Eva
rpg time: op WolfStory meer dan een jaar
Accounts: Flowerpaw,, and Shalua... the rest is inactive
Motivation: Oh ik ben zo goed in dit onderdeel niet dus XD Nou ja. Uhm, ik heb nog geen RCkat, en mijn enige kitten nu is BloodClan. Ik wil graag weer eens een Clankitten bespelen omdat ik dat heel leuk vind en vond Silver ook wel leuk. Het is de enige kat die ik dan speel die uitblinkt in zwemmen XD... Ik vind Dew en Sky leuk samen en hou dus echt vreselijk veel van zilveren katten met blauwe ogen... Sow, hier is Silverkit!

Code by Marieksel
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: A playfull accident {Kitties Dew x Sky}   A playfull accident {Kitties Dew x Sky} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: