You started a war

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

You started a war

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluewisp
Founder
You started a war LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: You started a war   You started a war Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 19:41

De momenten uit het kamp waren voor haar momenteel het meest rustgevend. Nog altijd kampte ze met schaamte en vernedering zodra ze drie stappen in haar thuisbasis had gezet. Het waren niet alleen de blikken van haar clangenoten maar vooral die van Rowanflight. Zo gekweld en gekwetst, hoewel Zephyrstorm er ook zeker wat van kon. Echter was ze nu achter het kleine geheim van Rowan gekomen, wetende dat ze hem spuugzat was met zijn achterbakse gedrag. Haar de grond in trappen en vervolgens zelf Shiverthought kittens schenken, dat was pas erg. Bluewisp was tenminste niet zwanger en dat was maar goed ook. Wat een foute gedachten zou dat zijn, misschien was het wel leuk om de kleine mormels in Rowans gezicht te wrijven en hem met een intens rotgevoel te laten zitten. Maar dat gunde ze hem ook niet, ze hield immers nog steeds van de kater. Maar ook weer niet.

In gedachten verzonken was ze bij de fourtree's beland. Ze ging zitten en schudde haar vacht vervolgens uit. De geur die in haar neus sijpelde liet haar nekhaar overeind staan. "Niet jij weer!"

- Warpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
You started a war B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”

CAT'S PROFILE
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: You started a war   You started a war Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 20:29

Warpaw liep met zijn kop laag en staart hoog naar de Fourtrees. Zijn vacht lichtte calico op bij het licht van de zon en hij verachtte het nog steeds. Het was een vrouwenpels, maar jammer genoeg kon hij het niet meer veranderen. Over het algemeen was de kater al een vreemd verschijnsel. Hij was calico, had een lange staart en stond hoog op zijn poten, had gespierde achterbenen maar wel de Riverclan vachtdikte en schouderbreedte. Hij was een beetje van alles. Hoe dan ook, aangezien de kater nog altijd niet kon vissen bracht hij maar weinig tijd door in het kamp. Hij besteedde zijn tijd meestal aan ronddwalen en zo op klein prooi jagen. Mhhf, het was niet dat hij iets beters te doen had met die verdomde apprentice rang. Verdiept in zijn eigen gedachtes duurde het dus ook even voor hij een wel heel bekende geur opmerkte. Zijn kop gleed omhoog en zijn oren spitste bij het horen van de snauw. Een scheve grijns gleed over zijn lippen terwijl zich in beweging zette, richting des betreffende kattin. Zijn toon was zoals altijd diep en charmant bij het vrouwelijk geslacht, al hadden zijn zilveren ogen hun eeuwige killere glans. “Hey pop, ik hoor dat jij ook stond te popelen mij te zien?” Even verbreedde zijn grijns terwijl hij zijn blik over haar heen liet gaan, bijna keurend. “Ik had je al bijna gemist”
Bluewisp
Founder
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: You started a war   You started a war Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 22:45

Haar nekharen vlogen verder overeind en haar staart verdikte zich. "Te popelen om jou te zien," ze bekeek hem afkeurend. "Ha-ha laat me niet lachen!" Mauwde ze vervolgens terwijl ze haar staart vijandig heen en weer zwiepte. "Je hebt mijn reputatie vernield, mafkees." Schold ze terwijl ze haar blik vernauwde en haar lippen likte, zijn vel al bijna proevend in haar stevige kaken. De poezin draaide zich om. "Ik ga mijn tijd niet aan jou besteden," spuugde ze furieus. Bluewisp beende kortzichtig naar de dichtstbijzijnde boom en ging daar zitten. Haar rug gericht naar het gelaat van de kater en haar woedde door haar lichaam sijpelend. Ze wist dat ze ontzettend hypocriet was, hoe erg ze zich bijna op de kater had gegooid. Of onder, het was maar net hoe je het bekeek (hihi woordgrap). Desalniettemin was het minste wat ze kon doen de afkeer naar hem uitten, zodat ze haar clan goed deed.
Warhound
Member
James
588
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: You started a war   You started a war Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 19:25

Warpaw was in tegenstelling tot de ander zeer rustig. Hij genoot van onrust en ruzie. Natuurlijk ook van flirten, maar deze kattin gaf hem beiden. De calico grijnsde vandaar ook, terwijl zijn blik zoals altijd neerbuigend was. Zijn staart zwiepte rustig en simpel heen en weer, hij maakte zich alles behalve druk. Bij de woorden van de ander liet hij dus ook een spottend lachje hoorde, er lag geen vreugde in. Dominant als hij was stapte hij wat naar voren, en keek de ander rustig aan, "Wat jammer nou pop, maar geef toe, je vond het even leuk als ikzelf" Er schoot iets door zijn zilveren ogen heen, iets dat zei dat hij wist dat hij hier op hogere grond stond. Zijn schuld was het immers niet, zij wou hem zo graag in de bosjes hebben. En tjah, hij was en bleef een jong voorbeeld van het mannelijk geslacht. Die zei niet nee als een poes zich op je wierp. Daarbij was het de natuur. Toen madame zich omdraaide richting de boom grijnsde hij breed, al kon ze het niet zien. Met zijn diepe en snorrende toon, al lag er nu ook wat pesterigs in, begon hij te spreken; "Daar is het al te laat voor pop, maar vertel dan wat je dwars zit. Misschien kan ik helpen" En zo ging de kater zitten, ongeveer een en een halve meter achter de kattin. Dichtbij genoeg voor dat irritante gevoel van bekeken worden, maar nog ver genoeg weg om geen klap te krijgen tegen zijn kop aan.
Bluewisp
Founder
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: You started a war   You started a war Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 15:13

Haar vacht verdikte nog iets toen ze de kater hoorde benaderen. Hij was buiten pootbereik, en dat was misschien maar goed ook. Blue wist niet tot wat ze in staat was. Een groot aantal gemixte gevoelens schoot door haar aderen, aan de ene kant stond woedde maar aan de andere kant verwarring. De calico vacht en de geur gingen samen met een herinnering aan intimiteit. Een herinnering die haar weer even de haat van de wereld om haar heen deed vergeten. Maar Bluewisp wist ook dondersgoed dat Warpaw de verkeerde kater was om dat geluk en die intimiteit te delen. Rowanflight was daar de aangewezen kat voor, maar ze had een grove fout begaan die ze alleen recht kon zetten door Warpaw op de meest vijandige manier te benaderen. Terwijl ze zijn aanbod wilde aannemen, ze wílde vertellen wat er aan de hand was en ze wilde hulp. Echter wist ze dat hij niet de kater was die haar hulp zou schenken maar haar slechts dieper in de problemen zou brengen.

"Ik hoef je hulp niet, Warpaw." Ze legde een sarcastische nadruk op paw, wetende dat hij nog apprentice was door zijn streken. "Jij gaat lekker door met je leven, maar voor mij gaat dat niet zo makkelijk. Ik leef dagelijks met de schaamte en verwijtende blikken." Ze beet op haar lip om niet te verklappen dat Rowanflight een andere kattin zwanger had gemaakt. "Ik haat je," ze draaide zich om, haar blauwe ogen priemden strak en verslagen in die van hem. Gevuld met verborgen tranen die ze niet eerder had getoond.
Warhound
Member
James
588
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: You started a war   You started a war Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 22:03

Warpaw had geen idee waar hij al deze afkeer voor verdiende. Hij was juist heel open geweest bij hun vorige ontmoeting en hij was de vriendelijkheid zelve. En nu probeerde hij nog te helpen, werd het niet gewaardeerd. Hoewel de poes het niet kon zien zette hij een pruillipje op, al was het maar om zichzelf in de sweer te houden. Bij de uitting vouwde hij zijn oren naar achteren en trok zijn lip lichtelijk op, al hielt hij zijn snauw in. Kom op. Dat was gewoon laag. Alsof hij er wat aan kon doen dat die rottige poofbal van een leader geen talent in zag. Maar hij probeerde zichzelf kalm te houden, iets wat verassend goed lukte ondanks het gemaakte punt. Zijn stem was kwetsbaar opgesteld terwijl hij sprak, iets wat een leugen was terwijl zijn woorden zeker de waarheid waren. “Ik heb precies hetzelfde pop, denk je dat ik nog een fatsoenlijke stap in Riverclan kan zetten?” Zijn blik stond hard en ontmoette de ogen van Bluewisp. Hij was wat ontdaan door de blik erin, aangezien dit niet vaker was gebeurd. Maar de calico viel nu eenmaal niet in de typjes die nu meteen omsloegen en de ander troosten. Zijn stem was overgeslagen naar een koude. “Nee, dat doe je niet.” Verklaarde hij simpel terwijl hij een stap dichterbij zette, een duidelijke en zonder vrees. Hij daagde de ander bijna uit er wat aan te doen, maar hij zou doorlopen zelfs al kreeg hij een klap. Na twee stappen stopte hij weer. “Je lijkt je woorden zelf niet eens te geloven. Kom op, vertel eens de waarheid
Bluewisp
Founder
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: You started a war   You started a war Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 16:17

De stappen die de kater dichterbij zette, werden haar bijna teveel. De slanke ThunderClan poes had haar hart in haar keel, haar adem stokte. "Misschien ook wel niet," gaf ze toe op zijn beledigde gezicht. Blue wendde haar blauwe ogen af naar haar poten, om vervolgens die van hem wederom te ontmoeten . Ze trok het niet om zo dicht bij de RiverClan kater in de buurt te zijn. Warpaw had een soort vreemde invloed op haar, die ze het liefst zo snel mogelijk vermeed. "Nee, misschien haat ik je niet." Klonk haar heldere stem, "maar alleen omdat dat niet in mijn aard zit. Verder ben je me niks waard hoor." Ook al probeerde ze sterk en zelfzeker te klinken, het kwam er nogal schamper uit. Blue wist dondersgoed dat ze zenuwachtig werd van de aanwezigheid van Warpaw en ook dat, dat haar dreef tot rare acties.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: You started a war   You started a war Icon_minitime

You started a war
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: