|
|
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Ring Around the Rosie do 15 okt 2015 - 19:02 | |
| Sage nam een aantal gulzige happen van het muisje dat Roxy haar aangeboden had. Het was nog behoorlijk vers en het smaakte haar prima. Helaas was hij niet erg groot, dus was het ook zo op. Hoe dan ook was ze Roxy wel dankbaar, de kattin was behoorlijk gul voor een rogue en Sage waardeerde het wel. Roxy bood vervolgens aan om met Sage mee te wandelen naar de grens, en ergens leek dat haar wel een goed idee. Zo konden ze alvast een plek afspreken waar ze elkaar zo nu en dan zouden kunnen ontmoeten. "Ja! Dan kan ik je de waterval laten zien," zei Sage met een glimlach. De waterval die de grens markeerde van het Riverclangebied vond ze werkelijk prachtig, en natuurlijk wilde ze deze ook aan Roxy laten zien. Misschien konden ze wel een keer samen gaan zwemmen! Sage kon het haar gaan leren! |
|
| |
172 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ring Around the Rosie zo 18 okt 2015 - 10:59 | |
| Roxy slokte het laatste stukje prooi naar binnen. Sage vond het goed en ook leuk. Ze ging haar de waterval laten zien. Roxy werd zo opgewonden dat ze begon te huppelen en te snorren. Ergens in haar lichaam zei dat ze dan wel afscheid moest zeggen. Maar ze zouden elkaar nog wel een paar keer zien. Hield ze voor haar. Roxy huppelde naar haar prooi put en bedekte het met takken en bladeren met een geur. Zodat niemand wist dat daar prooi lag. "Zullen we vertrekken?" miauwde Roxy. Ze wandelde een willekeurige richting. "Moeten we langs hier?" miauwde Roxy. Waarschijnlijk was ze verkeerd aan het stappen.
|
|
| |
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Ring Around the Rosie zo 18 okt 2015 - 20:03 | |
| Sage wachtte tot Roxy klaar was met het bedekken van haar prooien en suggereerde toen om te vertrekken. Sage knikte op haar verzoek en wilde de goede kant uit lopen, alleen zag ze Roxy al een andere kant uitgaan. "Moeten we langs hier?" vroeg de pluizige kattin. Sage schudde haar kop. "Daar is het Thunderclangebied. Daar mogen we niet doorheen," legde Sage uit. Althans, Sage mocht er niet doorheen vanwege de Warrior Code. Al betwijfelde ze of Roxy ook maar iets wist van de Warrior Code. Sage wenkte met haar staart dat ze de andere kant op moesten. Nu moesten ze wel een stuk omlopen, omdat het Thunderclan gebied precies tussen Riverclangebied en de tweebeenplaats lag. |
|
| |
172 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ring Around the Rosie zo 18 okt 2015 - 22:14 | |
| Roxy volgde Sage. Ze kwam naast Sagepaw te staan. Flank naast flank. Hun vacht streek door elkaar heen. Roxy herkende de naam Thunderclan. Maar meer wist ze er niet veel van. Ze sprong over een paar kleine waterpoelen. Ze moesten nu al dicht bij zijn. Roxy gebruikte haar oren en ze hoorde water vallen. "De waterval!" miauwde ze luid. "Staan we onder of boven de waterval?" vroeg ze nieuwsgierig.
|
|
| |
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Ring Around the Rosie ma 19 okt 2015 - 20:11 | |
| Het was een redelijk stuk lopen naar de waterval, vooral omdat het Thunderclangebied in de weg lag. Maar uiteindelijk kon ze de tweebeenbrug zien die de richting aangaf naar de Fourtrees, en die een stukje naast de waterval liep. Snel trippelde ze erop af en ook Roxy kon het water horen vallen. De pluizige kattin was behoorlijk enthousiast en liet dit ook merken. "We staan onder de waterval," antwoordde Sage haar. Ze liep nog een eindje verder, en daar was hij. De waterval liep vlak aan de grens tussen Riverclan en Windclan, al behoorde hij wel gewoon tot Riverclan. "Mooi hè?" zei Sage trots. |
|
| |
172 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ring Around the Rosie di 20 okt 2015 - 18:55 | |
| Roxy trippelde. Ze werd sprakeloos. Roxy opende haar mond. Het voelde alsof er kwijl uitkwam. Er kwamen wat natte spetters van de waterval tegen haar. "Het is magnifiek!" miauwde Roxy. Roxy hoor trots in haar stem. Trots mogen de rivierclankatten zeker zijn. "Kunnen jouw clangenoten zwemmen in het water en jij ook?" vroeg ze aan de poes.
|
|
| |
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Ring Around the Rosie di 20 okt 2015 - 22:04 | |
| Roxy keek vol verbazing naar de waterval, en Sage barstte van de trots. Natuurlijk was ze ergens wel heel trots op haar Clan, ook al was ze het hier en daar eigenlijk niet altijd met de regels eens. Het feit dat Roxy hier eigenlijk niet mocht zijn, bijvoorbeeld. Roxy zou haar nooit kwaad doen, en voor haar gevoel moest ze gewoon welkom zijn in het Clangebied. De fluffy poes vroeg aan Sage of ze kon zwemmen, waarop Sage glimlachend knikte. "Ik kan het je wel leren," stelde ze voor. Eigenlijk mocht deze kattin niet in de rivier komen, maar wat maakte het haar ook uit? "Alleen niet hier, het is te gevaarlijk bij de waterval." Ze zag al voor zich hoe Roxy meegesleurd werd door het water. Nee, geen goed idee. Ze moesten een rustiger water opzoeken. Het kleine stroompje dat een aftakking was van de rivier en door het bos liep, bijvoorbeeld. |
|
| |
172 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ring Around the Rosie wo 21 okt 2015 - 15:01 | |
| Roxy knikte vol plezier naar de kattin. Natuurlijk wou ze dat leren! Roxy stapte voorzichtig naar het water. De stroming was hier bij de waterval heel sterk en dan Roxy misschien kunnen verdrinken. Sagepaw had het al lang gezien en miauwde dat ze naar ergens anders moesten gaan. Roxy knikte. Ze stapte rustig en voorzichtig verder langs de rand van de waterkant. Hier en daar gleed ze een paar keer. Voor hen was er een modderplasje. "Bommetje!" miauwde Roxy. Ze rende op een boom die neer lag en sprong ervan. Roxy belande in de modder. Roxy rolde en rolde.
|
|
| |
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Ring Around the Rosie wo 21 okt 2015 - 15:20 | |
| Sage keek even zenuwachtig toe toen Roxy naar het water stapte, maar gelukkig reageerde ze op Sage's idee om een andere plek te zoeken. Een eind verderop was het water wat rustiger, hier kon Sage Roxy wellicht leren zwemmen. Of ze kon haar in ieder geval de basis laten zien, Rome was nou eenmaal niet in één dag gebouwd. "Bommetje!" hoorde ze ineens, en met grote ogen keek Sage toe hoe Roxy een modderplas in knalde. Diep was hij niet, maar smerig wel. Sage moest keihard lachen terwijl ze naar de door de modder besmeurde kattin keek. "Gatverdamme, Roxy!" gierde ze lachend naar de jongere poes. Zelf zou ze zich nooit zo vies maken: ze was veel te gesteld op haar mooie, grijze vachtje om zoiets te doen. Toch wilde ze nu wel graag echt gaan zwemmen, wellicht in de stroom in het territorium. "Ga je mee zwemmen?" vroeg de poes enthousiast. "Ik weet wel een plekje."
- Zal ik een nieuw topic maken in het Riverclanterritorium? c: |
|
| |
172 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ring Around the Rosie wo 21 okt 2015 - 17:13 | |
| Roxy zag er niet meer wit en bruin uit, maar helemaal zwart en bruin. Sagepaw vond het grappig, maar ging er niet in. Roxy wou vragen of ze erin kwam, maar de poes vroeg om te gaan zwemmen. dat deed Roxy liever. "Ja, ik kan we wel een kleine wasbeurt geven nu." snorde Roxy toen ze eruit kwam. Roxy stapte wat dichter bij Sagepaw. "Wil je een knuffel?" miauwde Roxy lachend.
Ja doe maar XD
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Ring Around the Rosie | |
| |
|
| |
|