This is our river



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 This is our river

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ghostpaw'
Member
This is our river DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: This is our river   This is our river Icon_minitimema 21 sep 2015 - 16:07

Met een oplettende blik keek Ghostpaw naar de overkant. Ze had besloten zelf een kleine patrouille te lopen, al had ze er niet over na gedacht dat bijna iedere grens van de RiverClan een rivier was, al was ze hier toch wel vrij snel achter gekomen. Ze snoof enigszins nerveus toen ze het water zag, hoewel het er vrij rustig uitzag. Haar complete lichaam bestreed de drang om ook maar een beetje richting de rivier te gaan, al won haar wil het. Ze wilde gewoon een beetje in de buurt van de rivier komen. Ze moest het gewoon. Ghostpaw sloot kort haar ogen, terwijl ze tegen zichzelf herhaalde dat ze het wel kon. En toen stond ze op. Haar poten brachten haar voorzichtig en langzaam naar de oever. Haar hartslag schoot omhoog, evenals haar vacht toen ze het water alleen al zag. Ze bleef in zichzelf herhalen dat alles goed kwam, maar het maakte haar dus niet echt veel rustiger. Ze haalde diep adem en liep nog wat dichterbij. Haar blauwe ogen gleden langs het water. De vluchtdrang was erg groot en haar poten bewogen zich bijna automatisch weg van de oever, al kon Ghost het enigszins tegen houden. Toen er een vis uit het stromende water sprong, verliet een kreet haar bek wat gepaard ging met een geschrokken beweging. Ze was binnen enkele seconden weer een heel eind bij de rivier vandaan, nog niet helemaal goed beseffend dat dit enkel een vis was geweest.

- Cedarpaw first!


This is our river Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedarfrost
Member
This is our river DPKsfdL
s o o f
280
Actief

CAT'S PROFILE
Age: -- 15 moons
Gender:
Rank:
Cedarfrost
BerichtOnderwerp: Re: This is our river   This is our river Icon_minitimema 21 sep 2015 - 18:11

Met zijn snuit bijna tegen de grond aan gedrukt volgde hij het geurspoor van een muis. Het natte gras deed de geur bijna geheel maskeren, maar op de een of andere manier had de kater iets nog te pakken weten te krijgen. De hele tijd sloegen er grasspiertjes in zijn gezicht, maar als hij zijn neus niet zo dicht bij de aarde hield verloor hij het spoor gelijk. Uiteindelijk werd zelfs door de nattigheid de geur wat sterker, maar voordat hij het muisje een plek kon geven, hoorde hij een beangstigende kreet. Zijn grijze oortjes sprongen omhoog en zijn hele lichaam trilde kort. Wat was dat? Het had niet echt als een strijdkreet geklonken, maar als een kreet door angst.
Als de grote held, die hij eigenlijk helemaal niet was, rende hij op de bron van het geluid af, om bijna gelijk tegen iemand aan te botsen en een eindje verderop op zijn rug in het bedauwde gras terecht te komen. De langharige kater, groot en onhandig, krabbelde snel overeind en schudde zich klagend uit, om vervolgens zijn gouden kijkers te richten op een clangenoot. Ghostpaw! Die had hij wel een tijdje niet gezien. "Het spijt me, ik dacht .. ik hoorde iemand schreeuwen, misschien was er wel iemand in nood." Murmelde hij om zoals gewoonlijk zijn blik snel op de grond te richten.


This is our river 23hu2o1
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
This is our river DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: This is our river   This is our river Icon_minitimema 21 sep 2015 - 18:40

Ze hoorde rennende voetstapjes en keek daarom ook achter zich. Een RiverClan kat botste bijna tegen haar aan, maar hij ontweek haar en viel een eindje verderop op zijn rug in het gras. De kater was vrij groot, maar nog geen warrior. Nog lichtelijk in shock van eigenlijk alles wat afgelopen paar minuten gebeurd was keek ze met grote ogen naar de apprentice. Ze moest nog kort even naar de apprentice kijken, om daarna geschrokken haar hoofd te schudden. "C-Cedarpaw? Alles oké?" klonk er vrij zacht en geschrokken. Voorzichtig liep ze naar hem toe, maar hij stond alweer overeind. "Het spijt me, ik dacht .. ik hoorde iemand schreeuwen, misschien was er wel iemand in nood." sprak de kater, waarna hij naar de grond keek. Ze haalde nog eens opgelucht adem en keek hem toen met een glimlachje aan. "Oh het spijt me! Ik schrok ergens heel erg van het was niet de bedoeling om eh.. je dat te laten denken..?" nee, het was niet haar bedoeling geweest om hem te laten denken dat er iemand echt in nood was. Ghostpaw had het gevoel gehad dat ze in gevaar was door die vis, maar dat was ze niet echt. "Sorry, heb ik je ergens mee gestoord?" mompelde ze nog eens verontschuldigend, terwijl ze ietwat beschaamd haar oren in haar nek legde. Oeps. Ze had zojuist iemand misschien wel verstoord van het jagen omdat zij geschrokken was van een vis..


This is our river Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedarfrost
Member
This is our river DPKsfdL
s o o f
280
Actief

CAT'S PROFILE
Age: -- 15 moons
Gender:
Rank:
Cedarfrost
BerichtOnderwerp: Re: This is our river   This is our river Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 16:06

Toen hij opgestaan was, met een half natte vacht, bekleed met parelachtige druppeltjes, keek hij naar zijn metgezel, die met blauwe ogen als koplampen naar hem keek. Was hij nu degene die de ander had laten schrikken? Ironisch. "C-Cedarpaw? Alles oké?" Hij knikte, om pas daarna een blik te werpen op zijn lichaam. Toen hij alle vier zijn poten bewogen had voelde hij geen pijntjes, misschien een beetje koud door zijn vochtige vacht. De situatie kreeg echter wat lucht toen de poes voor hem wel een geruststellende glimlach op haar gezicht toverde. "Oh het spijt me! Ik schrok ergens heel erg van het was niet de bedoeling om eh.. je dat te laten denken..?" Cedarpaw liet zijn kopje wat scheef hangen. "Waarvan schrok je dan?" Zijn gouden kijkers gingen van Ghostpaw naar de omgeving en weer terug. Wie weet wel een das, of een vos of een twoleg! Het kon misschien zelfs nog in de buurt zijn. Die ideeën brachten hem wel wat zorgen, maar Ghostpaw stond hij nu zo relaxed dus .. "Sorry, heb ik je ergens mee gestoord?" Ze doorbrak zijn paniekverspreidende gedachten. "Nee hoor, een muisje voedt niet zoveel monden." Totaal niet sarcastisch bedoeld, want hij bedacht zich toch dat hij dat beestje niet gevangen zou hebben, zelfs als hij niet gestoord zou zijn.


This is our river 23hu2o1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: This is our river   This is our river Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is our river
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: