{OPEN} Tfw you're stuck in a tree.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {OPEN} Tfw you're stuck in a tree.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mistgaze
Elder
{OPEN} Tfw you're stuck in a tree. 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: {OPEN} Tfw you're stuck in a tree.   {OPEN} Tfw you're stuck in a tree. Icon_minitimema 21 sep 2015 - 9:29


Natuurlijk kon ze ook jagen! Ze was toch niet dom? Nee, zeker niet. Mistpaw liep door het territorium heen. Sinds Acefray had gezegd dat ze ook moest kunnen jagen voelde ze meteen dat ze het moest kunnen. Mistpaw opende haar bek om geuren te proeven. Het was moeilijk om alles te onderscheiden, maar toch rook ze ook sterk eekhoorn. Ze spitste haar oren en keek rond.
Jawel hoor! Daar op een steen zat er eentje. De poes kneep haar ogen samen en sloop erop af. Toen ze dacht dat ze kon toeslaan kreeg de eekhoorn haar in het vizier en rende de boom in. Snel en handig joeg ze het beest op en klom zonder na te denken ook de boom in. Toen ze wou uithalen op een tak lukte dat en ze haakte haar nagels in het beest zijn vel om hem naar haar toe te trekken. Snel beet ze de eekhoorn in zijn nek, maar ze moest hem heen pijnlijk twee of drie keer bijten om hem te vermoorden. De gilletjes van het beest gingen door merg en been. Mistpaw zuchtte,  hing de slappe eekhoorn over de tak en keek naar beneden. Oeps. Dat was best hoog. Heel hoog. Duizelingwekkend hoog. "Oh Starclan, red me." prevelde ze zachtjes. Ze durfde niet meer naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
{OPEN} Tfw you're stuck in a tree. O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Tfw you're stuck in a tree.   {OPEN} Tfw you're stuck in a tree. Icon_minitimema 21 sep 2015 - 13:46

Echt alleen het kamp uit mocht Brightspots niet, het mocht wel als ze in de buurt van het kamp bleef, dus dat deed ze ook. Genieten van de lucht om haar heen, de rust en het geluid van de natuur. Echter was er een ander geluid wat haar oren binnen viel, een stuk minder aangenaam en het deed haar denken aan een monsterlijke training van Darkfire. Pijn van een prooidier. Brightspots kreeg het er benauwd van en werd wat angstig, toch was ze nieuwsgierig en wou ze weten wat er aan de hand was. Nee, misschien is het toch een manier om je naar hem toe te lokken en achtervolgd hij je nog steeds! Ging er door haar kop heen. Ze wou haar rug naar het bron van het geluid toekeren toen er opdat moment de geur van Mistpaw haar neus gaten binnen drong. Dat was het gene wat maakte dat ze er wel op af ging. Met moeite hinkte ze zo snel als ze kon op haar drie poten er naar toe, verder van het kamp dan veilig voor haar was. En ja hoor, daar, boven in een boom zag ze haar prachtige dochter. "Mistpaw! Wat doe jij daar?" Waren er kruiden in de boom beland of iets dergelijks. Hoe dan ook kon ze zien aan haar uitdrukking dat ze niet wist hoe ze beneden moest komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
{OPEN} Tfw you're stuck in a tree. 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Tfw you're stuck in a tree.   {OPEN} Tfw you're stuck in a tree. Icon_minitimema 21 sep 2015 - 13:55

Niemand kwam haar redden. Ze zou dagen lang vastzitten in de boom en moeten leven met die ietwat dikkere eekhoorn die ze toch gevangen had. "Mistpaw! Wat doe jij daar?" haar oren spitste zich en ze keek naar beneden, meteen werd ze weer duizelig. "Ik zit vast! Help me mam!" riep ze. Ze zou een kneuzige warrior gemaakt hebben en gelukkig was dat niet het lot geweest voor haar. "Vandaag heb ik geleerd dat ik ontzettende hoogtevrees heb en ik zal nooit meer in een boom klimmen." Tragisch hoor, om te sterven door vallen uit een boom. Haar nagels drukte zich steeds verder in de tak waar ze op zat. Haar moeder kon de boom niet in om haar te helpen, die had maar 3 poten. De witte poes zuchtte diep. Hier zat ze dan, vast in een boom. De medicine cat van Thunderclan, held op sokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
{OPEN} Tfw you're stuck in a tree. O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Tfw you're stuck in a tree.   {OPEN} Tfw you're stuck in a tree. Icon_minitimema 21 sep 2015 - 15:33

Brightspots staarde naar boven, haar dochter vast in een boom. Straks viel ze er uit? Die val zou ze nauwelijks tot niet overleven, dat mocht niet gebeuren. Brightspots zelf kon de boom ook niet in klimmen, hoe ging ze dit oplossen? "Ik zit vast! Help me mam!" Brightspots slikte. "I-ik..." ratelde ze. Waardeloos voelde ze zich nu. Maar toch was ze blij dat ze haar dochter gevonden had. "Probeer naar beneden te klimmen, Mistpaw," miauwde ze. Nee, misschien moest ze hulp gaan halen, iemand die haar naar beneden kon begeleiden. Brightspots wist nog wel hoe veel trainingen het haar vroeger gekost had om boom te leren klimmen, dat deed je niet zomaar. Naar boven misschien wel, maar naar beneden was tricky. "Vandaag heb ik geleerd dat ik ontzettende hoogtevrees heb en ik zal nooit meer in een boom klimmen." Brightspots glimlachte flauwtjes. "Ik ga hulp voor je halen!" Nu maar hopen dat er iemand in de beurt was, want zo snel was Brightspots niet. Ze draaide zich hinkend weg van de boom en begon weg te hinken. "Iemand! Kom even helpen!" Riep ze luid, in de hoop dat er iemand in de beurt was. Ze hinkte door, richting het kamp, al was die nu toch al een stuk verder weg dan dat ze gewild had.

OOC: Open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
{OPEN} Tfw you're stuck in a tree. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Tfw you're stuck in a tree.   {OPEN} Tfw you're stuck in a tree. Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 13:06

Applenose was aan het jagen toen ze iemand om hulp hoorde roepen. "Iemand! Kom even helpen!" riep een stem. Applenose kon de stem niet meteen bij een kat plaatsen, maar dat maakte niet uit iemand had hulp nodig dus rende ze snel in de richting van de stem. Al snel zag ze Brightspots, een Queen, richting het kamp hinken. "Brightspots, wat is er aan de hand?" vroeg Applenose nadat ze tot stilstand was gekomen voor de poes. Ze bekeek Brightspots even snel, maar de Queen zag er niet gewond uit. Waarschijnlijk was er dus iemand anders die hulp nodig had en was Brightspots hulp gaan halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
{OPEN} Tfw you're stuck in a tree. O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Tfw you're stuck in a tree.   {OPEN} Tfw you're stuck in a tree. Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 20:44

Oh Starclan zij dank. Brigtspots zag al snel een poes op haar af rennen, een Young Warrior die haar vroeg wat er aan de hand was. Brightspots kwam even kort op adem en opende haar bek, "Mistpaw, mijn dochter, zit vast in een boom," miauwde ze. "Straks valt ze er uit," miauwde ze angstig, waarna ze zich al weer omdraaide en zo snel als ze kon terug begon te hinken, waarbij ze Applenose mee wenkte. Het ging moeilijk en ze moest goed opletten met waar ze haar drie poten neer zette. Tevens begon haar enige achterpoot pijn te doen tijdens deze inspanning en wist ze zeker dat Jayfeather en Mistpaw er weer naar wouden kijken, omdat het haar achterpoot enorm belastte als ze zoveel bewoog. Maar voor nu moest ze eerst maar haar dochter beneden zien te krijgen en ze geloofde dat Applenose haar daarbij zou helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
{OPEN} Tfw you're stuck in a tree. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Tfw you're stuck in a tree.   {OPEN} Tfw you're stuck in a tree. Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 21:50

"Mistpaw, mijn dochter, zit vast in een boom," zei Brightspots nadat ze even kort op adem was gekomen. "Straks valt ze er uit," vervolgde Brightspots angstig. Vervolgens begon de Queen terug te hinken naar de boom waar Mistpaw in zat, waarbij ze Applenose mee wenkte. "Rustig maar Brightspots, ik haal haar er wel uit, alles komt goed." zei Applenose geruststellend, nadat ze naast de poes was komen lopen. Ze was gelukkig goed in klimmen en het was voor haar geen probleem om in een boom te klimmen of om iemand eruit te halen. Ze hoopte alleen maar dat Mistpaw rustig zou blijven. Als ze namelijk in paniek zou raken kon dat erge ongelukken veroorzaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
{OPEN} Tfw you're stuck in a tree. O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Tfw you're stuck in a tree.   {OPEN} Tfw you're stuck in a tree. Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 17:39

Het proberen rennen ging moeizaam, maar ze was aardig snel. Dat kwam waarschijnlijk omdat ze vroeger altijd de snelle was geweest, voor het ongeluk met het monster. "Rustig maar Brightspots, ik haal haar er wel uit, alles komt goed." Verzekerde Applenose haar. "Bedankt," snorde ze, terwijl ze doorliep. Ze wankelde toen ze bijna haar evenwicht verloor, maar wist zich te herpakken met haar staart, het gene wat haar hielp bij haar evenwicht. "Z-ze zit in Owltree, we zijn er bijna," miauwde ze, terwijl ze doorliep. Ja, daar was het. "Mistpaw! We zijn er, ik heb hulp voor je gehaald!" Riep ze, terwijl ze wat sneller ging. Dat had ze enkel niet moeten doen, want toen viel ze. Het zag er vast naar uit, met haar driepoten. Ze drukte haar kaken op elkaar terwijl ze zichzelf overeind probeerde te krijgen met haar voorpoten en ene achterpoot. Hierna liep ze rustiger naar de boom en keek op naar haar dochtertje, die daarin vast zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
{OPEN} Tfw you're stuck in a tree. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Tfw you're stuck in a tree.   {OPEN} Tfw you're stuck in a tree. Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 20:32

Brightspots bedankte Applenose voor haar moed insprekende woorden en liep snel door. Applenose liep naast Brightspots, de Queen was nog best snel ondanks het feit dat ze maar 3 poten had. "Z-ze zit in Owltree, we zijn er bijna," zei Brightspots. Applenose knikte, als teken dat ze het begreep. "Mistpaw! We zijn er, ik heb hulp voor je gehaald!" riep Brightspots naar Mistpaw. De Queen ging wat sneller lopen, iets wat ze beter niet had kunnen doen omdat ze daarna viel. Applenose liep snel naar haar toe om haar te helpen, maar Brightspots was al weer opgestaan. De queen liep nu naar de boom toe en keek naar haar dochtertje die daarin zat. Applenose liep ook naar Owltree en keek naar boven. Ze kon al meteen zien dat Mistpaw erg hoog in de boom zat, maar ze zou haar er wel uit krijgen, al koste het haar de hele dag, ze zou Mistpaw veilig uit Owltree krijgen. "Mistpaw, wil je voor mij even naar de tak kijken waar je op zit en hem beschrijven? Is hij bijvoorbeeld dik of dun?" vroeg ze vervolgens aan Mistpaw.

Super sorry voor mijn late reactie had het heel druk met school van de week en had niet gezien dat je gereageerd had, sorryy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Tfw you're stuck in a tree.   {OPEN} Tfw you're stuck in a tree. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{OPEN} Tfw you're stuck in a tree.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: