|
| Riverclan Ceremonie [20-09-15] | |
| giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Riverclan Ceremonie [20-09-15] zo 20 sep 2015 - 12:59 | |
| " "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een ceremonie!" Riep ze, wetend dat het weer even gek zal zijn voor sommigen om haar stem te horen. Haar ogen glinsterde toen iedereen zich om haar heen verzamelde, het was toch een trots die ze droeg.
"Deze ceremonie hebben we weer drie apprentices die hun trainingen hebben voltooid." Sprak ze trots en zocht even de drie katten om vervolgens te glimlachen. "Dewpaw, Skypaw en Whirlpaw, stap naar voren." Begon ze. "Dewpaw, jij zult de naam Dewflower dragen. Skypaw, jij heb goed je best gedaan bij trainingen en bent ook goed getraind door mijn voormalige leerling en een sterke warrior, nu zal jij Skyfeather genoemd worden. En als laatst, Whirlpaw. Zoon en leerling van onze leider, jij zult nu Whirlpool heten." Ze knikte naar allen trots. En raakte kort hun neusjes aan.
"Er zijn ook enkele apprentices die voor een bepaalde reden nog een mentor nodig hebben. Heartpaw, jij zal door Rowanlapse getraind worden. Ik vertrouw erop dat je binnen de kortste tijd hier weer staat om warrior te worden. Sagepaw, Vixencry zal jou trainen. Snakepaw, jou mentor zal Bitterfray zijn. Lakepaw, door Sunbreeze. En Juicepaw door Sinstream. Ik wens allen veel geluk." Ze glimlachte en slikte om weer te spreken.
"Ik heb nog een mededeling! Brokenfeeling heeft onze clan verlaten. Dan verklaar ik nu deze ceremonie afgesloten!" De kattin sprong van de rots, blij dat dit zonder versprekingen was verlopen. [/b]
Laatst aangepast door Futuresong op vr 25 sep 2015 - 20:51; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [20-09-15] zo 20 sep 2015 - 14:54 | |
| Een trotse blik lag in haar ogen kijkend naar haar deputy. Futuresong had haar gevraagd of ze dit maal de ceremonie mocht houden en Butter had het toegestaan hehe anders stond ze nu hier niet nietwaar? Met een warme glimlach bleef ze kijken en riep samen met de rest van de clan de namen van de nieuwe warriors. Een naam net iets harder. Zodra de ceremonie afgelopen was stapte ze als eerste op haar dochter af en likte haar wang. "Sinstream zal een geweldige mentor voor je zijn lieverd, ik hoop dat ik je snel jouw warrior naam mag geven." Fluisterde ze liefdevol en likte haar oor nog even verzorgend voor ze naar haar zoon stapte en haar staart om hem heen sloeg. "Oh lieverdje, gefeliciteerd." Fluisterde ze warm. "Ik ben zo trots op je."
|
| | | Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [20-09-15] zo 20 sep 2015 - 15:55 | |
| Het was weer tijd voor een ceremonie en afwachtend zat Smokegaze waar hij zat. Hij hoopte ook eens een apprentice te krijgen, hij was nu al enkele moons warrior, namelijk. Het werd nu toch wel eens tijd. De vorige ceremonie had hij er ook geen gekregen. Rustig bleef hij zitten, afwachtend tot de ceremonie zal beginnen. En deze begon. Futuresong gaf de ceremonie, iets wat hem vreemd in de oren lag. Sowieso vond hij alles een beetje vreemd, sommige warriors deelde een apprentice, iets wat hij totaal niet logisch vond. De mentoren werden verdeeld over de apprentices en tot zijn grote teleurstelling zat Smokegaze er wéér niet tussen. De ceremonie werd afgerond en hierna stond Smokegaze direct op en stapte op Butterstar. "Waarom heb ik geen apprentice gekregen? Ben ik dan niet goed genoeg? Is het omdat Smoketear mijn vader is?!" Barstte hij uit. Het gebeurde hem de laatste tijd weer te vaak dat zijn vader bij van alles werd betrokken, dus nu gokte hij er op dat het weer zo was.
|
| | | Sara 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [20-09-15] ma 21 sep 2015 - 17:24 | |
| De oproep van Futuresong lokte haar uit de luwte van het kamp, veel verwachtte ze niet van de ceremonie. Het was inmiddels een paar manen geleden dat ze haar warriornaam had mogen ontvangen, en daarmee eindelijk de mogelijkheid om haar dagen op zichzelf door te brengen. Rustig te jagen, door het territorium te zwerven zonder anderen die haar stoorden. Haar norse karakter stond niet veel gezelschap toe, andere katten wekten al snel haar irritatie op.
Ze nam plaats, een kleine afstand altijd zorgvuldig bewarend tussen zichzelf en een ander. Haar gedachten dwaalden af voor een moment, ze keek naar de nieuwe warriors. Ongetwijfeld allemaal vol goede moed om een goede warrior te worden, vol trots de clan te mogen dienen. Ze zou zichzelf voorliegen als dat de voornaamste reden was geweest dat zijzelf blij was geweest met haar warriornaam. Natuurlijk, ze was de clan trouw en had veel respect voor Butterstar en Futuresong. Maar ze werd weinig gegrepen door de nobele idealen die de meeste jonge warriors ervoeren.
De nieuwe apprentices kwamen naar voren, klaar om te beginnen aan hun training. Een schok van verwarring daalde op haar neer toen ze haar eigen naam hoorde. Een grijs cypers katertje, Snakepaw, werd aan haar gekoppeld als haar leerling. Waarom had Butterstar besloten haar mentor te maken? Ze stond bekend als nors, stil, onvriendelijk. Wat moest ze met een leerling? Hoe moest ze hem de idealen bijbrengen die ze zelf niet voelde? Het kwam volledig onverwacht, en ze wist zich zo snel geen houding te geven. Wachtte af tot Snakepaw naar haar toe zou komen.
|
| | | Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [20-09-15] ma 21 sep 2015 - 18:41 | |
| Iet wat nerveus zat Dewpaw daar, de plek waar het gebeurde. De keer dat ze warrior zou worden. Ze keek hoopvol naar Futuresong, afwachtende wat deze zou zeggen. En ja, daar kwam ze. Dewpaw werd Dewflower. Een golf van blijdschap overspoelde haar. Ze was nu haar warrior! Nerveus keek ze naar de andere drie, terwijl ze rilde van opwinding. Dewpaw - nee, het was nu Dewflower- stond op nadat de Deputy klaar was met de ceremonie. Ze keek trots om haar heen. Dat gevoel had ze nooit, maar toch wist ze dat het trots was dat ze voelde. Wat was ze toch blij, een warrior. Zelfs haar stoutste dromen hadden dit niet kunnen meemaken. De zilveren kattin was nu opzoek naar twee katten, Bunnypaw en Creamyfrost, maar het was zo druk dat ze geen kat van een ander kon scheiden. Ze haalde haar schouders op, en liep de menigte in.
|
| | | 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [20-09-15] wo 23 sep 2015 - 20:09 | |
| De kater had zichzelf rustig in de buurt van de Apprentice den gezeteld. Binnekort zou hij een nieuwe mentor krijgen. Tevens zijn zusje was in afwachting op een nieuwe mentor. Gelukkig had hij al veel geleerd en liep hij niet echt achter. Hij hoopte dat hij een krijger van zijn woord kon worden. Dat de clan trots op hem kon zijn en dat zijn zusje veilig en gelukkig zou blijven. Het gesprek met Sunbreeze speelde zich nog steeds voor zijn ogen af. Een zwaar gesprek, waarin hij hun vader had gevonden. Zijn zusje had er moeite mee gehad en hij had meteen een beschermende rol ingenomen. In een zeker opzicht was hij vroeger soms de vader geweest. Zorgen voor rust en veiligheid; een soort zekerheid. Een aanroep van een ceremonie werd gedaan, waardoor hij zijn kop hief en iets dichterbij ging zitten. Stilletjes luisterde hij naar de hele ceremonie van kittens die leerlingen werden tot mededelingen aan toe. Tot zijn verbazing en schrik was zijn vader zijn nieuwe mentor. Hij kon de waarheid dus niet ontlopen. Vizencry zou zijn zusje trainen, een kat die hij niet goed kende maar hij wist ook wel dat zijn zusje niet op haar mondje gevallen was. Hij maakte zich er geen zorgen om. Ondertussen zocht hij met zijn ogen naar de rode kater die nu een belangrijke rol in zijn leven zou spelen. |
| | | hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [20-09-15] zo 27 sep 2015 - 11:54 | |
| | Zijn ogen lichtte op bij het horen van de stem van Futuresong en als een speer stond hij voor haar, licht zenuwachtig om wat hem te wachten staat. Het had wat langer geduurd dan een ander maar het was echt zo, vandaag werd hij warrior. Eerst kregen Dewpaw en Skypaw hun naam, maar daarna werd de zijne genoemd. Whirlpool. Hij glimlachte vol trots toen de deputy zijn neusje aanraakte en kon het gevoel niet beschrijven wat hij kreeg toen zijn naam door de clan geroepen werd. Whirlpool... Rustig wachtte hij tot de ceremonie afgelopen was en zocht naar zijn zus, om haar geluk te wensen met de trainingen maar zijn moeder vond hem eerst. Hij drukte zijn kopje tegen haar nek, en keek haar liefdevol aan. "Ik had het nooit gekund zonder jou." Grinnikte hij.
Sky above me Earth below me FIRE WITHIN ME
|
|
| | | Donald Dodo 94 Actief the ocean doesnt apologize for it's depth
and the mountains do not seek
forgiveness for the space they take so,
neither shall I.
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [20-09-15] do 15 okt 2015 - 16:41 | |
| Ze keek op toen ze Futuresong aan zag komen. Ergens had ze altijd al geweten dat er binnenkort weer een ceremonie zou komen, maar ze had niet verwacht dat het de deputy was geweest die het zou doen in plaats van de leader zelf. Ze snoof dan ook eventjes en draaide haar rug er naar toe, wat zou het ook uitmaken. Het was niet zo alsof ze een mentor zou krijgen toegewezen ofzo. Haar vorige mentor had de benen genomen en ze vroeg zich serieus af of die dude gewoon te dom was om haar les te geven. In ieder geval verwachtte ze niet echt nu een betere te kunnen krijgen. Dat was totdat ze haar naam hoorde tenminste en er gezegd werd dat Sinstream haar training op zich ging nemen. Juicepaw zuchtte zachtjes, ze kwam overeind toen Futuresong de ceremonie had afgesloten en keek het groepje katten rond. Was Sinstream hier überhaupt? Ze hoopte het maar, echt veel zin om te gaan wachten had ze toch niet. Haar mentor zou haar vast wel vinden, als ze hier zou blijven zitten tenminste.
|
| | | | Onderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [20-09-15] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |