| Scared but not offended|+Grizzlyface | |
|
|
Hannah 319 Actief If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface zo 20 sep 2015 - 13:42 | |
| De poes dacht na. 'Ik denk dat ik over een maan bij je ga intrekken.' mauwde ze met een blik op haar buik. 'Dan hebben we zo te schatten nog een maan voor de kittens.' Ze ging zitten en haar blauwe ogen keken neer op een muis. Het water liep uit haar mond toen de poes met haar dikke buik in jachthouding ging zakken en op het beest probeerde te klimmen. De zwaartekracht trok haar naar beneden en het beestje rende weg. 'Mouseballs!' vloekte ze. |
|
| |
M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface zo 20 sep 2015 - 13:46 | |
| Hij knikte, nog 1 moon en dan waren ze bij elkaar. Met een lach keek hij hoe de poes in de jacht houding zakte, en op een muis afsprong. Jammer genoeg was de muisje al ontsnapt, "Ik heb nog wat prooi voor je" hij draaide zijn kop naar een boom waar die zonet had geslapen en wees met sijn staart naar de wortels van de boom waar hij zijn prooi had opgeborgen. "Er ligt een konijn en een eekhoorn dus eetsmakelijk" mauwde hij, en liet zich op zijn buik zakken zodat hij uitgepreid op de grond lag. |
|
| |
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface zo 20 sep 2015 - 13:54 | |
| De poes keek op toen de kater haar vertelde dat hij al gevangen had. De katyin snorde glimlachend. 'Heb jij dan geen honger?' vroeg ze vragend. 'Een eekhoorn voor mij is al goed genoeg.' ze gaf hem een lik over zijn wang als bedankje.
Flut :/ |
|
| |
M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface zo 20 sep 2015 - 13:56 | |
| Hij knikte, "neem voor mij maar die konijn mee" en gaf haar een lik terug, snorrend keke hij toe hoe ze naar de boom liep om het verse prooi te pakken, met zijn staart langs zijn lijf en zijn kop plat op zijn kop dacht hij diep na, zou ze hem ooit vertrouwen met de kittens? Was hij wel een geschikte partner? Hij zuchtte even diep. Voor hij zijn aandacht weer op haar partner richtte |
|
| |
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface zo 20 sep 2015 - 14:00 | |
| De poes knikte en liep richting de plek waar de kater beweerde de prooi verstopt te hebben. De geur van verse eekhoorn en konijn drong haar neusgaten binnen. Geamuseerd pakte ze het op en nam het naar hem toe. De konijn legde ze voor zijn neus neer. Ze nestelde zich naast de bruine kater en leunde op zijn zij. Dit had ze gemist. In plaats van gedwongen te worden in het kamp te blijven wou ze buiten zijn. Lekker rust en omtspanning. |
|
| |
M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface zo 20 sep 2015 - 14:04 | |
| Hij gaf ene lik over haar wang als bedankje en zette zijn tanden in het mollige konijn, het boed drupte van zijn kin af, en kleurde zijn poten een beejte rood. Goedkeurend likte hij zijn lippen, wat smaakte dit goed, hij wikkelde zijn staart om die van Cloverblossom en genoot van haar warmte. "Ik zal alles voor je doen, dat weet je eh?" |
|
| |
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface zo 20 sep 2015 - 14:19 | |
| De kattin snorde toen de kater de woorden zei. 'Ben je nogsteeds boos op mij?' vroeg ze zachtjes ze sloot haar ogen en likte zijn oren.
Moet eventjes weg |
|
| |
M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface do 24 sep 2015 - 17:37 | |
| "ben je nogsteeds boos op mij?" hij schudde zijn kop, en drukte daarna zijn snuit tegen haar aan. "Ik kan niet boos op jou zijn" snorde hij en sloeg zijn staart om die van haar, nog eventjes en dan kon hij bij haar zijn, hij en Cloverblossom samen met de kittens, nog steeds snorrend likte hij haar terug en zonk in een diepe gedachten. |
|
| |
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface do 24 sep 2015 - 18:14 | |
| De kater drukte zijn snuit tegen haar aan nadat hij zijn kop geschud had. "Ik kan niet boos op jou zijn" Snorde de kater. De kattin bleef zwijgen. Hij was een rogue, viel katten aan. Maar hij kon nooit fatsoenlijk boos op haar zijn. Dat zette de poes aan het denken. Haar ikke buik kwam tussen haar en hem. Dus besloot de kattin maar haar kop op zijn schouder te leunen. Even bleef de kattin half in slaap naast hem ingedommeld. Tot ze plots nog iets moest zeggen. 'Uhm... Grizzlyface?' mauwde ze na een lange stilte. 'Ik dacht... Het is niet verplicht ofzo... Maar misschien moeten we je naam veranderen...' zei ze voorzichtig. 'Ik bedoel... Het lijkt mij niet zo prettig om je zo te noemen aangezien je die naam niet bepaald verdient.' Clover keek naar haar poten. In de hoop dat de kater het zal begrijpen. Hij kon toch wel duidelijk weten dat ze van hem hield?
|
|
| |
M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface zo 27 sep 2015 - 11:12 | |
| "Uhm.. grizzlyface? hij draaide zijn kop naar haar, en keek met een rustige vriendelijke blik aan. 'Ik dacht... Het is niet verplicht ofzo... Maar misschien moeten we je naam veranderen...Ik bedoel... Het lijkt mij niet zo prettig om je zo te noemen aangezien je die naam niet bepaald verdient.' hij knipperde een paar keer met zijn ogen, en keek haar een beetje vragend aan. "Uhm.. Tja, ik weet niet" mauwde hij een beetje afwezig, "Heb je een leuke naam dan in gedachten..?" vroeg hij maar, wat moest hij anders zegen? |
|
| |
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface zo 27 sep 2015 - 11:19 | |
| De kattin keek hem met een nadenkende frons aan. 'Wil je liever een roguenaam of Clannaam?' vroeg ze. Want anders zou het niet mooi klinken voor de kater als hij een naam kreeg dat hij liever niet wou. Toch dacht Clover ook na over haar na. Zal ze Clover of Blossom heten? Of zou ze haar Clannaam voor altijd houden? Ze zuchtte, wat zal StarClan hier wel niet van denken? |
|
| |
M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface zo 27 sep 2015 - 11:23 | |
| "Wil je liever een Roguenaam of een Clannaam?" hij haalde zijn schouders op, "Wat het mooiste is" mauwde hij, wat voorn naam zou hij moeten krijgen? Face of Grizzly? Nee, dat klonk gewoon niet, nadenkend tikte hij met zijn staart op de grond.
-Flut.. |
|
| |
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface zo 27 sep 2015 - 11:28 | |
| De kattin keek hem aan. Mmh, hij was aardig, gesloten maar toch behulpzaam. 'Een Clannaam is moeilijk te verzinnen. Misschien een rogue naam? Wat dacht je van... Hmmm... Dust? Dusk? Nee dat is veel te... Kittenachtig. Dogsound? Dogbite? Ugh... Ik zou nooit leader of deputy moeten worden, warriorsnamen verzinnen is moeilijk.' Toch moest ze lachen van haar zin. 'Weeg jij nog een naam?' Ze keek hem aan. Haar dikke staart beschermend om haar buik heen. |
|
| |
M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface zo 27 sep 2015 - 11:33 | |
| 'Een Clannaam is moeilijk te verzinnen. Misschien een rogue naam? Wat dacht je van... Hmmm... Dust? Dusk? Nee dat is veel te... Kittenachtig. Dogsound? Dogbite? Ugh... Ik zou nooit leader of deputy moeten worden, warriorsnamen verzinnen is moeilijk.' hij lachte even, "Weet jij nog een naam?" hij schudde zijn kop, "Nee eigenlijk niet.. " mompelde hij, een naam bedenken was best moeilijk, moet na gaan dat hij binnenkort namen moest geven aan kitten. |
|
| |
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface zo 27 sep 2015 - 11:51 | |
| Ze gaapte. 'Iets stoers... Teddybear.' ze grinnikte en gaf hem vervolgens een lik over zijn oren. 'Ik denk dat we onze inspiratie voor namen anders moeten gebruiken op onze kittens.' snorde ze voordat ze vervolgens op hem leunde. Oef, haar buik werd met de dag zwaarder. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Scared but not offended|+Grizzlyface | |
| |
|
| |
|