Polarbear ♡ Brightspots ♡ Love will last forever - Pagina 2
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Polarbear ♡ Brightspots ♡ Love will last forever di 22 sep 2015 - 22:31
Het spijt me, maar ik wil me toch nog afmelden voor dit nestje. Ik ben bang dat ik haar toch niet actief zal houden, al ben ik echt een grote fan van dit nest.
xxx Evy
Laatst aangepast door Echopaw op vr 25 sep 2015 - 15:01; in totaal 1 keer bewerkt
Greypaw'
Member
Bunny 200 Actief A few nice words can help a person more than you think.
Onderwerp: Re: Polarbear ♡ Brightspots ♡ Love will last forever wo 23 sep 2015 - 10:59
Phantomkit
Name: Phantomkit/Paw/?Stream?/?Blade? Nicknames: Spook, Spookie, Blade en of Keith Meaning: Phantom: Spook (Spooky Scary >3) Stream: Stroom Blade: Zwaard/Mes Kort: Spokenstroom Kort: Spokenmes Why the name: Namen kom je moeilijk aan een betekenis vind ik altijd, dus eigenlijk kan Phantom overal voor staan. Voor liefde, geest van de liefde. Alleen kan het ook staan voor slechte dingen, voor angsten die er plaats vinden. Alleen zou het ook kunnen staan voor komende gevaren of juist meer, als een geest die net weg is. Namelijk door de dassen aanvallen dat ze hem ook die naam geven, hier staan reden waarom zijn ouders hem die naam geven. Het is best wel leuk dat er veel keuzes zijn alleen laat ik dat liever bij de RPG hoe hij aan de naam komt, misschien spookachtige gebeurtennis enz.
Waarom Stream of Blade? Stream doordat hij de laatste tijd geen enkel gevoel over zich laat zien en eigenlijk alles lijkt van hem af te stromen, geen gevoel, geen familie die hij wilt. Gewoon een eenzame krijger, die eigenlijk niet voor andere vecht. Ook lijkt niks meer te boeien, niks meer lijkt hem te raken. Eigenlijk lijkt hij een muur om zich zelf gebouwd te hebben, op deze manier de naam Stream. Blade is er doordat hij hongert naar kracht, verlangen heeft naar kracht en ook best wel krachtig is door dat hij elke dag traint met of zonder spierpijn. Vechten tegen een kat of een ding, het maakt hem niet uit als hij er maar beter van wordt. Als die pijn maar ooit vertrekt, zijn doorzetting vermogen is nog al hoog waardoor hij niet snel opgeeft. Hij is misschien wel een harteloze steen maar je kan er wel door heen breken als je er maar je best voor doet, hij vecht om zich beter te maken. Gender: Male Age: Unborn Clan: Thunderclan Future Clan: Unknown Rank: Kitten Future Ranks: Paw//?Med App?//Warrior//?Med. Cat?//?Deputy?//?Leader?//?Elder? Parents Polarbear X Brightspots Siblings: Whifflekit.....? Older Siblings: Littlepaw, Mistpaw, Firepaw, Winterpaw, Birchpaw Grandmother: Winterstorm and Rosecent Grandfather: Felix and Braveheart Uncle: Zebrachase, Patchfrost, Tailpaw Aunt: Amberclaw
::Outside:: Fur: Wit met zwart grijs achtig Fur Length: Kortharig Eyes: Blauw of groen (ik twijfel heel erg xD) Nose: zwart/grijs Ears:Grijs Built Short: Massief//Breed//Groot//Lang// Built Long: Je ziet hier boven al staan dat het echt een enorme kater is, deze built kom min of meer door zijn vader. Hij heeft nog al een gevaarlijke bouw en hij lijkt ook erg angstaanjagend tegen over de andere katten.
Als kitten lijkt het gewoon dat hij veel vacht heeft alleen is hij nogal breed gebouwd voor een kitten en blijkt hij best weinig vacht te hebben. Hij valt daarbij ook op bij de andere van zijn sibs, hij is ook nogal groot. Zijn tanden zijn middellang en zijn rest van zijn lichaam ook alleen zijn poten zijn lang, ook lijkt het dat hij blind is door de felle oogkleur wat best wel op valt en soms lijkt dat er geen pupil in zit.
Als hij uiteindelijk Apprentices is blijkt het gewoon dat hij best hard groeit en delen van zijn lengte niet echt opvalt tussen de anderen, hij blijkt gewoon even lang als de meeste te zijn en een normale lengte te hebben alleen blijft hij nogal massief. Brede schouders en sterke spieren, daarbij zijn ook meerdere delen langer geworden.
Na dat hij een krijger wordt heeft hij de zelfde lengtes als krijgers en lijkt hij ook best wel sterk en massief vergeleken de anderen, Hij is sterker en heeft ook nog steeds brede schouders en lange poten. Gewoon een mix van snel een krachtig is hij geworden, vlug en dodelijk kan je het noemen.
::Spices//Plants:: Recognize: •○○○ Using them: ○○○○
::Social:: Talking: ••○○ Playing: •••○
::Inside:: Likes: Familie//Leren//Gevechten//Gezelschap//Kalmte Dislikes: Beschuldigd worden//Verraden worden//Gebruikt worden//Water//Modder//Iets niet goed doen//Niet mogen doen wat hij wilt// Problems: Hij heeft niet echt een probleem die hij draagt in zijn leven, hij is niet blind of doof. Hij kan gewoon goed met andere om gaan, hij heeft een ding wat aan hem te merken is. De kalmte die rond hem heen is, deze kalmte is kalm eng.... Character Keywords: Kalm//Perfectionist//Slim//Wijs//Zelfstandig//Doorzetter//Luistert//Geduldig//Spraakzaam//Vertrouwen//Respect//Nobel//Leergierig// Character Recap:
Samenvatting:
"Hunger for power, Hunger for pain and hunger will grow if you don't eat."
Phantom zoals hier boven staat zou hongeren naar kracht, hij zou willen stijgen met zijn kracht en wilt niet dat iemand beter dan hem is. Van zijn hele lieve karakter lijkt er niks meer over van te blijven of zo lijkt het, hij is slim en probeert altijd rustig te blijven of je moet echt op zijn lip zitten. Hij lijkt weinig te veranderen als hij ouder wordt alleen dat zijn vertrouwen om alles en iedereen verdwijnt, zelfs zijn ouders zou hij niet eens vertrouwen. Hij neemt vaak wat hij vind wat het beste is, vaak wilt hij ook alles in een keer goed hebben, hij probeert altijd zijn best om gelijk alles uit hem te halen. Hij wilt ook alles perfect hebben hoe hij het wilt, zijn technieken moeten 100% zijn en zijn jacht alleen niet iedereen is perfect. Wanneer hij iets beloofd houd hij zich eraan, hij spreekt ook vooral vaak de waarheid. Vaak zou je dat niet echt verwachten van hem, alleen is het wel waar. Hij kan namelijk niet echt liegen, als hij dat doet kan je het aan hem zien. Ook neemt hij alles snel te serieus, een rede waarom hij niet tegen grapjes kan.
Alleen soms is Phantom (spookje) ook weleens vrolijk en praat hij graag, eenzaam zijn is niet echt zijn ding ter wel hij het wel is. Ook heeft hij respect naar ouderen en naar anderen, ook na dat hij toch zijn vertrouwen heeft verloren in je heeft hij die nog steeds alleen kan je dat heel moeilijk merken. Hij is eigenlijk echt een vechter, zo'n vechter die je in de middeleeuwen kon zien. Een nobele ridder, hij is ook erg nobel en zelf als je denkt dat alles is vergaan van hem lijkt er toch nog wat in hem te zitten. Dit was kort zijn karakter.
"So sleep away the pain because I become what I want to become.."
Character Long: ::KITTEN:: Als kitten zal hij naïef, aardig en vertrouwen hebben in alles, hij is vaak niet een van de drukste maar juist een van de rustigste. Hij zal nogal bescheiden en wilt vaak anderen helpen, hij lijk vaak vrolijk en probeert ook andere vrolijk te krijgen maar in iets goeds zit altijd een slecht puntje. Hij geeft altijd steun en leert graag, vaak vraagt hij ook erg om extra aandacht. Dit kleine lieve beestje dat vaak geïnteresseerd is in alles, wat je hem verteld zal hij zelfs geloven. Ook als hij liegt zou je dat altijd aan hem kunnen zien, de vonk in zijn ogen is dan anders en hij krijgt dan een glimlach. Soms is dat wel goed dat je het kan zien maar soms is het beter als je liegt, het ligt er ook vaak aan welk moment. Hij lijkt op vele punten niet slecht te zijn, ook zou hij dat dus niet zijn.
Hij is leergierig en een best goed persoon, alleen zijn nadelen komen hoe ouder hij wordt. Ook lijkt hij als kitten veel te kunnen leren en is hij erg geïnteresseerd om te vechten, vaak kijkt hij toe hoe anderen vechten en ook hoe leerlingen of krijgers vechten/stoeien. Iets geeft hem het idee dat je niks kan bereiken in het leven als je het niet kan als je niet de beste wordt, dus hij leert tijdens het toe kijken. Hij is ook erg vrolijk en speelt graag en praat ook met anderen, hij houd zich altijd aan zijn beloften alleen er zal misbruik van worden gemaakt. Dit zou hij niet eens door hebben plus hij geloofd alles en iedereen, dit voelt pijnlijk voor zo'n kitten als het erachter komt.
Hij is soms wel alleen en stil aan het wezen, denken. Denken aan dingen, denken over alles en nog wat. Twijfels gaan door zijn hoofd heen, alleen kan hij niks van zich los laten. Geen enkel gevoel, het zit vast aan hem. Alleen deze lieve kitten zal misschien middelmatig druk zijn alleen veel praten en gezelschap opzoeken, zijn ouders, sibs of vrienden als hij die heeft. Hij geloofd ook erg veel in Starclan, hij geloofd eigenlijk wel in alles.
::APPENTICES:: Als een leerling komt hij er meer achter dat ze hem gebruiken, dat ze zijn goedheid gebruikten. Iets in hem maakt hem woedend, alleen hij wordt er rustiger van en begint niemand meer te vertrouwen. Hij wijst zomaar dingen af en houd alles kort, hij praat er niet over hoe het met hem gaat. Als ze vragen hoie het gaat antwoorden met: "alles gaat goed." Alleen ter wel er weinig goed gaat, hij praat het liefste niet over zichzelf. Alleen ook merkt hij dat hij gevechten veel verliest, zijn trainingen zijn niet perfect en daar maakt hij zich zorgen over. Hij wilt namelijk alles perfect doen, hij wilt dat zijn ouders trots over hem kunnen zijn en opscheppen bij zijn siblings. Ook dat kan hij niet los laten, het gevoel. Hij wilt kracht, hij wilt pijn. Hij begint te trainen om beter te worden, zijn zintuigen staan aan. Alleen wilt hij zijn eigen pat volgen, als het moet schakelt hij iedereen uit die beter dan hem is. Zelfs als het zijn eigen Siblings moeten zijn, alleen nog steeds heeft hij de kalmte en reageert hij uiterste kalm als je het toch ergens over hebt.
Iedereen begint wel iets aan hem te merken, zijn poten bloeden van het harden trainen. Toch als ze hem gaan vragen hoe het is zal hij weer met hetzelfde antwoorden: "gaat wel." Alleen kan je nog steeds zien dat hij liegt, alles is een leugen. Al zijn beloften zijn gebroken, al zijn vertrouwen in iedereen is gebroken. Hij wilt alleen de kracht en koelte door zijn lichaam heen, nog steeds is hij erg spraakzaam en toont hij respect als ze tegen hem kwaad worden of iets anders. Hij toont altijd respect naar ouderen en naar andere, ook is hij erg geduldig en erg geconcentreerd op zijn doel. Ook blijkt hij veel doorzettingsvermogen te hebben, zelfs als hij door de spierpijn heen probeert te trainen geeft hij niet op. Ook is hij nobel en loyaal aan zijn Clan, hij voelt zich ook snel trots alleen als hij iets verkeerds doet, doet het hem pijn.
Als Apprentices is hij nogal een perfectionist, hij wilt het liefst alles hebben hoe hij het wilt hebben alleen gaat niet alles zo perfect. Daarvoor zal hij aan de depressieve kant komen, alleen zal hij er niks over hebben en het uiten in woeden. Hij is nog al een rustig persoon maar haat het als iets hem niet lukt hoe hij het wilt. Het ging vaak niet eens zo, andere zullen er weinig van merken alleen dat hij erg rustig reageert en gewoon makkelijk blijft alleen in zijn hoofd heeft hij het vaak erg druk. Waar moet hij nog aanwerken en wat moet hij nog doen, hoe moet hij niet verslagen worden. Hij wilt zijn vijanden kapot maken als hij die dan heeft, hij wilt ze breken en wilt onzichtbaar zijn. Alleen soms lukt het niet wat hij wilt, dat is een nadeel van het leven in een Clan. Je kan niet alles doen, je zit vast als een vogel in je Clan.
Vaak is hij wel zelfstandig en werkt hij alleen maar dat betekend niet dat hij niemand nodig heeft, hij vind het vaak fijn als er hulp achter hem staat maar helpt ook vaak anderen. Ook tijdens zijn gevechten rekent hij uit hoe zijn tegenstander moet staan om een goede klap uit te delen, dus leid hij zijn tegenstander de richting op waar hij hem wilt hebben. Hij lokt uit en daagt uit, soms beledigt hij maar wat en zegt hij dingen zodat zijn tegenstander een beetje para wordt. Maar het belangrijkste is, hij is een doorzetter en een snelle denker. Alleen als hij hongert naar kracht zorgt hij om er alles aan te doen om het in zijn macht te krijgen en gaat dingen uitzoeken.
Uiteindelijk is hij erachter gekomen dat Rogues en Bloodclanners enorme goede vechters zijn, dit is zijn rede om zijn mogelijkheid te verbeteren en sterker te worden. Op zichzelf, alleen hier door wilt hij gaan uit zijn Clan. Hij wilt sterker worden en de kracht loopt naar boven, alleen wat zouden zijn ouders hier van vinden? Dat zullen we zien in de RPG.
::WARRIOR:: Een prachtig moment om dat aan de RPG over te laten x)
::Me:: Name: Derpje RPG Time: 4 en een half jaar Gender: Female Motivation: Hehehehe, waar moet ik toch beginnen dat vraag ik me vaak af of juist Waar begin ik nu aan?! 0.0 maar ik vind het verhaal van Polar en Bright best interessant, ik weet er niet veel van maar heb weleens er veel over gelezen dit geeft mij enorm veel inspi. Ook omdat ik nu weet dat dit nestje actief zou blijven want mensjes willen graag actief zijn met karakters waar ze echt om geven. Ik heb niet echt karakters waar ik om geef, alleen nu Grey maar je weet het nooit. Maar juist na zoveel inactiviteit en dan terug komen dat vind ik knap, ineens klap boem terug. Je krijgt namelijk minder snel in een keer inspi terug of juist wat anders, alleen ik kan dat niet en vind dat enorm moeilijk. Dus even complimenten voor de inspi van jullie karakter terug te laten komen. Polar en Bright zijn namelijk erg cool en heeft een leuke love story, alleen dit geeft mij de kans om zo iets ook te doen. Geen love story maar ik bedoel een karakter te creëren die gewoon zo amazing is en dan tot het einde te bespelen, dat wil ik bereiken en natuurlijk omdat dit lekker actief nestje is en dat jullie gewoon amazing zijn laat wel zien dat er vele aanmeldingen komen.
Maar nu lekker andere inspi laten zien van mij, ik ben namelijk erg geïnspireerd door het verhaal achter Polar en Bright want als we gaan kijken heeft het een grote lijn. Misschien is hun familie lijn vooral NPC maar het is wel enorm actief, ook vind ik het verhaal leuk hoe ze elkaar hebben leren kennen en hoe ze verliefd zijn geworden alleen nu gaan we wat anders kijken. Hoe zijn ze bedacht en wat zit er voor idee achter? Daar ben ik erg benieuwt naar, maar juist als Phantom wordt gekozen kan ik me meer inleven in jullie karakters en het na een verloop van tijd achter komen. Ik vind namelijk dat ze super cool zijn, ook hebben ze een leuk verhaal en daar gaat het om vind ik.
Nu ga ik het hebben over Phantom, hij is namelijk een kater die eerst in alles en iedereen geloofd, vertrouwd en op kijkt naar iedereen alleen wordt dat verslapt door anderen. Toch blijft hij het altijd behouden, ook is hij erg aardig en vecht hij graag. Hij vind een verlies een training maar ook als hij zou winnen, dat is de reden dat hij cool is. Toch is hij gebroken en blijft hij toch door leven, dat vind ik cool aan mijn karakter. Ook een rede waarom ik hem super graag wil bespelen, Hij heeft een leuke langen inleiding een samenvatting over zijn karakter en ik hoop dat jullie ook in mijn karakter kunnen in leven. Ik vind het juist het mooist als je er helemaal in zit, als je echt als een karakter denkt en dat vind ik nou zo mooi bij Polar en Bright. Ik wil dat namelijk ook met mijn eigen karakter Phantom doen, een plotwist uit brengen of juist meerderen om helemaal in hem mee te leven. Niet op te geven in alles, hij is geen opgever en dat zal ik ook niet doen als ik hier bij niet gekozen wel dan probeer ik het wel als er een volgende keer is.
Nu even over mijn karakter, zijn naam is gewoon cool vind ik. Hij heet namelijk spook waarop je super veel kan op verzinnen, hij is ook gebaseerd op een karakter die ik leuk vind alleen eigenlijk op 2 karakters uit de zelfde serie die ook het meest met elkaar om gaan dus het moet wel werken hopelijk xD maar dat zullen we zien of niet. Alleen ik hou enorm van Drama en het uiten van verhalen vind ik nog al leuk maar vaak loopt het verhaallijn heel anders uit dan dat ik in mijn gedachten heb, dus kan het elke richting op en helemaal als het gewoon hier staat want ik verander heel snel van smaak. Ik schrijf misschien wel de negatieve dingen op maar het is wel even handig om dat te weten denk ik. ^.^" Alleen ik vind hem gewoon cool en een leuk karakter hebben, even iemand weer breken van binnen tot buiten. Hongert naar macht, macht die de clans wel hebben of ja alleen de leiders.
Waarschijnlijk in dit nestje, als ik alle aanmeldingen goed heb gelezen komen er wel overal kleine plotwisten in voor. Ik ben ook niet echt een pro in een aanmelding schrijven maar de meeste aanmeldingen die ik allen=maal heb gelezen geven tot nu toe vooral plotwisten aan, dus ik wed dat het een super leuk nestje wordt van Polar en Bright want er zijn al super veel aanmeldingen.
Nou dit was derpje het derp spook xD Succes iedereen!!
✗ Too many sharks and not enough blood in the waves ✗
Onderwerp: Re: Polarbear ♡ Brightspots ♡ Love will last forever wo 23 sep 2015 - 18:21
Aanmelding is af<3
Heb hem uitgewerkt op de manier dat ik graag wilde. Nath, ik hoop echt dat je een manier vind om de naam bij het nestje te laten passen maar ik snap ook als dat niet het geval is.
Onderwerp: Re: Polarbear ♡ Brightspots ♡ Love will last forever wo 23 sep 2015 - 18:50
I was told when I get older all my fears would shrink,
General
Name: Swankit Nickname: Swan, omdat ze helemaal witte vacht heeft en een heel sierlijk poesje is. Future names: Swanpaw, Swan??? Meaning name: Prefix = Zwaan ; Prefix = ??? Gender: She-cat Parents: Polarbear {dad} x Brightspots {mom}
Outside
Fur colour: Wit Fur structure: Halflang/Lang Eye colour: Helder blauwe ogen Paw pads: Roze Nose colour: Roze Build: Gemiddeld Description: Dit poesje is heeft een gemiddelde Thunderclan bouw. Ze valt niet erg op. Behalve haar erg heldere blauwe ogen en witte vacht dan. Ze lijkt heel erg op haar vader, maar zou qua karakter erg afwijken naar haar moeder. Ze is een sierlijk poesje en haar lijf is dat zeker ook. Mooi slank en een mooi figuur. Haar vachtje is dan ook iets waar ze trots op is.
Inside
{Lief}
Dit meisje zal altijd proberen om de beste keuze te maken ten opzichte van iedereen. Ze denkt eerder aan een ander dan aan zichzelf en dat zal soms voor problemen zorgen. Ooit zou ze een harde tik op haar neus moeten krijgen om te bedenken dat ze ook soms aan zichzelf zou moeten denken.
{Rustig}
Swan zal vanaf haar geboorte al een rustig poesje zijn. Niet verlegen, maar gewoon rustig. Ze kan stilte goed waarderen en zal slapen zeker een leuke activiteit vinden.
{Sociaal}
Ja, dit witte poesje is rustig en slaapt liever dan dat ze rondloopt, maar ze houdt wel van aandacht. Een nieuw iemand leren kennen slaat ze zeker niet af, (behalve als diegene haar stoort op verkeerde momenten).
{Zwak}
Swan zal niet erg hard optreden als anderen vervelend tegen haar doen. Daardoor wordt ze vaak gezien als een makkelijk slachtoffer voor pesters of gewoon voor anderen dingen. Al zal de poes dan natuurlijk niet zien dat het pesten zou zijn. Later was ik zoiets ook van plan en dat ze dan onzekerder wordt. ^^
{Sierlijk/Net}
Swan zal een sierlijk en net poesje zijn. Goed georganiseerd en wil alles altijd goed op een rijtje hebben staan. Zoals een echt poesje.
Overig
» Relationships
Naar Polarbear;; Ze zal opkijken naar haar vader en hem altijd als haar 'pappie' zien. Ze zal heel close met hem worden en altijd pronken met haar vacht bij hem.
Naar Brightspots;; Mama zal altijd 'mammie' blijven en ze zal heel close worden met haar, net zoals bij haar vader. En aangezien ze slecht is in ruzie hebben, zal ze niet snel boos worden op haar moeder. Commanderen kan ze echter geweldig.
Naar Siblings;; Haar siblings zullen haar nooit verschrikkelijk veel interesseren. Ja zij zijn degene die bij haar in het nestje liggen en ze mogen haar niet storen bij haar slaapjes
Jullie kennen me denk ik wel en ik hoef me denk ik niet meer helemaal voor te stellen. :'D Nou even snel. Ik ben Dani en ben 15 jaar. Ik begon met rpg'en toen ik 10 was. Meer aandacht ga ik daar even niet aan geven. Waarom meld ik me aan? Ik meld me aan, omdat vorige keer dat er een nestje Bright x Polar was ik gewoon nog niet genoeg ervaring had volgens mezelf om me aan te melden. Toen was ik te bang om een aanmelding te maken. Nu. Nu durf ik dat echter wel. Het gaat beter en nu ken ik meer mensen op de rpg. Ik vond het jammer dat ik geen kitten kon spelen en ik hoopte stiekem al heel lang op een tweede kans. En daar is hij dan! En dat doe ik met Swan. Mijn kleine slaapkop. <3 Ik heb nog geen accountjes zoals haar en ik heb ook geen actieve tc'ers meer. Wat mij eigenlijk heel verdrietig maakt aangezien de tc weer actief begint te worden en daar zou ik stiekem graag aan mee willen doen. Ik zou willen helpen met actief maken van de tc en daarmee dus Swan actief houden en haar laten opgroeien in dit geweldige nestje! Omg, ik doe altijd veel te lang over aanmeldingen. xD Ik ben gewoon een perfectionist. :') Ik was net serieus aan het dansen in mijn kamer, omdat ik blij was dat ik hem af had en en omdat ik er blij mee was. x'D
But now I'm insecure and I care what people think.
De blauwe heldere oogjes van de kleine slaapkop gingen open. Slaperig keken ze om zich heen. Er was veel beweging om haar en dat vond ze maar niks. Boos schopte naar het iets naast haar en ze keek op. Iets had haar wakker gemaakt en haar blik was zeker niet blij. Ja. dit meisje was rustig als je haar maar niet stoorde tijdens het slapen. Nou! Nu kon ze niet meer slapen. Boos keek ze op, maar toen ze zag hoe rustig het ineens was kwam haar rustige blik weer op haar gezicht. Een gaapje kwam uit haar mond en met wiebelende pasjes wist ze op de rand van het nest te komen. Met slaperige oogjes keek ze naar de uitgang van de nursery. Nee, niks voor haar. Hier zat ze prima. Bij warme mama en met een goede plek om te slapen en te eten. Swan was niet perse lui, maar ze kon het waarderen allemaal. Mama had niet zoveel tijd meer om te slapen en te drinken. Nou dat leek niet zo in ieder geval. Hmm? Misschien deed ze het wel stiekem zodat ze niet bij haar weg zou gaan! Haar ogen schoten gelijk naar haar moeder. Nee, dat was niet waar. Mama was lief, net zoals papa. Met een rare beweging wist ze zich om te draaien en ze rolde tegen haar moeder aan waar ze zich nestelde in het nest. Haar oogjes sloot ze weer en de kleine slaapkop ging weer op weg naar dromenland.
Laatst aangepast door Crescentkit op zo 4 okt 2015 - 17:17; in totaal 1 keer bewerkt
Greypaw'
Member
Onderwerp: Re: Polarbear ♡ Brightspots ♡ Love will last forever do 24 sep 2015 - 17:42
Na met Quinty overlegd te hebben, hebben we samen besloten dat 7 Oktober de einddatum is. Die dag hebben jullie tot 16:00 om de aanmeldingen af te maken.
Onderwerp: Re: Polarbear ♡ Brightspots ♡ Love will last forever di 29 sep 2015 - 19:46
I know I expect too much
And not enough all at once
Basics Name: Frostkit, paw, bite, star(?) Reason prefix: Zijn grijze vacht die doet denken aan vrieskou Reason stuffix: Later wordt hij van bang naar zwijgzaam, en is dan niet bang om iemand af te snauwen. Age: Unborn Gender: Male Orientation: Demisexual
Appearance Fur: Grey point, langharig Eyes: Grijs blauw Nose and paw pads: Donkergrijs Whiskers: Wit Build: Frost is een grote kater, waar door hij veel meer intimiderend overkomt dan hij zou willen.
Inside Frost is angsthaas, en schiet makkelijk in de paniek. Hij komt dan ook niet echt uit zijn schulp tenzij iemand het uit hem trekt. Hij houd van rustige katten die begripvol zijn, maar heeft ook het gezelschap van energieke katten nodig om kansen te krijgen. Hij is erg dol op zijn grote zus Mistpaw, en vind het allemaal reuze interessant wat zij doet. Hij is ook dol op zijn familie, maar zal wat schrikken van de typische drukke kitten gedrag van zijn siblings. Frost is bang voor vrijwel alles waardoor hij vaak geteisterd wordt door nachtmerries en een slechte nachtrust krijgt.
Als apprentice veranderd hij wat. Door zijn slechte nachtrust is hij vaker knorrig, en schiet aardig wat uit zijn slof. In het begin zal hij nog heel bang zijn, maar die angst zet hij al snel om in negatieve emoties. Onder alles zit nog steeds dat lieve katertje verborgen. Gelukkig zal hij niet veel later bijtrekken, al is hij niet meer zoals hij altijd was. Hij is bezitterig, jaloers, maar geeft immens veel om katten die dichtbij hem staan. Ook is hij dan aardig zwijgzaam, en is nog steeds bang voor honden. Desondanks snauwt hij nog steeds.
Family Mother: Brightspots-I love you mommy! Father; Polarbear-I love you daddy! I hope to become jus like you! Littermates; Whifflekit Siblings; : Littlepaw, Mistpaw, Winterpaw, Birchpaw & Firepaw Grandmothers; Winterstorm, Rosescent Grandfathers; Felix, Braveheart Aunts; Amberclaw Uncles; Zebrachase, Patchfrost, Tailpaw
Me Names: Lore Age: 14 Other accounts: Yu, Aurorapaw Motivatie: Hoewel drama geweldig is, is het ook fijn om eens in de zo veel tijd een gelukkig koppel te zien. Bright x Polar is zo’n koppel. Eigenlijk heb ik gewoon heel veel zin om hem te bespelen, een; omdat ik niet veel bange karakters heb, en twee; ik heb niet vaak katten gehad met een karakter switch. Daarom ben ik best wel hyped voor Frost.
Laatst aangepast door Yu op wo 7 okt 2015 - 0:29; in totaal 2 keer bewerkt
Foxfire
Member
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
Onderwerp: Re: Polarbear ♡ Brightspots ♡ Love will last forever za 3 okt 2015 - 11:54
Heb toch nog even aan Silvers karakter geprutst, maar nu is ie (denk ik) echt af! C:
Foxfire
Member
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
Short: Grappig, speels, nieuwsgierig, leergierig, sarcastisch, koppig, competitief, roekeloos, vrolijk en impulsief Explicated: Steam is een speels poesje dat altijd vrolijk en positief is, ze is heel lenig en snel. Ze is koppig en maakt van alles een wedstrijd, ze wil altijd nieuwe dingen bijleren. Ze heeft een grote verbeelding, is impulsief en doet altijd haar eigen zin. Ze houdt van aandacht en is enorm trots. Haar papa is haar voorbeeld, ze wil later net zo dapper en sterk zijn als hem.
Onderwerp: Re: Polarbear ♡ Brightspots ♡ Love will last forever zo 4 okt 2015 - 19:16
Hoe moeilijk ik het ook vind, trek ik me terug. Misschien ga ik ooit spijt krijgen, maar ik gun het de anderen die actiever zijn dan ik, deze plek toch meer c: ! Heel veel succes iedereen, zeker Quinty en Nath <3
Greypaw'
Member