|
|
| 383 Actief
| |
| Onderwerp: Goodbye za 19 sep 2015 - 23:30 | |
| Well,
Ik ben hier al een lange tijd niet meer geweest, weet niet of het jullie veel kan schelen(wss niet). Maar ik heb het hier nogal gehad. Ik ben net terug na een break en word meteen afgezeken. Oké ik vind het prima maar het ging wel een beetje ver, vooral aangezien een groot deel al langer dan een jaar zo waren. Ik heb het dus helemaal gehad hier en verwacht me maar niet meer terug. Wat er met mijn accounts gebeurt kan me helemaal niks interesseren, probeer me maar niet te pb'en(als je dat überhaupt nog zou willen) want i'm gone.
Ik wil Gaby en Lore nog bedanken dat ze er altijd voor me zijn geweest.
Goodbye. |
| | | Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Goodbye zo 20 sep 2015 - 15:52 | |
| Het is echt heel jammer meis <3 Ik zal er nog steeds voor je blijven zijn, je hebt mijn nummer en voel je vrij om me te appen. I will miss you dear <33 |
| | | iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Goodbye zo 20 sep 2015 - 15:57 | |
| Ik snap niet waar het allemaal over gaat, gezien ik hier niet echt actief ben in OOC gedeelte of iets dergelijks. Maar ik vind het echt heel jammer dat je je rot heb gevoeld, en dat het hier geen plekje voor je is geworden. Nog veel plezier met de rest en good luck!
Mvg. |
| | | Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Goodbye zo 20 sep 2015 - 16:05 | |
| Ik heb geen enkel idee wat er aan de hand is, maar dat maakt niet zo veel uit - het is nooit fijn als er iemand weggaat. Veel succes in het echte leven, en wie weet zien we je ooit nog wel es terug?
|
| | | Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Goodbye zo 20 sep 2015 - 16:13 | |
| N'aww Angie ;w; Ik was net zo blij toen je terug was.. Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik vind het jammer dat niet iedereen zich hier welkom kan voelen zoals dat hoort op een site. Ik hoop dat je ooit toch nog besluit terug te komen, aangezien ik je toch echt wel ga missen.. xx je Royal <3 |
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Goodbye zo 20 sep 2015 - 16:15 | |
| Jeetje meis o: Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik denk en hoop dat ik er niets mee te maken had, want dat was echt nooit mijn intentie. Ik zal je in ieder geval wel missen, en ik wens je veel succes irl <'3
xxx Evy |
| | | Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Goodbye ma 21 sep 2015 - 13:07 | |
| Ik vind het heel erg jammer dit te moeten lezen. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik ga je in ieder geval missen :3 . Het ga je goed meid en hopelijk tot ziens!
Liefs, Julia |
| | | Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Goodbye ma 21 sep 2015 - 17:19 | |
| Jammer dat je hier je plek niet hebt kunnen vinden :c Ik zal je wel missen, veel succes met wat je ook gaat doen en ik hoop je ondanks alles toch nog eens terug te zien.
x Demi |
| | | | Onderwerp: Re: Goodbye | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|