We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Nath, hij ligt in de Med den zielig en boos te wezen en is daarom geen appie geworden :3 Voor een deel wel leuk want dan kan zijn fake kant opbouwen <3 Ik moet echt een topic met hem xD
Hij is weggegaan zonder mij D: En hij heeft mijn paspoort meegenomen xD Maar ooit krijg je daar een reactie op. Ooit x3 Als Inspi terug is :')
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Quietstep
Member
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
JAMIE! HOI! C: - daammnn ik heb zo veel zin om met Killer te posten. ik heb echt afgelopen half jaar niet zo veel inspi gehad als dat ik nu heb voor Killer & Ghost.
^^. Heb nog gegwtwijfeld een kittenaanmelding te maken maar tyoen dacht ik na heb al 2 ongeboren kits kan het even niet xD Ben wel heel benieuwd naar de gekozen kits
@ JAMIE; Goed hoor, met jou? C: Tis echt lang geleden wow.
Indeed, zo damn lang. We gaan gewoon samen weer actief doen xD Al is het maar het AOT vol spammen (A) Maar met mij ook c: niet heel veel spannends dus xD
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day