Algemene Onzin Topic - Pagina 31

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Ivywing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 15:55

Everything ;-; *points at Ljh*

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 15:57

Daan, woow dat setje heb ik echt eeuwen geleden gemaakt.
Was er zelf toen niet zo blij mee eigenlijk. x3
Wat is er Daantje?

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Moonkit~
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
72
Actief
Moonkit~
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 15:57

TC kitten attack is nice

vooral omdat die twee nesten beetje zelfde leeftijd hebben das wel chilled

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 QXiNVms
::

Ivywing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 15:59

Alles vandaag gaat gewoon fout. Echt. Alles. ;-;
But ik vond dit setje wel leuk nu ze toch echt warrior is tho.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Killerkit
Member
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 15:59

@ Daan; Sterkte ;-;

Jaa heel veel TC kitties die weird Killer kunnen pesten : D <3

DIT MAAKT MIJ ZO BLIJ HAHA.

Killerwhale » Introduction : Topic search
Moonkit~
Member
72
Actief
Moonkit~
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:02

kan ook niet wachten ik en mim moeten enkel ff dit topic doen, word een kort topicje daarna kunnen de kitties geboren worden.

Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:02

Killer is cute <33 En Cold doet niet aan pesten, enkel aan creepy observeren van een afstandje xD

Awe Daan, de vierde is inderdaad een giga verandering en stooooooom in het begin, maar vertrouw me als ik zeg dat de leraren je écht zullen willen helpen. Dit tegen ze zeggen als ze je ooit vragen naar je cijfers, want je bent niet de eerste, en zult ook zeker niet de laatste zijn die dit heeft meid *hug* nog even doorzetten <3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Os_tal10
#Awesome:

Moonkit~
Member
72
Actief
Moonkit~
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:07

en in het begin vind school het humor om alles op je neer te smijten!

Dire word een brutale nieuwsgierige bijdehand xD
De rest word ic character development Very Happy

Aspenkit.
Member
41
Actief

CAT'S PROFILE
Aspenkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:08

Yeah ik denk dat ik gewoon echt nog even goed in moet komen ;-; Vandaag een wiskundetoets die bestond uit vijf opgaves (met a, b, c etc nog) En heb opgave 3, 4 en 5 dus niet eens ingevuld omdat ik er geen reet meer van snapte. ;-; Anyway. Hopen op het beste I guess.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 2ryr2ug
Moonkit~
Member
72
Actief
Moonkit~
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:09

aspen breekt mn hart ;-;

welk onderdeel zit je?

Aspenkit.
Member
41
Actief

CAT'S PROFILE
Aspenkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:12

Met machten en formules en al die shizzle ;-; Nja ik ga nu eff aan economie werken want daar loop ik nu al mee achter op de rest en daarna beginnen aan engels leren voordat ik die ook ga verpesten Het enige is dus dat ik echt die stap moet nemen - leest advies van iedereen - om dingen te vragen.. heb dat amper gedaan de afgelopen jaren omdat ik het echt niet durf.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 2ryr2ug
Moonkit~
Member
72
Actief
Moonkit~
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:13

schrijf het desnoods op en vraag het na de les als je het niet durft.

Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:17

Inderdaad! Ik vraag ook altijd spul na de les, en als je iets niet snapt kan je het altijd nog hier in het huiswerk topic zetten want hier zweven ook mensen rond die wiskunde examen zelfs al gedaan hebben, dus misschien helpt het! Bovendien is het gezellig >3

#Awesome:

Killerkit
Member
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:17

Thanks Em! Ze wordt denk ik wel een schatje, hoewel ze gewoon raar is met wat psychische aandoeningen. Ooit zal iemand wel inzien hoe lief haar idk hoeveel verschillende persoonlijkheden zijn xD

Daan, ik had eigenlijk hetzelfde als jou vorig jaar. Ksnapte er geen zak van, wilde het niet vragen en deed m'n huiswerk gewoon niet omdat het te veel was. Dit jaar moet ik dus nu ook opnieuw doen en ik vraag nu alles wat ik niet snap, ik maak het huiswerk van wat ik niet snap en probeer er gewoon rustig met m'n moeder over te praten als het niet lukt. Ik heb nu ipv een 3 voor wiskunde een zeven gehaald en ipv een 4 voor geschiedenis een 8,3! Het is als eerste heel belangrijk om dus echt alles te vragen, want als je het niet vraagt kom je niet verder en blijf je in datzelfde cirkeltje ronddraaien. Vooral met wiskunde, waarbij je alles wat je niet snapt in latere hoofdstukken ook nog nodig moet hebben, kan je het beste alles vragen. En wil je het echt niet vragen, kan je altijd oefeningen op internet opzoeken. Wat ik ook altijd doe is de theorie erover opschrijven en zelf wat sommen maken, want zodra je zelf sommen kan maken is het oplossen ook makkelijker (voor mij). In elk geval sterkte meid <'3

Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:19

En toen was ik bij de huiswerk studio

Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 EKUWbmh
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:21

Oh! Leuk random feitje, studio is de ik-vorm van studere wat zich inspannen, willen, leren betekend c:

Hello there Nath!

Dat klinkt alsof Cold en Killer veel topics gaan moeten Chriss >3

#Awesome:

Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:22

Moonkit~ schreef:
TC kitten attack is nice

vooral omdat die twee nesten beetje zelfde leeftijd hebben das wel chilled
DAT IS MIJN SETJE OWO

Ik had net lekker gym in de regen... Nu hw maken met mn vrienden en thee en koekjes yay :3
En horen dat je kit gekozen is is ook altijd fijn xD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 HxSLHVT
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 A12SBeMAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 VoQ7r8e
Hazelnut
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:23

Haay ^^

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!

Thєmє

.:
Moonkit~
Member
72
Actief
Moonkit~
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:26

hahaha echt ik vergeet dat altijd Very Happy

te horen krijgen dat mensen het leuk vinden dat je ze gekozen hebt is ook leuk. Ook al stond het wat later geplant om te vertellen wie we wilde maar ja xD

edit;

huiswerk studio deed me denken aan een fotostudio met sexy huiswerk in lingerie xD

wss omdat ik het daar over had met mn moeder uurtje terug xD

Killerkit
Member
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:32

Ja dat vind ik een goed plan Em C:

Heey Yanthe ^^"
-
Ughh, ik word zo ziek als ik alleen al kijk naar 't formaat naar de bassins van orka's in seaworld. kvind t logisch dat ze weleens mensen aanvallen, ik zou ook gefrustreerd worden als ik als 3 jaar oude orka uit zee ben gehaald om vervolgens in een bassin gestopt te worden waar in m'n kont niet eens in kan omdraaien terwijl ik normaal minimaal 100 kilometer per dag zwem en dan ook nog eens drie keer per dag trucjes moet doen om een visje te krijgen. >.>

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: