Firedance Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago. CAT'S PROFILE Age :
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Svoof 152 Actief
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 21:49
997 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 22:04 Brightspots schreef: Chi, je bent hartstikke wijs <3 @Evelynn; Doe wat goed voelt & als jij denkt dat je het account actief kan maken zal ik zeggen; niet geschoten altijd mis (: Ik ga het proberen ;]
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 22:10 Ik ga nu echt pitten, heb Whiffle alvast aangemaakt, tho xD
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 sep 2015 - 6:46 Goedemorgen~ Mensen, ik ga actief worden xD -al zit ik vandaag tot half 6 op school dus miss niet de beste dag ooit :')-
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 sep 2015 - 7:26 Goodmorning ^^!
I'm hunting with StarClan #ButterForPresident
San 196 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 sep 2015 - 7:30 goede mogen allemaal :3
Take care of them steven
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 sep 2015 - 7:55 Hee San :3! Ik zit met een koortshoofd op mijn werk, heel leuk XD haha. Ik zal vandaag alles weer bijposten =) .
M 152 Afwezig Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 sep 2015 - 7:59 Creamyfrost schreef: Hee San :3! Ik zit met een koortshoofd op mijn werk, heel leuk XD haha. Ik zal vandaag alles weer bijposten =) . Beterschap en suc6 op het werk <3
Ik ga zo naar school toe :/
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze CAT'S PROFILE Age :
3 years and 6 moons, forever now Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 sep 2015 - 8:00 morning :3 mijn voeten doen pijn :c
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 sep 2015 - 8:00 Dankjewel Marlie, jij ook succes op school :3 !
(nath)aleesi 3099 Actief CAT'S PROFILE Age :
|| We counted 25 moons || Ageless Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 sep 2015 - 8:12 Ik lig met migraine in bed en verhoging.. Leuk.
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 sep 2015 - 8:46 Beterschap Nath :3 ! Dankjewel Emz, komt wel weer goed. Ik doe rustig aan en ga ook tussendoor een beetje posten. Het is toch nog niet zo druk, vanaf volgende week waarschijnlijk wel maar dan ben ik vast wel weer beter neem ik aan XD.
Kiki 743 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 sep 2015 - 8:47 Ohjee, de ziektes slaan weer toe... :c Succes allemaal! Mijn paardendroom gaat dan misschien nog in vervulling. Een grote zwarte fries. Ik kan niet wachten op definitief bericht! c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 sep 2015 - 8:49 Ooh wat geweldig Kiek :3 ! Ik duim voor je!
Kiki 743 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 sep 2015 - 8:59 Dankje!! Ik hoop het heel erg. Ik heb al zoveel mooie barokke tuigen gezien die mooi liggen op een fries B) En m'n arme babe Howl en haar liefdesverdriet.. :c
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 sep 2015 - 9:15 Oeh, dat is inderdaad mooi tuig! Ik heb voor mijn IJslander een middeleeuws hoofdstel en borststuk, staat ook echt gaaf :3 . Ja... :c ... Wij moeten weer een topic binnenkort tussen die twee.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic