Nathaleesi 207 Actief CAT'S PROFILE Age :
{{ Already 6 moons, ain't I old? }} Gender :
Rank :
San 196 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 13:41 Nightkit, schreef: Sinstream schreef: Nightkit, schreef: Sinstream schreef: ik vraag me af of de naam Southwind al in gebruik is ;o Kijk in de member list zal ik zeggen c: hoe kom ik daar ookal weer? x3 Het staat in de banner tussen clans en profile in c: aha heb hem bedankt :3
Take care of them steven
(nath)aleesi 3099 Actief CAT'S PROFILE Age :
|| We counted 25 moons || Ageless Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 13:42 Geen probleem ^^ Hmm, valt nog weinig te posten, denk dat ik eerst huiswerk ga doen~
M 252 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 14:17 Welke verwondingen zou ik Rustie geven? Mag van alles zijn ^^
BrokenFeeling {GrizzlyFace} Rustscar ::Theme & Voice:: VIDEO
Hannah 319 Actief If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.
Marlie <3 522 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 14:25 Cloverblossom schreef: GrizzlyFace schreef: Welke verwondingen zou ik Rustie geven? Mag van alles zijn ^^ Schouder, neus, oor xD Wait ik stuur je een Pm dan snap je het wel x3
{Brokenfeeling}
~Theme & ...:: VIDEO
~Other:: ~Broken Art::
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 14:40 Posten, spn kijken en huiswerk tegelijk Ik wordt steeds beter in multitasken
•Draco Malfoy•
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 14:45 Nieuw osje voor wind <'3 Zou ik der ook een nieuwe ava geven?
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 14:50 Sorry dat ik nog niet gepost heb, ik voel me al twee dagen niet lekker helaas :c ...
I'm hunting with StarClan #ButterForPresident
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
Selena 234 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 15:05 Flamekit heeft echt een sweet setje <3
Do 751 Actief
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 15:07 Dankjulliewel :3 !
I'm hunting with StarClan #ButterForPresident
Selena 234 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 15:09 Ghostpaw' schreef: Beterschap Julia! (: Well, blijkbaar zijn er best veel mensen bij m'n oma dus ik vlucht maar gelijk naar de pc. Kheb het wel één uur uitgehouden :') Iemand een topicje? Ik heb Lucidpaw voor je c:
Do 751 Actief
Selena 234 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 15:20
997 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 15:20 Nath, Q, sterf. NEE DOE MAAR NIET WACHT AAH Daar gaat mijn belofte dat ik maar één account weer zou nemen xd
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 15:21 Ghostpaw' schreef: Beterschap Julia! (: Well, blijkbaar zijn er best veel mensen bij m'n oma dus ik vlucht maar gelijk naar de pc. Kheb het wel één uur uitgehouden :') Iemand een topicje? Je mag ook nog wel bij Sagepaw posten (a)
Marlie <3 522 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 15:24 Ben echt in een post modus c:
{Brokenfeeling}
~Theme & ...:: VIDEO
~Other:: ~Broken Art::
Selena 234 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 sep 2015 - 15:32 Echopaw schreef: Nath, Q, sterf. NEE DOE MAAR NIET WACHT AAH Daar gaat mijn belofte dat ik maar één account weer zou nemen xd Heeheehee! Sorry, maar het was nodig, het moest gewoon :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic