We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Kip een kat hoeft niet persé warrior te worden op 12 moons, er zijn heel vele redenen waarom het langer zou kunnen duren? wind is bv 14 en nog steeds geen warrior :') -- ik moet blijkbaar red's pixel opnieuw uploaden maar daar ben ik te lui voor meh xD
Airwisp
Member
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
@Kip een kat hoeft niet persé warrior te worden op 12 moons, er zijn heel vele redenen waarom het langer zou kunnen duren? wind is bv 14 en nog steeds geen warrior :') -- ik moet blijkbaar red's pixel opnieuw uploaden maar daar ben ik te lui voor meh xD
Ja, I know c: Ik ga d'r wss ook pas zeer laat warrior laten worden XD Maar gewoon het feit dat ze dan een jaar is, dan zijn katten 'officieel' volwassen, geloof ik. Dat is best een raar idee xD
Sagefeather
Member
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
Goeienavond iedereen die goeienavond zei (a) prentjes zoeken is zoo vervelend xD Iemand die toevallig mooie prentjes heeft van een grijze tabby kitten met een wit snuitje?
Little heeft dit plaatje gehad toen ze bijna Medicine cat werd. Maar vind het gwn zo mooi en de beste die ze ooit gehad heeft ;-; Ik gebruik het gewoon als tijdelijke ava (A) vond de vorige niet mooi xD
We were together.... I forgot the rest
Fawnstep
Member
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
Je kan er mee in springen, want Littlestream heeft zich er ook al bijgevoegd ^^
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
@Nath: je kan btw ook nog met Rough posten in het topic met Hail x Hazel x Rough ;D