If you give me your deathless dead I will give you my feeling {Kittensearch BrokenxDeath}
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: If you give me your deathless dead I will give you my feeling {Kittensearch BrokenxDeath} vr 18 sep 2015 - 16:32
{The best thing about life is that you lit my path after dark}
Heey daar! jullie weten verschijnlijk wat er al aankomt.. Namelijk: Brokenfeeling is zwanger, van Deathbite wat ze echt niet leuk zou vinden. hier onder kun je wat informatie lezen van de ouders!
OVER DE VADER: ____________________________________________________
Uiterlijk: Deathbite is een slank maar gespierde kater, krachtige poten waarmee hij goed kan vechten. hij is tabby met witte kater met rode ogen, een normale lente staart en kortharig. Innerlijk: Deathbite is zeker aardig, behulpzaam, vechter, luistert graag en kan zeker romantisch zijn. Hij is een echte bloodclanner maar slaapt eigenlijk nooit in het kamp, zijn favoriete plek in de boom ergens in de Bloodclan terratoirum. Net als elke kat bij de Bloodclan heeft de kater ook een slechte kant dat komt door zijn verleden. Ontmoeting: Death en Broken hadden elkaar ontmoet bij the wastelands, Brokenfeeling was past net uit de Riverclan getrapt toen ze de kater ontmoetde. Op een of andere manier was Deathbite niet blij dat ze op dat stukje terratorium was en viel haar aan, wat tot een kleine gevecht uitbrak. toen Death zei dat hij niet met meisjes vocht vond Brokenfeeling de lol er af was en stopte net als Death met vechten, dit bracht tot een gesprek wat steeds persoonlijker werd. en dus Broken een crush kreeg op Death en hij op Broken, ze gingen steeds afspreken toen Death haar uitnodigte om te blijven slapen. dit wees ze natuurlijk niet af. De rest wetel jullie wel wat er gebeurde, ze werden partners ect ect ect. Familie: tot zo ver dat ik weet had Deatbite twee jongeren broertjes, die hij zelf heeft vermoord omdat hij gedwingt werd. voor de rest is Death's familie onbekend
OVER DE MOEDER: ____________________________________________________
Uiterlijk: Ze is een best grof gebouwde donkerbruin/Grijze tabby poes, en om haar ogen en andere plekjes licht bruin. ze heeft puntige oren, een normale staart lengte. en groen met gele ogen. Innerlijk: Brokenfeeling is best een tja.. moordlustige kat?. Ze heeft een pijnlijk verleden gehad, en is daarom ook zo geworden. Ook heeft ze last van karakterwisselingen die zich de Wissel noemt, ze kan best aardig zijn maar je ook opeens vermoorden uit het niets. Ze kan steeds beter haar controle over haar zelf houden maar af en toe loopt het uit de hand..
Familie: Ze heeft half Riverclan bloed en half BloodClanbloed, dat ze Bloodclan bloed wat ze dus niet. Haar moeder was een Riverclan poes: Darkheart (NPC) en haar vader is onbekend. Haar moeder vertelde voor ze stierf dat ze nog een familie lid had, waar ze pas is achter gekomen. Sunbreeze is haar neef, zo maakt dus meerdere vachtkleuren mogelijk. Ook is ze pleegmoeder van Hushpaw waar ze erg close mee was.
Dit was het ongeveer, ik hoop dat dit genoeg info was van de ouders, hier onder heb je nog wat informatie of welke kleuren vacht er beschikbaar zijn ect. We letten natuurlijk er op de goede beschrijving, uiterlijk en innerlijk van de kat, hoe meer creativier hoe meer kans om gekozen te worden! Ik heb besloten dat het drie heel mischien vier kittens worden. Brokenfeeling zou niks om de kitten's geven omdat ze heeft gekozen om Young one te zijn dus vol in training is, en dus graag een goeie member wilt zijn inplaats een luie kat die kitten's verzorgt. Maar Daethbite zou zeker om de kitten's geven en hun uiteraad goed opvoeden ps. Broken zou misschien wel een lievelingentje hebben, maar dit zou ik en pommpile kiezen uiteraad!
Toegestaande vachten: Wit, bruinwit, bruin, tabby, bruin/grijs tabby, donkerbruin, grijs en rood/rossig wil je graag een andere kleur vacht? vraag even om toestemming, dan zal ik dat bespreken met Deatbite <3 Toegestaande ogen: Groen, geel, groen/geel, en 1 iemand zou rood/oranje mogen hebben.
Het is toegestaan om de Karkaterwisseling van Broken overtenemen maar let op! dat zou 1 persoon worden en het is erg lastig ^^
Onderwerp: Re: If you give me your deathless dead I will give you my feeling {Kittensearch BrokenxDeath} ma 21 sep 2015 - 16:35
Misschien hebben jullie het al gezien, Death en Broken hebben ruzie. Ze zoekt nu troost bij haar beste vriend Draco, die haar ook gaat helpen met de kitten te verzorgen dus zie hem maar als een soort oom. Maar nu de rede waarom ik dit schrijf is: Draco en Broken hebben.. Uhm stoute dingen gedaan, dus zoeken we een kitten die de kleur van Draco zult gaan dragen (dat is dus wit) Death zou dat niet te weten komen pas later als de kitten een young one of member is, echter komt het natuurlijk weer goed met Death en brokie dus maak jullie niet zorgen. Ze zullen nog steeds bij elkaar blijven <3
Deathline is niet bekend!
Spottedfeather
Member
3lineeeee 71 Actief
CAT'S PROFILE Age: 23 moons, starting feeling old Gender: Rank:
Onderwerp: Re: If you give me your deathless dead I will give you my feeling {Kittensearch BrokenxDeath} ma 21 sep 2015 - 20:42
Inside: Drake is een ondeugende, maar wel sluwe kater. Hij weet zich altijd in de nesten te werken en kan soms wel het bloed van iemands nagels vandaan halen. Ook kan zijn nieuwsgierigheid tot moeilijke situaties leiden. Arrogant en sarcastisch is hij zeker. Toch is hij een echte teamspeler en erg behulpzaam. Met hem kun je ook lachen.
O U T S I D E
Original: A Graybrown, tabby tom with a whiter pelt and yellow eyes Fur color: Graybrown Fur pattern: Tabby Eye color: Yellow Nose and pawpads: Lightbrown Tail: Long and skinny Paws: Strong Teeth: Sharp enough Claws: Long Legs: Long Scars: Not yet Body type: RiverClan Fur length: Short
Name: Lotte (Lord of The Seasons) RPG Time: 3 years Motivatie: Ik vond Drace x Broken een veel leukere ship *wbw* en vond het wel leuk hun zoon te spelen aangezien Drake de exacte evenbeeld is van zijn vader. Ook wil ik deze gozer een kans geven aangezien ik niet veel kittens heb gespeeld. Zo wil ik ook een kitten spelen met actieve ouders die al drama achter de rug hebben maar ook drama die nog moet komen. Verder heb ik Drake ook gemaakt omdat ik graag in die drama bij betrokken wil worden
Onderwerp: Re: If you give me your deathless dead I will give you my feeling {Kittensearch BrokenxDeath} ma 28 sep 2015 - 22:08
Ja hoor, maar wie en hoe nu?
Spottedfeather
Member
3lineeeee 71 Actief
CAT'S PROFILE Age: 23 moons, starting feeling old Gender: Rank:
Onderwerp: Re: If you give me your deathless dead I will give you my feeling {Kittensearch BrokenxDeath} ma 28 sep 2015 - 22:16
Ik weet niet of Brokenfeeling/Draco/Deathbite graag een kittypet in hun nestje willen hebben, dus het hangt er vanaf hoe Glamour pleegkitten wordt. Misschien omdat Broken medelijden met de kleine kitten heeft of, omdat Zira en Claw haar geen andere keus geven. Het topic van Glamour waarin ze ontvoerd wordt komt binnenkort. Ik denk dat het handig is als ik Glamours eerste twee moons in de Bloodclan langzaam laat verlopen zodat ze ongeveer bij de leeftijd van haar siblings komt. Ik denk dat ik hier ook nog even Glamours aanmelding zet, gewoon zodat de rest weet wie Glamour is.
Onderwerp: Re: If you give me your deathless dead I will give you my feeling {Kittensearch BrokenxDeath} ma 28 sep 2015 - 22:19
Ik vind het wel een goed idee dat Zira of Claw haar dwingt om voor de kitten te zorgen ^^ En omdat ze nu een softie is geworden door Death *kijkt hem boos aan* zal ze wel wat medelijden tonen. Als je me op de hoogte houd dan kont het helemaal goed ^^
lang: In het begin, als kitten, is Shalua vrolijk en een beetje schuw, wat haar een makkelijke prooi maakt voor andere, oudere kittens/young ones. Ze is niet groot en is slank, maar behoorlijk sterk voor haar kleine bouw. Alles wat ze meemaakt als kitten maakt haar een leergierig type als Young One, omdat ze de pesters wilt terugpakken, maar niemand geloofd echt erin dat zij ooit een goede member wordt en dus begint haar schuwe deel langzaam de baas te worden in haar kopje. Maar daar groeit ze overheen en langzaam beginnen haar warmere gevoelens te bevriezen, zeg maar. Ze was altijd al slim en gebruikt haar hoofd vaker dan de gemiddelde. Verder wordt ze als member ruw. Ze zet haar klauwen en tanden het liefste overal in. Vooral in andere katten. Ze krijgt een aparte vorm van humor, en reageert veel sarcastisch.Dit doordat haar gewone gevoelens maar klein zijn, en veel gevoel heeft ze dus niet. Ze houd dan van leedvermaak. Het liefste laat ze een kat lijdend ten onder gaan. Genade bestaat niet in haar wereldje. En gestoord.... Tsja... Ze draait een beetje door. Ook hierdoor kent ze geen genade. Moorden, moorden... Moorden.... Dat kan ze alleen nog maar. (misschien komt er nog een plottwist, maar dat weet ik nog niet )
Outside: Tabby, korthaar, rode/groene ogen, slank, gespierd, klein
thoughts over ouders als lievelingetje:
Brokenfeeling: "Mama, jij bent samen met papa de enige die om mij geeft. Waarom zij niet? Deathbite: "Denk maar niet dat ik niet doorheb dat jij cool bent!
thoughts over ouders als niet-lieveling:
Brokenfeeling: "Mama, waarom... Waarom houd je niet van me?! Niemand houdt van mij...." Deathbite: "Ik snap het nog steeds niet... Jullie zijn mijn ouders..."
Thoughts BloodClan Claw: "Jij bent groot, stoer en sterk... En mijn leider!" Zira: "Ik heb respect voor je. Gewoon, simpelweg respect."
ThunderClan
WindClan
ShadowClan
RiverClan
(de plaatjes die ik nu gebruik voor uiterlijk zijn niet voor het setje) (kitten plaatje kon ik niet vinden )
Young One uiterlijk:
uiterlijk member:
Me! Name: (Choco)Eva gender: female age: 11 RPG ervaring: ik rpg inmiddels al iets meer dan een jaar op een ander forum en hier ben ik actief sinds ik Grayfur heb aangemaakt. Never bestond al eerder maar toen had ik nog niet zo heel veel ervaring met rpgen Motivation: Ik ben echt gek op de BC, en kittens speel ik het liefste... Mijn enige kitten is inactief geraakt maar ik hoop dat dit wel lukt... Ik kon het ook gewoon niet laten. En Shalu, ik heb d'r al eerder geprobeerd, maar ik ben gek op d'r en ik MOET haar gewoon opvoeden vanaf haar geboorte XD En daarbij vind ik deze verhaallijnachtigding echt leeeuukkkk! Plus, ik moet weer eens actief worden. Dat uitleg genoeg?
Ik kon het gewoon niet laaatteeen, het is zo stom als je een kittensearch opent maar geen kittens krijgt XD
Laatst aangepast door Flowerpaw,, op za 3 okt 2015 - 15:57; in totaal 4 keer bewerkt
Karakter eigenschappen: Naïef - ijdel - knuffelig - sociaal
Likes: Her humans, her fur, Sun Dislikes: Messy fur Fears: Almosy everything
Outside
Furcolor: Sand Furlenght: Kort-half lang. Pluizig en zacht Eye color: Blue Nose: Pink Pawpads: Pink Scars: None (yet) Teeths: White (my humans clean them every day) Claws: White (same like my teeths) Accessoires: Roze halsband en soms met een strik.
Family and clan
Algemene indruk clan: IK WIL HIER WEG. Leader: Ik vind je heel, héél eng. Commander: Hoe kon ik ooit denken dat je aardig was?! Mother: Hmpff. Father: Jij bent nog enger. Siblings: Jullie mogen me niet echt hè? Ik jullie ook niet.
Life and story Kitten Glamour kwam uit een nest van kittypets. Haar vader heeft ze nooit gekend en dat maakte haar niks uit. Haar moeder was een show kat voor schoonheids wedstrijden. De moeder was een sierlijke zandkleurige poes met een halflange zachte vacht. Blauwe ogen en een trotse uitstraling. De vader was een donkerbruine sterke kater met amberkleurige ogen. De twee broertjes waren net hun vader. Het ene zusje was bruin met blauwe ogen en de ander zandkleurig met amber ogen. Glamour was een exacte kopie van haar moeder. Toen ze een halve moon waren werden de kittens weggegeven aan andere twolegs. Glamour woonde pal naast haar moeder en had veel contact. Ze leerde aaibaar te zijn, de beste manieren je vacht te verzorgen, twolegs vermaken en met katers flirten. Ook al brachten de twee samen veel tijd door, ze hadden nooit de echte band die de meeste Queens met hun kittens hadden. Toen ze twee moons was gingen de buren verhuizen waarbij haar moeder meeging. Ze was haar mentor kwijt maar voelde geen verlies. Glamour was er nog al onverschillig om. Verder maakte ze vrienden bij andere kittypets.
Banden Thunderclan - - - Riverclan - - - Windclan - - - Shadowclan - - - Bloodclan Brokenfeeling ~ I dont really know you. Zira ~ You seem to be nice! Deathbite ~ Stay away from me! Rogues - - - Kittypets Mommy ~ You learned me a lot but you never really loved me. - - Twolegs Ella ~My leader. You care for me. I like you very much! Tom ~ Your the leader right? Hanna ~ You feed me. O.O Love you Other animals Monster ~ Pet of Luca. A big, black dog. Your tooo scary...
Inside: Short: Sluw, moordlustig, waakzaam, slim, nors en koppig Explicated: Fera is een beeldschone tabby kat die een hekel heeft aan bijna alle katten behalve haar familie. Ze is nors, koppig en graag alleen. Ze is leergierig en moordlustig zoals haar beide ouders. Ze neemt Death als haar groot voorbeeld, ze probeert alles van hem na te doen. Ondanks dat Death haar grote voorbeeld is bewondert ze Broken om haar sterke karakter.