| Nothing is perfect without more people [GZ] | |
|
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Nothing is perfect without more people [GZ] di 15 sep 2015 - 17:59 | |
| Hey Gast, Well, jullie denken vast: nieuw accountje? Maar dat is het zeker niet! Dewpaw is namelijk één van mijn eerste accountjes, en ik miste haar plotseling, dus ja, nu ga ik haar weer actief maken. Maarrr, daar heb ik dus dingetjes voor nodig, want dit lieve Riverclanpoesje zoekt familie!
Eisen, en dingen die je moet weten;; - Het hoeven geen bestaande accounts te zijn! Een nieuw account kan ook. - De vachtpatronen die mogelijk zijn, zijn effen en tabby, en de vachtkleuren: blauw-grijs, grijs, wit en zwart. Elke oogkleur is mogelijk. - Ze is nu 13 moons, en wordt bij de volgende ceremonie warrior. Haar naam wordt Dewflower - Dewpaw is een Riverclanpoes.
Where am I looking for? - Siblings van de zelfde leeftijd (Max. 3) - Een moeder - Evt. een vader - Andere familieleden - Evt. vrienden
Wel, dat was het wel denk ik :3
xx, Nynke
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Nothing is perfect without more people [GZ] di 15 sep 2015 - 18:15 | |
| Creamyfrost wil wel vrienden worden als het klikt tenminste :3 . |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nothing is perfect without more people [GZ] di 15 sep 2015 - 18:25 | |
| Brokenfeeling als tante? Ze was vroeger een Riverclan poes ^^ |
|
| |
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Nothing is perfect without more people [GZ] di 15 sep 2015 - 18:26 | |
| @Julia; Haha, okey c: Topicje dan maar? :3 @Marlie; Ja is goed! Misschien een topicje? c: |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nothing is perfect without more people [GZ] di 15 sep 2015 - 18:28 | |
| Of course! Wil jij maken c: |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Nothing is perfect without more people [GZ] di 15 sep 2015 - 18:29 | |
| |
|
| |
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Nothing is perfect without more people [GZ] di 15 sep 2015 - 18:31 | |
| @Marlie; Sure! Je krijgt wel per pm het linkje opgestuurd~ @Julia; Jij maken? :d |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Nothing is perfect without more people [GZ] di 15 sep 2015 - 22:08 | |
| Sinstream al vriendin? ^^ als het elkaar valt natuurlijk ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Nothing is perfect without more people [GZ] wo 16 sep 2015 - 8:11 | |
| |
|
| |
58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nothing is perfect without more people [GZ] wo 16 sep 2015 - 8:35 | |
| Misschien ook Lakepaw als vriend? |
|
| |
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Nothing is perfect without more people [GZ] wo 16 sep 2015 - 9:08 | |
| @San; Is goed! Ik maak wel een topic hehe :3 @Lakepaw; Is goed! Kan jij een topic maken? :3 @Julia; Ik zal posten! C: |
|
| |
58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nothing is perfect without more people [GZ] wo 16 sep 2015 - 10:14 | |
| Topic is gemaakt bij de waterval Whispers of the River heet het. Kon link niet invoegen omdat het een mobielpost is |
|
| |
| Onderwerp: Re: Nothing is perfect without more people [GZ] | |
| |
|
| |
|