Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Druk zo 13 sep 2015 - 19:45 | |
| Zoals jullie weten zijn de scholen alweer een jaar bezig, maar ik heb mezelf nog wel aardig actief weten te houden door het ontkennen dat de woorden 'huiswerk' en 'toets' bestaan, maar ik moet nu toch echt aan de bak. Ik heb morgen namelijk weer mijn eerste toets, en daarna heb ik er elke week wel minstens 1. Ook ben ik een ontzettende uitsteller. Het is GEEN probleem, het is een levenswijze. Dus verwacht maar van me dat ik de meeste tijd nog volop actief ben, maar dat ik zomaar een paar dagen kan verdwijnen door achterstallig schoolwerk of een toets of werkstuk waar ik te laat aan begonnen ben. Dit wilde ik dus even melden dus dank jullie voor jullie aandacht.
Laatst aangepast door Graywing op zo 6 dec 2015 - 19:55; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Druk zo 27 sep 2015 - 13:00 | |
| Hey iedereen
Jullie hebben misschien wel gemerkt dat ik de afgelopen tijd weinig van me heb laten horen, en ik heb mezelf er nu eindelijk toe gezet jullie te vertellen waarom. De laatste weken gaat het helemaal niet goed op school, en eerlijk gezegd ook niet met mezelf. Ik haal alleen maar lage cijfers, en ik ben voortdurend gestrest, en kan gewoon geen rust meer vinden. Als het zo doorgaat ga ik dit schooljaar niet halen, en op het moment weet ik ook niet wat ik met mezelf aanmoet. Ook voel ik me erg schuldig tegenover jullie, omdat ik mezelf er gewoon niet meer toe kan zetten om te posten of simpelweg een beetje actief te zijn, en daarom wil ik jullie laten weten dat ik me de komende tijd een beetje terug zal trekken. Ik ga nu voor het eerst op huiswerk begeleiding, en ik zal proberen zo goed mogelijk met school bezig te zijn, en in mijn vrij tijd zal ik proberen wat rust te creëren voor mezelf, want ik voel gewoon dat ik zo niet langer door kan gaan.
Ik denk niet dat ik jullie voorgoed ga verlaten, maar de komende tijd zal ik me een beetje terugtrekken.
Groetjes, Endria |
|
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Druk ma 2 nov 2015 - 21:42 | |
| Hey guys!
Ik wilde even melden dat mijn toetsweek woensdag begint, en dat ik daarom even een weekje weinig van me zal laten horen^^ |
|
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Druk zo 6 dec 2015 - 19:56 | |
| Zoals sommigen al gemerkt hebben ben ik de laatste paar dagen nogal inactief geweest. Dit komt omdat ik het de komende periode nogal druk krijg met school en andere dingen, en ik wilde gewoon even melden dat ik dus niet veel tijd zal hebben om te posten. |
|