Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Echopaw
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 21:56

We hebben het uiterlijk veranderd naar blue tortoiseshell ~!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 12:01

Sorry sorry sorry.. Ik wil denk ik echt heel graag een kitten van Polar x Bright, dus de kans dat ik me terugtrek is groot. :C Maarrr, ik doe nog wel mee, gewoon dat jullie het weten haha c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 16:31

Demonkit ~ Demontrap
Demon
Hetero
Thunderclan kitten
Tom-cat
Short temper
Bully
Mommy gave her demons to me
I am the best

Fur || Cream
Fur color || Half long
Eye-color || Dark brown
Paws || Pink
Nose || Pink
Scars || None yet
Disabilities || None yet
I know you want it, just come and get it

Demon is als kitten nogal een buitenstaander. Dit komt omdat hij als hij met andere speelt hij altijd te hard speelt. Hij bijt en krabt het liefst het hards als hij kan doen bij andere katten. Hierdoor zal hij vaak op zijn kop krijgen van andermans moeders en eindigd hij vaak mokkend in zijn eentje of bij zijn moeder gezien hij zich het meest bij haar kan uiten. Hij heeft net als zijn moeder de stemmen in zijn hoofd. Op dit moment proberen die hem op te beuren en vrolijk te maken.

Zodra Demon apprentice word zal hij steeds meer op zichzelf trekken. Zijn mentor moet hij niet, daardoor zal hij ook niet vaak met zijn mentor trainen. Gezien hij niemand echt heeft waar hij zich nog naar toe kan draaien zal hij meer en meer op zichzelf zijn. Hierdoor worden de stemmen in zijn hoofd steeds erger en erger. Het ene moment zullen ze hem nogsteeds op willen beuren, hem als de sterkste en beste kat aan het voor willen stellen, op andere momenten zullen ze hem echter enorm de grond in trappen.

Demontrap zal geheel gehecht zijn aan de stemmen in zijn hoofd. De rest komt in de rpg nog.
May the dark side take over

Naam: Tess
Leeftijd: 17
Hoe lang rpg ik: Jaartje of 5
Bekendste/actiefste account: Sushi
Motivatie: Ik wil gewoon Demon en een kitten van Tessa


Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 20:00

Ik trek me definitief terug, sorry ;w;
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimema 21 sep 2015 - 16:15

Mijn aanmelding is af Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 13:13


Welcome welcome welcome!
Gezien wij het al heel erg eens waren over de kittens die wij beide in het nest wilde en dat er soort van al 6 zijn. wat het limit is aan kittens die je mag kiezen in je nest zijn wij er 1,5 dag eerder uit gekomen dan de planning was. Onze keuze is gevallen op 3 katers en 3 poezen
Kater nummer 1:
Poes nummer 1:
Kater nummer 2:
Poes nummer 2:
Kater nummer 3:
Poes nummer 3:

Alle aanmeldingen waren geweldig maar deze leken ons het beste in het nest te passen dat wij in gedachtes hadden. Bedankt voor iedereen hun interesse en succes bij eventueel andere aanmeldingen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Killerkit
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 DPKsfdL
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Just 2 moons and already awesome af
Gender:
Rank:
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 14:26

Bedankt voor 't kiezen van Killerkit <'3 Dit is der dan, al is het setje waarschijnlijk maar tijdelijk.
Ik heb erg veel zin in het nestje. De rest ook gefeliciteerd! <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:18

Ayaayyy! *trekt Bunny in happydance*
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzlekit
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Born~
Gender:
Rank:
Drizzlekit
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:48

Yeah, dankjewel <'3
Ik heb zo veel zin om met der aan de slag te gaan >D
*danst mee met Evy in happydance*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 17:44

Gefeliciteerd neefjes en nichtjes van Sassy, het is een leuk nestje geworden (: !
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 18:34

ahhhhh zo erg bedankt! <3 ik maak Savage meteen aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 18:47

Yaaaaay~
Super bedankt! C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightkit.
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny/Evelynn
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: *Unborn
Gender:
Rank:
Lightkit.
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 19:09

Hier is lighty ^^
~Bun
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravi
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 21:08

Jammer dat ik niet gekozen ben, maar niks aan te doen ^^'' In ieder geval wil ik iedereen even feliciteren dus bij deze: gefeliciteerd voor de gekozene! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 18:42

Jammer dat ik het niet ben maarja, volgende keer beter. Congrats iedereen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 10:14

Yess Demon komt eraan.. Zodra ik weer kan op staan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 22:56

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}    Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: