Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan} - Pagina 2
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan} zo 20 sep 2015 - 12:01
Sorry sorry sorry.. Ik wil denk ik echt heel graag een kitten van Polar x Bright, dus de kans dat ik me terugtrek is groot. :C Maarrr, ik doe nog wel mee, gewoon dat jullie het weten haha c':
Onderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan} zo 20 sep 2015 - 16:31
Demonkit ~ Demontrap
Demon
Hetero
Thunderclan kitten
Tom-cat
Short temper
Bully
Mommy gave her demons to me
I am the best
Fur || Cream Fur color || Half long Eye-color || Dark brown Paws || Pink Nose || Pink Scars || None yet Disabilities || None yet
I know you want it, just come and get it
Demon is als kitten nogal een buitenstaander. Dit komt omdat hij als hij met andere speelt hij altijd te hard speelt. Hij bijt en krabt het liefst het hards als hij kan doen bij andere katten. Hierdoor zal hij vaak op zijn kop krijgen van andermans moeders en eindigd hij vaak mokkend in zijn eentje of bij zijn moeder gezien hij zich het meest bij haar kan uiten. Hij heeft net als zijn moeder de stemmen in zijn hoofd. Op dit moment proberen die hem op te beuren en vrolijk te maken.
Zodra Demon apprentice word zal hij steeds meer op zichzelf trekken. Zijn mentor moet hij niet, daardoor zal hij ook niet vaak met zijn mentor trainen. Gezien hij niemand echt heeft waar hij zich nog naar toe kan draaien zal hij meer en meer op zichzelf zijn. Hierdoor worden de stemmen in zijn hoofd steeds erger en erger. Het ene moment zullen ze hem nogsteeds op willen beuren, hem als de sterkste en beste kat aan het voor willen stellen, op andere momenten zullen ze hem echter enorm de grond in trappen.
Demontrap zal geheel gehecht zijn aan de stemmen in zijn hoofd. De rest komt in de rpg nog.
May the dark side take over
Naam: Tess Leeftijd: 17 Hoe lang rpg ik: Jaartje of 5 Bekendste/actiefste account: Sushi Motivatie: Ik wil gewoon Demon en een kitten van Tessa
Onderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan} di 22 sep 2015 - 13:13
Welcome welcome welcome! Gezien wij het al heel erg eens waren over de kittens die wij beide in het nest wilde en dat er soort van al 6 zijn. wat het limit is aan kittens die je mag kiezen in je nest zijn wij er 1,5 dag eerder uit gekomen dan de planning was. Onze keuze is gevallen op 3 katers en 3 poezen
Kater nummer 1:
Treekit - stump van Cat
Poes nummer 1:
Direkit - wolf van mijzelf
Kater nummer 2:
Demonkit - trap van Tess
Poes nummer 2:
Killerkit - whale van Chrissy
Kater nummer 3:
Savagekit - screech van Kip
Poes nummer 3:
Lightkit - switch van Bunny & Evelynn
Alle aanmeldingen waren geweldig maar deze leken ons het beste in het nest te passen dat wij in gedachtes hadden. Bedankt voor iedereen hun interesse en succes bij eventueel andere aanmeldingen
Killerkit
Member
chwis bender 317 Afwezig
CAT'S PROFILE Age: Just 2 moons and already awesome af Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan} di 22 sep 2015 - 14:26
Bedankt voor 't kiezen van Killerkit <'3 Dit is der dan, al is het setje waarschijnlijk maar tijdelijk. Ik heb erg veel zin in het nestje. De rest ook gefeliciteerd! <'3
Echopaw
Member
997 Actief
Onderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan} di 22 sep 2015 - 16:18
Onderwerp: Re: Hearts are no toys {Kittensearch ShiverxRowan} di 22 sep 2015 - 21:08
Jammer dat ik niet gekozen ben, maar niks aan te doen ^^'' In ieder geval wil ik iedereen even feliciteren dus bij deze: gefeliciteerd voor de gekozene! ;D