Druk druk druk

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Druk druk druk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlestream
Member
Druk druk druk DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Druk druk druk   Druk druk druk Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 21:39

scratch dat. ik zocht enkel een leuke titel

Wel dus. Vijf uur opstaan in de ochtend = geen zin om m'n pc op te starten en al te posten.
Tot halfzes weg en dan nog huiswerk maken en andere bezigheden ect. Dan moet ik m'n bed alweer in voor de volgende dag.

Dit zorgt er dus voor dat ik enkel op woensdagen en in het weekend kan posten. Maar no worries, vaak zal ik dan wel heel actief zijn om m'n afwezige dagen zowat terug goed te maken. (A)

Ik zet het hier even zodat jullie niet denken van "oh chi is het afgetrapt" of zo. Dat is niet zo. Ik ben er nog. helaas (A) Just kidding. xD

Maar goed, dat was het dus!
Groetjes, Chi
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Druk druk druk PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Druk druk druk   Druk druk druk Icon_minitimedi 24 nov 2015 - 8:56

Sorry sorry sorry voor de afwezigheid! D:
Examens beginnen bijna. En daarom proppen alle leerkrachten alle nog mogelijke toetsen in één week. Met als gevolg dat ik niet zoveel tijd zal hebben tot en met 15 december.
No worries! Posten zal nog gaan. Maar minder snel en heel misschien (hangt er vanaf hoe dood ik me voel na studeren) ook minder lang.

- Chi
Terug naar boven Ga naar beneden

Druk druk druk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: